Suszarka pokrywek

21. Data: 2017-03-14 17:58:27

Temat: Re: Suszarka pokrywek
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Bo każdy człowiek o ilorazie inteligencji ciut wyższym niż u taboretu,
> po prostu ignoruje łajzę z premedytacją i ostentacyjnie lekceważącą
> wszystkich rozmówców.
> A jeśli podnieca się poniżaniem, to czyni to na priv. Nie wyciąga
> normalnym ludziom hołoty z szamba.

Myślę, że właśnie oberwało się tutejszej -tka-czce, która jako pierwsza
wyciągnęła.

--
XL

22. Data: 2017-03-14 18:06:54

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-14 o 17:58, XL pisze:
> Myślę, że właśnie oberwało się tutejszej -tka-czce, która jako pierwsza
> wyciągnęła.

Nie licytujcie się. Kolejność nie ma znaczenia w tym przypadku.

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

23. Data: 2017-03-14 18:27:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Nie licytujcie się. Kolejność nie ma znaczenia w tym przypadku.

No, widzę 3-)

--
XL

24. Data: 2017-06-12 11:59:36

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 lutego 2017 18:50:11 UTC+1 użytkownik re napisał:

> A jakie Wy macie suszarki ?

Suszarki sensu stricto nie mamy, ale mamy dwa wieszaki - jeden z Ikei - tego typu
http://allegro.pl/wieszak-na-pokrywki-chromowany-now
osc-i6255722283.html (niestety nie ma go już w sprzedaży), a jeden socrealistyczny
emaliowany, o taki: http://imged.pl/wieszak-na-pokrywki-metalowy-polski-
kolor-bialy-5473989.html.
Mam też z Ikei takie cuś: http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/70154800/
ale służy mi do przechowywania patelni na szafce..

Pozdrawiam - Aicha

25. Data: 2017-06-12 12:56:29

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-12 o 11:59, b...@g...com pisze:

> [...]
> Mam też z Ikei takie cuś: http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/70154800/
> ale służy mi do przechowywania patelni na szafce..

Trzeba by dziurę gdzieś na ścianie w glazurze robić.
Mam akurat pasujcą do wnęki nad zlewozmywakiem suszarkę dwupoziomową i
na niej suszę pokrywki. Potem chowam do szafki w takie jedno miejsce
(kladę jedną na drugą).

--
animka

jakie bezpieczne środki do zmywarki?