Suszone grzyby - objętość

1. Data: 2012-02-26 15:58:34

Temat: Suszone grzyby - objętość
Od: vcore <0...@0...00> szukaj wiadomości tego autora

Orientuje się ktoś ile mniej więcej objętościowo zajmuje 1kg suszonych grzybów? Może
być litrach,
lub liczone na wiadra :) Chodzi konkretnie o krajankę z podgrzybka

2. Data: 2012-02-26 16:16:57

Temat: Re: Suszone grzyby - objętość
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

vcore wrote:

> Orientuje się ktoś ile mniej więcej objętościowo zajmuje 1kg suszonych
> grzybów? Może być litrach, lub liczone na wiadra :) Chodzi konkretnie o
> krajankę z podgrzybka

W zależności od wielkości krajanki i stopnia ususzenia: 4-5l.

Waldek

3. Data: 2012-02-27 18:21:12

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-26 16:58, vcore pisze:
> Orientuje się ktoś ile mniej więcej objętościowo zajmuje 1kg suszonych grzybów?
Może być litrach,
> lub liczone na wiadra :) Chodzi konkretnie o krajankę z podgrzybka
w 5 litrowym sloju miesci mi sie troszke ponad kilogram suszonych
podgrzybkow i prawdziwkow...
pozdrawiam
Marsjasz

4. Data: 2012-02-28 13:16:34

Od: vcore <0...@0...00> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje za odpowiedzi :)

Ku rozwadze, porada Ikselki jakby co - bo to przeciez guru kuchni.
AD:Embird Tutorials
carpaccio wołowe
Blog Adamczewskiego.
zawiadomienie za za wycieraczką