Re: Swąd ??

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Swąd ??
From: XL <i...@g...pl>
Date: 14 Jan 2022 15:03:11 GMT

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Akurat tak się składa, że dziecko jednego z członków tej rady chodzi do
> klasy razem z moją córką, więc żadnego kitu mi nie próbuj wciskać...

Swoją drogą to kuriozum - dziecko roznosi informacje ? Właśnie przesłałam
link do Twego posta do kancelarii Premiera - z informacją, że ten pan
omawia sprawy dotyczące spraw państwa i obywateli ze swoim DZIECKIEM, a ono
je roznosi. Myślę, że do Twoich danych w razie konieczności dotrą bez
problemu.

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."