Swędząca skóra głowy

11. Data: 2011-01-09 20:35:00

Temat: Re: Swędząca skóra głowy
Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ubukl" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:igd4f1$fee$...@i...gazeta.pl...

> Polecam szampon Nizoral [...]

Na mnie podziałał jak zwykła woda - tylko droższa...

-------
Negatyw
-------

12. Data: 2011-01-09 20:37:02

Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha" <c...@t...pl> napisał w wiadomości grup
0g2000yqd.googlegroups.com...

> http://www.ziaja.com/offer/kosmetyki_1/cialo_1/higie
na_intymna,prod:neutral_1.html
> Nie żartuję. Ani świądu, ani podrażnień skóry, ani łupieżu.

Na pewno przetestuję. Dzięki.
Ja póki co smaruję skórę głowy Acnosanem. Efekt ukojenia mija po około
30min.

-------
Negatyw
-------

13. Data: 2011-01-09 21:29:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Jan 2011 17:42:54 +0100, Negatyw napisał(a):

> Wiem, że dermatolog a jeszcze lepiej trycholog...

Dermatolog, koniecznie. Jeśli to nie alergia, to masz łojotokowe zapalenie
owłosionej skóry głowy.
Jak najszybciej zdobądź szampon leczniczy Stieprox, moze uda Ci się go
kupić bez recepty. Ale dermatolog konieczny.

14. Data: 2011-01-09 22:15:43

Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
et...

> Ale dermatolog konieczny.

Przejdę się rzecz jasna. Słyszałem jednak, że w praktyce pomaga trycholog,
którego porad NFZ już nie refunduje.

-------
Negatyw
-------

15. Data: 2011-01-09 23:48:59

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-09 21:37, Negatyw pisze:

> [...]
na_intymna,prod:neutral_1.html

> Na pewno przetestuję. Dzięki.
> Ja póki co smaruję skórę głowy Acnosanem. Efekt ukojenia mija po około

Przecież ten Acnosan chyba wypala skórę?

--
animka

16. Data: 2011-01-10 01:17:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 00:48:59 +0100, animka napisał(a):

0g2000yqd.googlegroups.com...

na_intymna,prod:neutral_1.html

> Przecież ten Acnosan chyba wypala skórę?

Jest na spirytusie - więc wysusza i potęguje dolegliwości tylko.

17. Data: 2011-01-10 20:40:10

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sty, 21:29, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Dermatolog, koniecznie. Je li to nie alergia, to masz ojotokowe zapalenie
> ow osionej sk ry g owy.

Łojotokowe zapalenie skóry głowy, to nie tylko swędzenie, ale inne
paskudne objawy, których nie da się przeoczyć.

To tak, jak z trądzikiem - jednym pomagają wyłącznie antybiotyki,
innym - preparaty przyśpieszające złuszczanie się naskórka, a jeszcze
innym - przestawienie się na proste, możliwie wolne od niepożądanej
chemii środki pielęgnacyjne.

Ania

18. Data: 2011-01-10 23:28:24

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-10 02:17, Ikselka pisze:

0g2000yqd.googlegroups.com...

na_intymna,prod:neutral_1.html

> Jest na spirytusie - więc wysusza i potęguje dolegliwości tylko.

No właśnie. Acnosan to na jakieś syfki.

Ja wreszcie znowu zobaczyłam ( bo nie bywał już w sklepach) swój
ulubiony szampon Fructis-szampon wzmacniający (napis: 2 w 1- na dwóch
niebieskich kulkach). Włosy normalne. Nie muszę już przeprowadzać
ostatniego płukania przegotowaną wodą. Na dodatek włosów jakby 2 razy
więcej. Skóra głowy cały czas świeżutka i bez świądu.
Jest jeszcze w takiej ciemnozielonej butelce z odżywką. Też dobry, ale
włosy się trochę po nim elektryzują i są za śliskie. Żel za bardzo nie
pomaga w tym przypadku.

--
animka

19. Data: 2011-01-10 23:51:52

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-09 18:10, Negatyw pisze:

> Sęk w tym, że Zyrtec działa "zamującąco" a praca mi na to nie pozwala...

To może spróbuj preparatów na bazie loratadyny (Aleric, Claritine itp.).
Powinny być jakieś bez recepty.

--
Pozdrawiam - Aicha

20. Data: 2011-01-11 06:14:14

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy macie jakieś sprawdzone metody?

a probowales Blue Cap?

bardzo dobry preparat (np tu:
http://www.medycynanaturalnie.pl/product_info.php?pr
oducts_id=71 )

pozdr
plumke

Syrop wykrztuśny podany wieczorem - co teraz?
Re: edt: deprecha
Syndrome Gilberta
Re: Szybkie zbicie cholesterolu
Tomograf, Kardiolog czy Psychiatra ?