Sweter dla mężczyzny (dużego)

1. Data: 2006-11-06 14:43:33

Temat: Sweter dla mężczyzny (dużego)
Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Czy znajdę jakąś dobrą duszę z okolic Tychów
które zechce dla mnie zrobić cienki rozpinany sweter?

Mam 130cm w pasie przy wzroście 168cm.
Szukam od kilku tygodni coś dla siebie
i nie mogę nic kupić. Jak ładny, to za ciasny,
a jak pasuje to jakiś taki pstrokaty...

Oczywiście nie za darmo...

Pozdrowienia. Krzysztof.

2. Data: 2006-11-06 19:04:45

Temat: Re: Sweter dla mężczyzny (dużego)
Od: "Dorota Sosnowska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Mam 130cm w pasie przy wzroście 168cm.
> Szukam od kilku tygodni coś dla siebie
> i nie mogę nic kupić. Jak ładny, to za ciasny,

Swetra Ci nie zrobię, ale może podpowiem Ci że ja mojego Męża zaopatruje na
allegro w róznego rodzaju ubrania (także swetry).

Valentine

3. Data: 2006-11-06 19:29:09

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Sosnowska" <d...@w...pl> napisał
w wiadomości news:eio151$gaf$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> Swetra Ci nie zrobię, ale może podpowiem Ci że ja mojego Męża zaopatruje
> na allegro w róznego rodzaju ubrania (także swetry).

Dzięki!

Dwa razy kupowałem i dwa razy strasznie się naciąłem...
Teraz już się boję...

Pozdrowienia. Krzysztof.

4. Data: 2006-11-06 20:23:21

Od: "Dorota Sosnowska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki!
>
> Dwa razy kupowałem i dwa razy strasznie się naciąłem...
> Teraz już się boję...

To współczuje :(
My mamy bardzo pozytywne doświadczenia - jakbyś chciał to dam Ci namiary na
rzetelnego sprzedawcę.

Valentine

5. Data: 2006-11-06 20:50:47

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Sosnowska" <d...@w...pl> napisał
w wiadomości news:eio5k1$28n$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> To współczuje :(
> My mamy bardzo pozytywne doświadczenia - jakbyś chciał to dam Ci namiary

Bardzo chętnie!

Pozdrowienia. Krzysztof.

czym robić ozdoby choinkowe??
G D Y N I A - spotkanie