Sweterek dla bobaska, pytania i prosba

1. Data: 2004-10-17 08:47:27

Temat: Sweterek dla bobaska, pytania i prosba
Od: "Joanna Nowacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ksiazce "Robotki szydelkowe"ktora prawie wszyscy tutaj posiadaja jest na
stronie 85 (w moim wydaniu) taki sweterek zielony z czapeczka. Chcialam taki
sweterek zrobic, ale mam problemy. Po pierwsze jeszcze nigdy nie robilam
zadnego sweterka. Po drugie, nie mam dzidziusia i nie wiem jakie duze to
powinno byc. Ten sweterek zaczyna sie robic od gorsecika, dookola szyi. Z
tego co sie orientuje, bo opis nie jest idealny, to sweterek ma byc
zakladany przez szyje. Z opisu wynika ze rozmiary wyciecia to 8.5/6/8.5/6cm.
Zaczelam to robic, ale wedlug mnie, zadna glowka przez to nie przejdzie. Za
bardzo tego rozciagnac tez sie nie da, bo lancuszek nie jest bardzo
rozciagliwy. Poradzcie mi w tej kwestii troche. Aha, dzidzius ma sie urodzic
w maju, to raczej nie bedzie pora na sweterek. Wiec bedzie potrzebny
bardziej, jak dzidzius bedzie mial juz kilka miesiecy.

Moze ktoras z Was ma w swoich zbiorach jakis ladny i nietrudny sweterek dla
dzidziusia. Najlepiej rozpinany, ale niekoniecznie. Z dobrym opisem i
obrazkiem.
Bardzo prosze o pomoc,

Pozdrawiam ,

Asia, Holandia

1. Data: 2004-10-17 11:48:12

Temat: Re: Sweterek dla bobaska, pytania i prosba
Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
ja tak troche OT
w maju to jeszcze calkiem chlodno moze byc i sweterek jak najbardziej
ale odradzam zakladany przez glowe - dzieci ( i mamy chyba tez) tego nie
lubia
rozpinany bedzie duzo bardziej praktyczny
a co do rozmiaru to bardzo ciezko Ci cos doradzic, bo nie wiadomo, jaka duza
urodzi sie Dzidzia - moj synek ma dopiero miesiac, a od dwoch tygodni nosi
ciuszki przeznaczone dla dzieci od 3 do 6 m-cy... w takie typowe dla
noworodkow to nigdy sie nie miescil :o)

Myszka + Bartek (14.09.2004)

1. Data: 2004-10-17 15:51:09

Od: "Joanna Nowacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, wiem ze ciezko jest podac wymiary :) chcialabym taki sweterek do
pol roczku. Znalazlam tez ladny na necie, nawet kilka, ciezko mi sie czyta
angielskie wzory, ale sprobuje.
Chcialabym tylko wiedziec ile musi miec sweterek dookola szyjki, jakbym
robila taki z calosci wlasnie od gory. Nawet jezeli bedzie rozpinany.

1. Data: 2004-10-18 06:28:29

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Myszka + Bartek (14.09.2004)
>

> Bobaski mają to do siebie że główka jest duża w porównaniu do całej reszty
człowieczka.Sweterek musi być zapinany, na przodzie albo na ramienu. Na pleckach
nie , bo gniecie. Wymiary sweterka postaram sie poszukać i dopisze jutro.Mój
"Bobasek" na 185 cm wzrostu, ale bobaskowych książek nie wyrzucam, bo to nigdy
nic nie wiadomo. Pozdrawiam. Magdalena.

1. Data: 2004-10-18 07:40:16

Od: "Joanna Nowacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jutro.Mój
> "Bobasek" na 185 cm wzrostu, ale bobaskowych książek nie wyrzucam, bo to

No wlasnie, wiec dlatego postanowilam sie poradzic. Teraz sie zastanawiam,
moze ja poprostu zle przeczytalam rysunek.
Na rysunku jest prostokacik, ktory ma byc otworem na glowke. Byly wymiary
podane dookola: 8.5-6-8.5-6. Stwierdzilam ze to chodzi o centymetry, wiec
tak robilam. Moze zle stwierdzilam???

Ale postanowilam nie platac sie w robotke, ktora bede musiala pozniej pruc,
bo nie bedzie pasowala nawet na lalke :)
Znalazlam inny sweterek i zabralam sie do pracy

http://www.craftown.com/baby/pat2.htm

Narazie zaczelam i idzie mi dobrze. W razie problemow wiem, ze moge zawsze
liczyc na Wasza pomoc :)

Pozdrawiam,

Asia

Kaszmir - co zeby nie farbowal