Świat w/g ikselki

1. Data: 2017-05-23 20:23:36

Temat: Świat w/g ikselki
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://zalukaj.com/serial-online/80722/odcinek_1.ht
ml

Ciotka Lidia... moja ulubienica.

Obowiązkowa pozycja dla kogoś, kto chciałby się zapoznać z meandrami
umysłów takich ludzi jak ikselka.
I przestroga dla tych, którzy się dziwią dlaczego tak traktuję ikselkę.
Takim ludziom nie można odpuścić. Przynajmniej dopóki jeszcze można
sobie na to pozwolić...

Pozdrowienia dla normalnych.
Piotr

2. Data: 2017-05-23 21:18:33

Temat: Re: Świat w/g ikselki
Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 20:23, Kviat pisze:
> https://zalukaj.com/serial-online/80722/odcinek_1.ht
ml

> Ciotka Lidia... moja ulubienica.
[ciach]
> I przestroga dla tych, którzy się dziwią dlaczego tak traktuję ikselkę.

coś podobnego, a jeszcze w 2009 gotów byłeś za nią walczyć ze wszystkimi
usenetowymi minogami ;-)

3. Data: 2017-05-23 22:15:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 21:18, Aiua40 pisze:
ml

> [ciach]
>

> coś podobnego, a jeszcze w 2009 gotów byłeś za nią walczyć ze wszystkimi
> usenetowymi minogami ;-)

Podkręcisz jasność wypowiedzi?

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2017-05-23 22:20:51

Od: Aiua40 <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 22:15, Kviat pisze:
ml

> Podkręcisz jasność wypowiedzi?

jak dawniej, kłamczuszek dla wyższych celów!:-)

5. Data: 2017-05-23 23:07:01

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ml

> Podkręcisz jasność wypowiedzi?

Ja ci podkręcę. Gdy czegoś nie rozumiesz _nigdy_ nie dopytujesz tylko od
razu wchodzisz w polemikę. Temat Sendera/Endera/Pimpusia to jedyny temat
w którym zamieniasz się w niemca na rowerze :)

Dębska

6. Data: 2017-05-23 23:18:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 22:20, Aiua40 pisze:
ml

> jak dawniej, kłamczuszek dla wyższych celów!:-)

Coś ci się popitoliło... na tej grupie zacząłem pisać w 2015 (specjalnie
sprawdziłem).
Więc z łaski swojej wyjaśnij o co ci chodzi. Pośmiejemy się razem.

Pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2017-05-23 23:20:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> [...]
> razu wchodzisz w polemikę. Temat Sendera/Endera/Pimpusia to jedyny temat
> w którym zamieniasz się w niemca na rowerze :)

Owszem, zgadzałaby się dosyć staranna interpunkcja - na przykład.
Ale nie zgadza mi się psychotyczny styl. U Sendera sposób wypowiadania się
był bardzo logiczny i poprawny, wypowiedzi były wyważone i raczej nie
przypominam sobie, aby autor wpadał w histeryczny ton - w odróżnieniu od
tego czegoś.

8. Data: 2017-05-23 23:57:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 23:07, Przemysław Dębski pisze:
ml

> Ja ci podkręcę. Gdy czegoś nie rozumiesz _nigdy_ nie dopytujesz tylko od
> razu wchodzisz w polemikę.

Nie rozumiem. Powinienem dopytywać o coś pedofila albo rasistę? Wyznawcę
chemtrailsów o chemtrailsy? Dobre :)
I coś ci się pomyliło. Ja nie wchodzę z rasistami w polemikę.

> Temat Sendera/Endera/Pimpusia to jedyny temat
> w którym zamieniasz się w niemca na rowerze :)

Chyba już wiem :)
Kilka miesięcy temu też ktoś tu rzucił hasłem, że ja to nie ja, tylko
ktośtam (nie pamiętam ksywki), czy coś takiego. O to chodzi?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-05-24 00:08:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 23:20, Ikselka pisze:
ml

> Owszem, zgadzałaby się dosyć staranna interpunkcja

No i przewidziałem, że rasistka będzie rozpaczliwie szukać błędów
interpunkcyjnych? Przewidziałem :)

> - na przykład.
> Ale nie zgadza mi się psychotyczny styl.

Nic dziwnego. Swojego stylu musisz szukać u rasistów. Z moim nigdy ci
się nie będzie zgadzać

> U Sendera sposób wypowiadania się
> był bardzo logiczny i poprawny, wypowiedzi były wyważone

To tak jak u mnie. Już lubię tego gościa.

> i raczej nie
> przypominam sobie, aby autor wpadał w histeryczny ton - w odróżnieniu od
> tego czegoś.

Histeryczny powiadasz...
Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-05-24 08:26:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2017 o 00:08, Kviat pisze:

> To tak jak u mnie. Już lubię tego gościa.

Nie sądzę, żebyś go rzeczywiście polubił. Raczej się nie przekonasz, bo
facet postarał się o usuwanie swoich postów, chyba że coś w cytatach
znajdziesz.
Nie wiem, jak ludzie mogą być tak oderwani, żeby Ciebie z nim kojarzyć.
Jeśli byś był tą samą osobą, to faktycznie musiałbyś być ciężkim
przypadkiem psychopaty i niezwykłym talentem do zmiany wcieleń. Ja nie
widzę żadnych podobieństw. Nawet stylowych ani gramatycznych. Tamten
wypowiadał się jak, inteligentny owszem, ale jednak nieokrzesany
cyniczny prostak. A w Tobie jest więcej prawdziwych emocji. Tak to
widzę. I wreszcie wróciło do tematyki grupy. ;)

BTW Nadal zaliczasz pierwsze piątki? ;)

Ewa

Atak na dzieci - Manchester.
Opole - komentarze.