Świąteczne??

1. Data: 2005-12-10 20:03:27

Temat: Świąteczne??
Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skąd się wziął aniołek na czubku choinki??

Historia o tym jak aniołek znalazł się na czubku choinki .
Dawno, dawno,dawno,dawno,dawno,dawno temu, w Boże Barodzenie Św. Mikołaj
szykował się do drogi, ale ciągle miał problemy:
- 4 elfów zachorowało a zastępcy wolniej produkowali zabawki i Mikołaj bał
się, że nie zdąży;
- W domu pani Mikołajowa oświadczyła mu, że przyjeżdża teściowa - co go
wkurzyło;
- Na domiar złego, kiedy poszedł zaprzęgać renifery, okazało się, że 3 z
nich są w zaawansowanej ciąży a 2 przeskoczyły płot i zwiały - Mikołaj był
wściekły;
- Kiedy ładował sanie jedna z płóz złamała się, worek spadł na ziemię a
zabawki sie rozsypały;
- Wkurzony Mikołaj postanowił wrócić do domu na kawę i szklaneczkę whisky.
Kiedy otworzył barek okazało się, że żona albo elfy wypiły jedyna butelczynę
i szafka jest pusta.
- Roztrzęsiony Mikołaj upuścił dzbanek do kawy, który rozbił się na
podłodze;
- Gdy poszedł po miotłę okazało się, że myszy zjadły włosie...
- ...i wtedy do drzwi ktoś zadzwonił, Mikołaj poszedł otworzyć.
U drzwi stał mały śliczny aniołek z ogromną, piękną choinką. Aniołek powitał
Mikołaja radośnie i zawołał:
-"Wesołych Świąt Mikołaju! Czyż nie piękny mamy
dziś dzień? Przyniosłem dla Ciebie choinkę, prawda,
że jest wspaniała?? Gdzie chciałbyś żebym ją wsadził??
............... :-)
ze swiątecznym pozdrowieniem!!!

2. Data: 2005-12-10 20:05:18

Temat: Re: Świąteczne??
Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki chciałam dodać że dawno tak się nie usmiałam, Pusiu ! Masz u mnie
nagrode za kawał miesiąca hihihihhi

ciekawa strona z origami
PAPIEROWE ANIOLKI
xxxsupermama