Świąteczne...

181. Data: 2016-01-04 19:28:23

Temat: Re: Świąteczne...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski
W dniu 2016-01-04 o 17:36, glob pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Idź na jakieś wystąpienie Dudy, wygłoś to. Zobaczymy czy ci pysk taśmą
klejącą owiną. Sam jestem ciekaw czy coś się zmieniło w tym temacie od
czasów Bronka panowania.

W demokracji mamy pluralizm, każdy może sobie wygłosic krytykę, w dyktaturach jest
jedyna prawda, więc nie jest dziwne że ludziom tam wygrażacie, wyciecie, gdy mówią
niewygodne fakty. Tak się ZACHOWUJE CZERWONA BOLSZEWIA. TAK TO ZOMOWCY.

182. Data: 2016-01-04 19:38:49

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-04 o 19:28, glob pisze:
> [...]
niewygodne fakty. Tak się ZACHOWUJE CZERWONA BOLSZEWIA. TAK TO ZOMOWCY.

Idź, sprawdź, wróć i pogadamy :)

Dębska

183. Data: 2016-01-04 19:48:02

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-04 o 17:25, Ikselka pisze:
> [...]
dyktaturą, podobnie jak teraz zrobił z niego Pis. PRECZ Z KOUMNĄ. PRECZ Z UBECKIM
ZAKŁAMANIEM.

> No chłopa wreszcie oświeciło - wódki mu daj :-D

Nie będę ryzykował, może go pobudzić zamiast uspokoić :)

Dębska

184. Data: 2016-01-04 21:40:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Jan 2016 19:48:02 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

jest dyktaturą, podobnie jak teraz zrobił z niego Pis. PRECZ Z KOUMNĄ. PRECZ Z
UBECKIM ZAKŁAMANIEM.

> Nie będę ryzykował, może go pobudzić zamiast uspokoić :)

No fakt - psychotropy plus alkohol to... 33333-]

--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie
zrobić porządek! Stąd cały ten ryk i wycie postkomuny.
Kolonko forever: https://youtu.be/EJXUY3M_HPk
Kolonko Mówi Jak Jest. Tak trzymać, Max!

185. Data: 2016-01-04 22:06:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski
W dniu 2016-01-04 o 19:28, glob pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Idź, sprawdź, wróć i pogadamy :)

Dębska

Co mam sprawdzać, przecież wrzucałem tu filmy z you tuba, jak szarpali pisowcy ludzi,
co zadawali niewygodne pytania, a oparte na faktach. Wiesz co ty robisz to.....twój
pies za czasów PO doszedł do tego że ma 2 centymetry za długą sierść, więc ja jako
pisowiec muszę ci tego psa teraz zastrzelić.....czujesz psychopatyczność obłudy którą
tu głosisz za Pisowcami?

186. Data: 2016-01-04 22:10:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- pokaż cytowany tekst -
No fakt - psychotropy plus alkohol to... 33333-]

To że nie jesteś komuchem to tylko Chiron się na to nabierze, bo on nie ma kręgosłupa
moralnego aby odróżniać fałsz od kłamstwa, tak jemu wmówisz że nie jesteś komuchem, a
nawet narodowcy-gestapowcy( bolszewicy) bronią demokracji .

187. Data: 2016-01-05 19:26:15

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-04 o 13:39, Ikselka pisze:

> Dokładnie. TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie
> zrobić porządek! Stąd cały ten ryk i wycie postkomuny. Kolonko
> firever: https://youtu.be/EJXUY3M_HPk Tak trzymać, Max!

I to wg ciebie jest porządek? Przecież w końcu przyjdą następni, po
pisie i zrobią jeszcze większy porządek. Bo już wszystko będzie
dozwolone. I jeszcze łatwiejsze.
Ciekawe kiedy pis wyda uchwałę, że rozwiązują TK a konstytucja przestaje
obowiązywać. Notariusz wtedy ogłosi, że to dla zasypania podziałów. A
gawiedź przyklaśnie.
Mam nadzieję, że powiedzenie, że ten kto ma media przegrywa wybory okaże
się znowu prawdą.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

188. Data: 2016-01-05 21:43:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.01.2016 o 02:28, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> - głupi wyborcy nie uwierzyli i sprawdziło się - to teraz mają. A ja
> mówię - wyborcy stwierdzili, że właśnie te "straszne rzeczy" trzeba zrobić.

Nie wiem, skąd u Ciebie ta pewność, że właśnie o te "straszne rzeczy"
chodziło wyborcom. Jest - owszem - grupa fanatyków PiS-u, która z marszu
zaakceptuje wszystko, każdy ich krok, ale to nie znaczy, że każdemu z
ich wyborców o to chodziło. Świadomi byli tego nawet ludzie w PiSie,
skoro w kampanii szybciutko ściągnęli ze swojej strony projekt
konstytucji i się nie przyznawali, że takowy w ogóle mają. Ale jak widać
mają i są do niego bardzo przywiązani. I to właśnie od jego realizacji
zdają się zaczynać swoje (nie)rządy.

> Znasz się na finansach Państwa by móc to samodzielnie ocenić ? Ja np.
> widzę w pytę niepotrzebnych ekranów akustycznych wzdłuż torów kolejowych
> i autostrad. By zasilić budżet być może wystarczy przestać robić pewne
> rzeczy ...

Gdyby wystarczyło przestać robić pewne rzeczy, to po prostu by przestali
je robić, zamiast zwiększać budżet (czyt. deficyt, czyt. zadłużenie)
m.in. na administrację. Tysiąc (a może nawet kilka tys.) urzędasów
planują zatrudnić do rozdawnictwa tych 500+. A o zwiększeniu deficytu z
podziałem na poszczególne resorty mówił w Sejmie Kukiz, linkowała tutaj
krys.
BTW Ekrany akustyczne to zdaje się w dużej mierze spadek po decyzjach PiS-u.

> A ja nie przeczę, że w kampanii było powiedziane, iż premierem będzie
> BSz i słowa dotrzymano.

Oczywiście. Z tym że nie wszyscy zdawali sobie może sprawę, że to będzie
premier-marionetka. Wielu wierzyło, że będzie przede wszystkim
realizowała obietnice wyborcze, a nie dyktatorskie chore zapędy Kaczora.

> Ależ nie mam wątpliwości, że na te demonstracje przychodzili również
> prawdziwi ludzie z krwi i kości, dlatego że chcieli a nie że ktoś im
> zapłacił. I żal mi ich - autentycznie i bez przekąsu - bo wywyołano w
> nich strach by ich wykorzystać do politycznych celów. Ba - politycznych.
> Tu nie ma żadnej polityki, nawet przez małe pe. Jest obrona koryta.

Jakiego koryta? Koryta sędziów w TK? Dałeś się zjeść pisowskiej
propagandzie.
Poza tym - nikt nie chce zmienić rządu. Ludzie domagają się działania
władzy w ramach obowiązującego prawa. To tak wiele? Myślisz, że ludzie
są na tyle głupi, by sami nie umieli ocenić tego, co się dzieje?

Zresztą mistrzem w wyprowadzaniu ludzi na ulicę jest i zawsze był
Kaczyński, co też wielokrotnie czynił i wykorzystywał.

> Co do tego co ja widziałem. Nie ma tu żadnej subiektywnej oceny. Są
> fakty. Mówię, że widziałem bojówkę w kominiarkach wbijającą z zewnątrz w
> tłum. Gdzie tu miejsce na pomyłkę ? Że co, że tak naprawdę to mogła być
> sierotka marysia i jej krasnoludki ?

Mieli na czole wypisane, kim są, kto ich nasłał itd? Poza tym nie wiem,
jakie metody działania ma policja. Kiedy muszą wkroczyć do akcji.

Ewa

189. Data: 2016-01-06 11:20:57

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-05 o 21:43, FEniks pisze:

> [...]
> konstytucji i się nie przyznawali, że takowy w ogóle mają. Ale jak widać
> mają i są do niego bardzo przywiązani. I to właśnie od jego realizacji

Zacznijmy od tej mojej pewności "skąd". Pamiętasz wybory prezydenckie,
pierwszą turę ? Wynik Kukiza, który szedł z hasłem "rozpieprzyć system i
konstytucję". Na niego nie głosowali fanatycy PiS. Jedna bardzo
charakterystyczna akcja wtedy jeszcze była. Nie pomnę nazwiska - jakiś
lider LGBT powiedział, iż wytrzyma rządy PiS ale obecnej bandy ma dosyć.
Stąd moja pewność, iż wolą wyborców jest rozpieprzenie dotychczas
panującego "porządku".

> [...]
> planują zatrudnić do rozdawnictwa tych 500+. A o zwiększeniu deficytu z
> podziałem na poszczególne resorty mówił w Sejmie Kukiz, linkowała tutaj

Słuszna uwaga. Zobaczymy czy coś zrobią by to zbilansować.

> BTW Ekrany akustyczne to zdaje się w dużej mierze spadek po decyzjach
> PiS-u.

Nie chcę tu być autorem jakichś teorii spiskowych, ale sprawa jest mocno
śmierdząca. To są grube miliardy, w temacie których NIKT nie zabiera głosu.

> Oczywiście. Z tym że nie wszyscy zdawali sobie może sprawę, że to będzie
> premier-marionetka. Wielu wierzyło, że będzie przede wszystkim
> realizowała obietnice wyborcze, a nie dyktatorskie chore zapędy Kaczora.

Nie wiem skąd ty bierzesz te dyktatorskie zapędy. Może coś na
przykładzie poprzednich rządów PiS ? Ja pamiętam, tak przychodzili o 6
rano ... do bandziorów, nie do zwykłych ludzi. Teraz bandziory krzyczą
"będą do was przychodzić" (do zwykłych ludzi) - na prawdę to kupujesz ?

> Jakiego koryta? Koryta sędziów w TK? Dałeś się zjeść pisowskiej
> propagandzie.

Pooglądaj sobie jak to Kolonko tłumaczy. Nie wciskam Ci go jako
autorytetu. Po prostu potrafi to pokazać lepiej niż ja.
https://www.youtube.com/watch?v=EJXUY3M_HPk

> Poza tym - nikt nie chce zmienić rządu. Ludzie domagają się działania
> władzy w ramach obowiązującego prawa. To tak wiele? Myślisz, że ludzie
> są na tyle głupi, by sami nie umieli ocenić tego, co się dzieje?

Mieliśmy w cholerę ekip które obiecywały dobrobyty, ale gdy przychodziło
do konkretów to nie można było nic bo: nie mieliśmy większości, bo
prezydent nie ten, bo coś, bo coś. Masz teraz ekipę która usuwa
przeszkody a nie tłumaczy nimi swojej "niemocy". Tego domagali się ludzie.

> Zresztą mistrzem w wyprowadzaniu ludzi na ulicę jest i zawsze był
> Kaczyński, co też wielokrotnie czynił i wykorzystywał.

W temacie wychodzenia ludzi na ulicę, moje zdanie jest takie, że przy
poprzednich rządach niedużo (relatywnie, rok, dwa, pięć) brakowało by
ludzie sami wyszli na ulicę i zrobili coś w stylu obalania Caucescu (czy
jak to się tam pisze).

> Mieli na czole wypisane, kim są, kto ich nasłał itd? Poza tym nie wiem,
> jakie metody działania ma policja. Kiedy muszą wkroczyć do akcji.

No właśnie nie mieli wypisane na czole. To skąd TVP, TVN ... wiedzieli,
że byli to nazistowscy uczestnicy marszu ?

Dębska

190. Data: 2016-01-06 17:46:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2016 11:20:57 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

Feniks:
> [...]

PD:
> [...]
> lider LGBT powiedział, iż wytrzyma rządy PiS ale obecnej bandy ma dosyć.
> Stąd moja pewność, iż wolą wyborców jest rozpieprzenie dotychczas

Feniks:

PD:
> No właśnie nie mieli wypisane na czole. To skąd TVP, TVN ... wiedzieli,
> że byli to nazistowscy uczestnicy marszu ?

He he :-)
I to by było na tyle - w kwestii uświadomienia pani...
--
XL

Skoki, "niezależni", Duda
Pis obcina języki