Świąteczne...

41. Data: 2015-12-30 17:08:17

Temat: Re: Świąteczne...
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Na tę kiełbasę na pewno nie ja.

Ale wiesz, z czego się składała;-)

> Jest jest. Cichym autorem. I się od tego nie wymiga.

To ja poproszę o przykłady rozpierduchy w wykonaniu Kukiza, bo może ślepa
jestem i trza mnie uświadomić.

42. Data: 2015-12-30 17:59:15

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2015-12-30 o 13:07, Ghost pisze:

>Bo zmienne z założenia są zmienne. Mają spełniać równanie a nie być
>niezmiennymi :)

Zwłaszcza te uzmienniające znaczenia słów celem wijącego wyłgania się.

43. Data: 2015-12-30 18:23:30

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-30 o 15:45, FEniks pisze:

> Nie rozśmieszaj mnie, Dębska. Gdyby Szydło była premierem nie tylko
> papierowym (czyli bez hipokryzji i oszukiwania), to realizowałaby w
> pierwszej kolejności założenia, o których pieprzyła w swojej kampanii
> wyborczej - 500zł na każde dziecko, darmowe leki dla emerytów,
> podwyższona kwota wolna od podatku itd. Ustawy miała gotowe w teczce, a
> miały wejść one w życie już na początku 2016 roku. Jak na razie widać,

Do początku 2016 zostały jeszcze dwie noce, więc nie mów hop :)

> że ważniejsze jest jednak coś innego, coś, o czym nie mówiło się w
> kampanii wyborczej. Więc nie chrzań mi tu nic o gładko podawanych
> oszustwach.

Do tej pory mamy kilka rzeczy z kampanii (obydwu) zrealizowanych.
Podatek bankowy, wiek emerytalny i sześciolatki - nie wiem może coś
pominąłem, dokładnie nie śledzę. Zanosi, że w najbliższej przyszłości
spełnią pozostałe, ja przynajmniej zagrożenia w postaci nagłej ich
niechęci do spełniania nie widzę.

A to, że robią też inne rzeczy których nie obiecywali. Dla Ciebie pewnie
nie, ale dla mnie to zajebisty bonus i dla mnie o wiele ważniejszy od
tych rzeczy które tam obiecywali :)

No i jeszcze z obietnic wyborczych, BSz została obiecanym premierem - co
Cię rozśmiesza. A jak myślisz, obydwiema kampaniami też sterował Jarek a
BSz tylko użyczała twarzy ?

A tak na marginesie. Media mainstreamowe przeszły piękną metamorfozę.
Nagle zaczęły pokazywać antyrządowe demonstracje :) Nie pamiętasz gdzie
te media były, gdy przez cały kraj przetaczały się wielotysięczne
antyrządowe demonstracje z okazji ACTA ?

I jeszcze odnośnie obietnic wyborczych. PiS nie stać na ich nie
spełnienie. Żadnej partii na to nie stać, ale PiS połapało się jako
pierwsze, że czasy gładkiej gadki zamiast działania się skończyły.

Dębska

44. Data: 2015-12-30 18:43:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-30 o 18:23, Przemysław Dębski pisze:
> A to, że robią też inne rzeczy których nie obiecywali. Dla Ciebie pewnie
> nie, ale dla mnie to zajebisty bonus i dla mnie o wiele ważniejszy od
> tych rzeczy które tam obiecywali :)

No to gratuluję poczucia humoru.

> No i jeszcze z obietnic wyborczych, BSz została obiecanym premierem - co
> Cię rozśmiesza.

To mnie nie rozśmiesza. Ty mnie rozśmieszyłeś wiarą w tą niby
szlachetność PiS.

Jakoś nie ominęły mnie te informacje.

Ewa

45. Data: 2015-12-30 18:53:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-30 o 17:08, krys pisze:

> Ale wiesz, z czego się składała;-)

Najbardziej mi szkoda świeżego mięsa w tej kiełbasie, tych młodych
dziewczyn pełnych zapału, którym się zdawało, że w Sejmie pracuje się
merytorycznie. Ciekawe, jak długo jeszcze będzie im się chciało.

> To ja poproszę o przykłady rozpierduchy w wykonaniu Kukiza, bo może ślepa
> jestem i trza mnie uświadomić.

Wystarczy zobaczyć jak głosował jego klub, przybudówka PiS. Dopiero
ostatnio cokolwiek się ocknęli.

Ewa

46. Data: 2015-12-30 18:54:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]

> te media były, gdy przez cały kraj przetaczały się wielotysięczne
> antyrządowe demonstracje z okazji ACTA ?

Tylko że to Pis razem z PO wprowadzali Akcta i gdy ludzie wyszli na ulicę, to Pis
chciał wykorzytać to niezadowolenie, tylko że wyszło na jaw, że też politycy Pisu
poparli w parlamencie Akcta. Tym samym mamy obłudę karierowiczów.
A teraz nam wraca cenzura mediów i już nikt nie napisze że Pis popierał Akcta, a
"niezależni" pierwsi, z gębami pełnymi obciągniętej spermy, zawyja że sedes się
popsuł i to wina Tuska.

47. Data: 2015-12-30 18:58:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-30 o 18:54, glob pisze:

> Tylko że to Pis razem z PO wprowadzali Akcta i gdy ludzie wyszli na ulicę, to Pis
chciał wykorzytać to niezadowolenie, tylko że wyszło na jaw, że też politycy Pisu
poparli w parlamencie Akcta.

A, to inna sprawa. Zorientowali się, co podpisywali, jak im dziennikarze
(niekoniecznie tylko w naszych mediach) uświadomili, o co w ACTA chodzi.

Ewa

48. Data: 2015-12-30 19:09:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]

A, to inna sprawa. Zorientowali się, co podpisywali, jak im dziennikarze
(niekoniecznie tylko w naszych mediach) uświadomili, o co w ACTA chodzi.

Oni wiedzieli co podpisują, tylko nie spodziewali się takiego niezadowolenia i ich
salta obłudy miały nie ujrzeć światła dziennego. Napewno u " Niezależnych" które
czytają buraki, o ich głosowaniu w parlamencie za ACTA. Napisały " wrogie" które
wiadomo że trzeba zlikwidować bo ich zdemaskowali. Tak więc trzeba być jebniętym
mocno by powoływać się na ACTA gdy dziś w nocy PIS uchwalił cenzurę mediów w polsce i
internetu.

49. Data: 2015-12-30 19:24:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]

A, to inna sprawa. Zorientowali się, co podpisywali, jak im dziennikarze
(niekoniecznie tylko w naszych mediach) uświadomili, o co w ACTA chodzi.

No patrz.....

PiS potwierdza koniec wolności słowa. "Media zajmują się tylko krytyką rządu. To w
demokracji niedopuszczalne"

http://natemat.pl/166791,pis-potwierdza-koniec-wolno
sci-slowa-media-zajmuja-sie-tylko-krytyka-rzadu-to-w
-demokracji-niedopuszczalne

50. Data: 2015-12-30 19:37:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Dec 2015 18:23:30 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
> spełnienie. Żadnej partii na to nie stać, ale PiS połapało się jako
> pierwsze, że czasy gładkiej gadki zamiast działania się skończyły.

Nic dodać, nic ująć.
--

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

Skoki, "niezależni", Duda
Pis obcina języki
Senator Pociej broni status quo w TK
Starocie