Świąteczne...

61. Data: 2015-12-30 20:41:07

Temat: Re: Świąteczne...
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-30 o 20:27, krys pisze:

> To sie jeszcze okażę, czy nie masz. I nie zapominaj, że władza przeminie,
> ustawa zostanie.

Nie bój nic, punkt widzenia jak zwykle zmieni się wraz z punktem siedzenia.

Ewa

62. Data: 2015-12-30 20:44:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-30 o 19:24, glob pisze:
> FEniks

chciał wykorzytać to niezadowolenie, tylko że wyszło na jaw, że też politycy Pisu
poparli w parlamencie Akcta.

> A, to inna sprawa. Zorientowali się, co podpisywali, jak im dziennikarze
> (niekoniecznie tylko w naszych mediach) uświadomili, o co w ACTA chodzi.
>

> No patrz.....
>

> PiS potwierdza koniec wolności słowa. "Media zajmują się tylko krytyką rządu. To w
demokracji niedopuszczalne"

> http://natemat.pl/166791,pis-potwierdza-koniec-wolno
sci-slowa-media-zajmuja-sie-tylko-krytyka-rzadu-to-w
-demokracji-niedopuszczalne

Nic nie rozumiesz, glob, to tak ma być:

https://www.youtube.com/watch?v=S4LYzqaoP9Y

Ewa

63. Data: 2015-12-30 20:48:12

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> No popatrz, a jakie wspaniałe wzorce!
> http://bi.gazeta.pl/im/6/14083/m14083056,PRISM1106.j
pg
> 3333-)

Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni.
Internety pamiętaja, ile wrzuciłaś linków antyszczepionkowych, a tymczasem
Twoi faworyci jak jeden mąż głosowali za tym żeby Polska jako jedyny kraj
miała przymusowe szczepienia na HPV. Jesteś więc wrogiem systemu, jak
wielkim, się okaże jak się skończy zbieranie haków.

https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/2015/
07/25/prawo-i-
sprawiedliwosc-za-obowiazkowym-szczepionkowym-holoka
ustem-polakow-zobacz-
imienna-liste-glosowania/

--
J. miłego wyznawania życzę i spadam kontestować

64. Data: 2015-12-30 21:02:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Dec 2015 20:48:12 +0100, krys napisał(a):

> [...]
>
> https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/2015/
07/25/prawo-i-
> sprawiedliwosc-za-obowiazkowym-szczepionkowym-holoka

NIGDY nie jest tak, aby wszyscy byli zadowoleni ze wszystkich. Cóż, dopóki
nie ustanowią doprowadzenia w kajdanach, mądry Polak (przed szkodą) potrafi
uniknąć tak szczepień, jak i wielu innych rzeczy 3-)

--

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

65. Data: 2015-12-31 11:15:42

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-30 o 01:25, Przemysław Dębski pisze:

> Z tego co zauważyłem, to raczej cała ta banda dotychczas rządzących nie
> ma już nic do gadania :)
>
> Co do Pani Premier ... A słyszała Ty kiedy o władzy wykonawczej ? Co to
> za diabeł i czym powinien się zajmować ? Wiem że ludzie się już
> przyzwyczaili do tego, że premier to taki kurwakrólświata który rządzi
> pierwszy po Bogu. Ale trójpodział władzy polega na tym, że rząd i

trójpodział? jaki trójpodział? :D

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

66. Data: 2015-12-31 11:24:29

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-30 o 15:35, Ikselka pisze:

> He he, do tego to musiałaby trochu porządnej (bo nie tej hunijnej)
> wiedzy o społeczeństwie liznąć kiedykolwiek, ale na to nie wygląda
> :-)

Dziękuję, ty już polizałaś wiedzy - o programowaniu na przykład, kiedy
bawiłaś się językiem zapytań... Jak widać na twoim przykładzie - lizanie
nie zawsze wychodzi na dobre, więc ja podziękuję. Liż sobie sama co tam
lubisz.

67. Data: 2015-12-31 11:30:07

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.12.2015 21:02, Ikselka pisze:

> NIGDY nie jest tak, aby wszyscy byli zadowoleni ze wszystkich. Cóż, dopóki
> nie ustanowią doprowadzenia w kajdanach, mądry Polak (przed szkodą) potrafi
> uniknąć tak szczepień, jak i wielu innych rzeczy 3-)

Czyli bez zmian. Rządy się zmieniają, ale komuna trwa.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

68. Data: 2015-12-31 12:58:51

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-31 o 11:15, ikka pisze:

> trójpodział? jaki trójpodział? :D

Taki, który w państwie teoretycznym istniał tylko teoretycznie :P

Dębska

69. Data: 2015-12-31 13:34:24

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-31 o 12:58, Przemysław Dębski pisze:

> Taki, który w państwie teoretycznym istniał tylko teoretycznie :P

Cóż, pis jest teraz jak stado wygłodzonych dzikich świń przepychających
się do koryta, więc bałagan jeszcze chwilę potrwa. Ale zanim się nażrą,
zrobią wam jeszcze z d... jesień średniowiecza.
Wtedy nasze państwo nie będzie już istniało nawet teoretycznie.
Tylko mniej inteligentne jednostki oraz Putin cieszą się z tej
wspaniałej zmiany, której świadkami jesteśmy. Putinowi się nie dziwię,
ale te jednostki...

70. Data: 2015-12-31 13:57:54

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-30 o 18:43, FEniks pisze:

> No to gratuluję poczucia humoru.

> To mnie nie rozśmiesza. Ty mnie rozśmieszyłeś wiarą w tą niby
> szlachetność PiS.

O czym Ty do mnie mówisz o mnie ? Realizują dokładnie to czego od nich
oczekiwałem. W obliczu faktów które się dokonały/dokonują, wiara w ich
zaistnienie traci rację bytu.

> Jakoś nie ominęły mnie te informacje.

Inna sytuacja. Dwa lata temu. Marsz niepodległości w Warszawie.
Przyczaiłem się przy dworcu Warszawa Powiśle, przy wejściu na most
Poniatowskiego, na trasie marszu. Co kilkanaście metrów stały grupki
straży marszu. Słyszałem jak rozmawiali i przygotowywali się do
odpierania ewentualnych prowokacji. Gdy marsz był na 150m przed wejściem
na most, "znikąd" pojawiło się kilkunastu bandziorów w kominiarkach,
którzy próbowali sprowokować ochronę do napierdalanki. Nie udało się
więc wbili się w marsz, paru osobom puściło i napierdalanka się zaczęła.
Policja stała w odległości 100m nie reagując. Jak myślisz, dlaczego
policja nie reagowała ? Zgadnij co i jak było pokazane w telewizji. Czy
pokazano to jako prowokację, czy jako próbę wywołania zamieszek przez
neonazistowskich uczestników marszu ?

Ja tam byłem i to widziałem. Skala skurwienia mediów we współpracy z
tamtą władzą jest taka, że w mógł bym Ci napisać, że Twoje "Jakoś nie
ominęły mnie te informacje" mnie rozśmiesza. Ale nie rozśmiesza.

Dębska

Skoki, "niezależni", Duda
Pis obcina języki
Senator Pociej broni status quo w TK