Świąteczne kuchenne wzloty i upadki

111. Data: 2012-01-06 19:45:51

Temat: Re: Świąteczne kuchenne wzloty i upadki
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-06 20:24, Feahisim pisze:

> Nigdy, przenigdy tego nie robię. Nie chwalę na potęgę choć mi smakowało.
> Mi takie pochwały pod niebiosa na kilometr "pachną" fałszem.

Na potęgę nie trzeba, ale zawsze znajdzie się na stole coś, co można
szczerze i z pełnym przekonaniem pochwalić. I warto to zrobić.
--
Bbjk

112. Data: 2012-01-06 21:51:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Jan 2012 20:45:51 +0100, Bbjk napisał(a):

> Na potęgę nie trzeba, ale zawsze znajdzie się na stole coś, co można
> szczerze i z pełnym przekonaniem pochwalić. I warto to zrobić.

Oczywiście, że tak. Nieszczere komplementy czuć fałszem na kilometr...
--
XL

113. Data: 2012-01-06 21:54:54

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Oczywiście, że tak. Nieszczere komplementy czuć fałszem na kilometr...

Skoro nieszczere, to nawet ich czuć fałszem nie trzeba.

--

Paulinka

114. Data: 2012-01-06 23:52:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Jan 2012 10:18:07 -0800 (PST), JaMyszka napisał(a):

> Kiedyś był taki model postępowania. By rodzinie w głowie się nie poprzewracało.

Żartowałam. Mój ojciec postepował bardzo podobnie - wobec mamy i mnie.
Jednak mój mąż (w jego rodzinie było inaczej niż w mojej) potrafi bardzo
pięknie podziękować i pochwalić moje potrawy, to samo robią moje dzieci.
--
XL

115. Data: 2012-01-10 18:43:19

Od: cherokee <c...@s...no.email> szukaj wiadomości tego autora

On 06/01/2012 19:45, Bbjk wrote:

> Na potęgę nie trzeba, ale zawsze znajdzie się na stole coś, co można
> szczerze i z pełnym przekonaniem pochwalić. I warto to zrobić.

Gorzej,gdy wybredne dziecie (czytaj moje) widzac stol zastawiony
potrawami wigilijnymi poprosi o jogurt.

pozdr
cherokee

116. Data: 2012-01-11 07:26:37