Świdośliwa

1. Data: 2003-09-22 09:34:45

Temat: Świdośliwa
Od: "Andrzej Błoch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czytałem gdzieś o tej roślinie i strasznie się napaliłem żeby
puścić ją na żywopłot. Niestety nie mogę nigdzie znaleźć
odpowiednich sadzonek. Może ma ktoś jakieś namiary (najlepiej
z Łodzi i/lub okolic, lub też z południowych okolic województwa
Kujawsko-Pomorskiego).

--
AB

2. Data: 2003-09-23 12:40:13

Temat: Re: Świdośliwa
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Błoch" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam.
> Czytałem gdzieś o tej roślinie i strasznie się napaliłem żeby
> puścić ją na żywopłot.

Nie radze. Ja tez kiedys o niej rozne cuda wyczytalem, kupilem
i bylem szczerze zawiedziony. Kwitnie ladnie, ale bardzo krotko,
a poza tym wyglada nedznie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2003-09-24 07:25:24

Od: "Andrzej Błoch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie radze. Ja tez kiedys o niej rozne cuda wyczytalem, kupilem
> i bylem szczerze zawiedziony. Kwitnie ladnie, ale bardzo krotko,
> a poza tym wyglada nedznie.

Krzaki wyglądają nędznie? Może masz jakieś fotki jak wyglądają
całe krzaki, z chęcią bym im się przyjrzał.

--
AB

4. Data: 2003-09-24 13:18:21

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Krzaki wyglądają nędznie? Może masz jakieś fotki jak wyglądają
> całe krzaki, z chęcią bym im się przyjrzał.

Moge jutro pstryknac (jesli nie zapomne).

Pozdrowienia,
Michal

5. Data: 2003-09-24 14:47:18

Od: "Jack" <w...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Andrzej Błoch" <a...@p...onet.pl> wrote in message news:bkrglk$4m2
$...@n...news.tpi.pl...

http://www.grzyby.pl/rosliny/gatunki/Amelanchier_spi
cata.htm

Nie wiem czy nędznie - po prostu nie jest zbyt gesty - ale mi podoba się ten
pokrój - na zywoplot bym go nie polecał
..ale zaletą jest to że rosnie na każdej niemal glebie

Pozdrawiam
Jack

6. Data: 2003-09-24 18:21:18

Temat: Odp: Świdośliwa
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jack <w...@W...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7...@n...onet.pl...
> Nie wiem czy nędznie - po prostu nie jest zbyt gesty - ale mi podoba się
ten
> pokrój - na zywoplot bym go nie polecał
> ..ale zaletą jest to że rosnie na każdej niemal glebie

Ale o jakim gatunku swidosliwy mowicie?!

Elfir

7. Data: 2003-09-25 07:37:08

Od: "Andrzej Błoch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale o jakim gatunku swidosliwy mowicie?!
Szczerze mówiąc myślałem o Larmackiej (i o tej czytałem).

--
AB

8. Data: 2003-09-25 18:29:45

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Błoch <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bku5nk$4b7$...@n...news.tpi.pl...
> Szczerze mówiąc myślałem o Larmackiej (i o tej czytałem).

Toz to niemal drzewo jest! Najladniej wyglada w formie naturalnej. Jesli
masz lepsze gleby to moze skusisz sie na cos innego?
Ladnie kwitnie alycza lub antypka.
A swidosliwa jesli juz to na zywpoplot nieformowany - Amelanchier spicata

Elfir

9. Data: 2003-09-25 22:32:57

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Błoch" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Krzaki wyglądają nędznie? Może masz jakieś fotki jak wyglądają
> całe krzaki, z chęcią bym im się przyjrzał.

Zdjecie umiescilem tu:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/dscf0312.jpg
Duze, ale za to mozna obejrzec szczegoly. Z tylu na
prawo jest ligustr - ten sie nadaje na zywoplot :-)
Ale swidosliwa? Nie.

Dla ustalenia uwagi - nie wiem jaki to jej gatunek.

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2003-09-26 07:31:56

Od: "Andrzej Błoch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> prawo jest ligustr - ten sie nadaje na zywoplot :-)

Liguster, liguster wszędzie liguster, wolałbym coś bardziej
oryginalnego ;).

Wielkie dzięki za zdjęcie.

--
AB