Świerk Engelmanna

1. Data: 2004-11-16 19:59:44

Temat: Świerk Engelmanna
Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy on faktycznie jest tak niebieski, jak przedstawiony na allegro?
Pozdrawiam, Monika

2. Data: 2004-11-17 07:18:50

Temat: Re: Świerk Engelmanna
Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski) szukaj wiadomości tego autora

> Czy on faktycznie jest tak niebieski, jak przedstawiony na allegro?
> Pozdrawiam, Monika
Nie wiem jak go pokazuja na allegro ale moj zupelnie nie jest niebieski.
Choc jesli Ci zalezy to moge go noca ladnie podswietlic i jeszcze zdjecie
troche podrasowac to wyszedlby modry jak blawatek :-)
pzdr
Tomek

3. Data: 2004-11-17 07:30:28

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Choc jesli Ci zalezy to moge go noca ladnie podswietlic i jeszcze zdjecie
> troche podrasowac to wyszedlby modry jak blawatek :-)

Wielkie dziekuje za odpowiedź
Nie, nie o podswietlanie i podrasowywanie fotek tutaj chodzi:)) a o
rzeczywistość. Na fotce na allefro świeci się on jak prawdziwa choinka:)).
Uznałam, ze to nie jest możliwe i dlatego zapytałam. Jeszcze raz bardzo
dziękuję:)
Monika

4. Data: 2004-11-17 07:52:52

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Uznałam, ze to nie jest możliwe i dlatego zapytałam. Jeszcze raz bardzo
Czy to zdjecie podobne do tego http://iglaki.w.interia.pl/opis/Picea.htm ?
Na takim zdjeciu to moze i ja bym pieknie wygladal :-)

> Monika
pzdr
Tomek

5. Data: 2004-11-17 08:01:20

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy to zdjecie podobne do tego http://iglaki.w.interia.pl/opis/Picea.htm ?
> Na takim zdjeciu to moze i ja bym pieknie wygladal :-)

To jest dokładnie to zdjęcie:)))
Pozdrawiam, Monika

6. Data: 2004-11-17 09:31:58

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Czy to zdjecie podobne do tego
> http://iglaki.w.interia.pl/opis/Picea.htm ?
> Na takim zdjeciu to moze i ja bym pieknie wygladal :-)

Z tego zdjęcia to nic nie wynika,pokrój Picea engelmannii "Glauca' jest
zupełnie inny, chyba że były pobierane zrazy.
Ponadto P.e.Glauca' jest w dalszym ciągu raytasem do zdobycia..
:-) Bogusław

7. Data: 2004-11-17 10:31:08

Temat: Odp: Świerk Engelmanna
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@t...net.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNIEBBCHAA.radzimierski@to
ya.net.pl...

> Ponadto P.e.Glauca' jest w dalszym ciągu raytasem do zdobycia..

I Ty go nie masz??? :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2004-11-17 11:19:05

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Janusz Czapski

zdobycia..

> I Ty go nie masz??? :-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Mam, dlatego mogłem się wypowiedzieś co do pokroju :-))
:-) Bogusław

9. Data: 2004-11-17 11:56:02

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@t...net.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNCEBDCHAA.radzimierski@to
ya.net.pl...

> Mam, dlatego mogłem się wypowiedzieś co do pokroju :-))
> :-) Bogusław

Tak myślałem :-)))))
A nie lepiej zdjęcie pokazac?
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Osłoniłeś jakoś winorośla na zimę??? :-)
J.

10. Data: 2004-11-17 13:04:30

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl>
> Osłoniłeś jakoś winorośla na zimę??? :-)

Bogusław najwyraźniej nie wie o co go pytasz.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---