Swierzbowce i pluszaki

1. Data: 2004-01-13 10:16:23

Temat: Swierzbowce i pluszaki
Od: <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolezanka ma problem ze swierzbem, a dokladniej - jak usunac to
swinstwo z ukochanego pluszaka coreczki. Odpada wygotowanie, prasowanie
i dlugie wietrzenie, bo mala nie chce spac bez zabawki.
Ktos ma jakas dobra rade?
Z gory dziekujemy :)
3

2. Data: 2004-01-13 11:17:05

Temat: Re: Swierzbowce i pluszaki
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolezanka ma problem ze swierzbem, a dokladniej - jak usunac to
> swinstwo z ukochanego pluszaka coreczki. Odpada wygotowanie, prasowanie
> i dlugie wietrzenie, bo mala nie chce spac bez zabawki.

nie wiem czy o to chodzi ale słyszałam ,że włożenie na 12 godzin do
zamrażalki prowadzi do wyginięcia roztoczy i innch bakterii.
p.>

3. Data: 2004-01-13 11:50:03

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem czy o to chodzi ale słyszałam ,że włożenie na 12 godzin do
> zamrażalki prowadzi do wyginięcia roztoczy i innch bakterii.

ja tak robie co do roztoczy, ale czy zabije to coś .....
można spróbować

pozdr Magda

4. Data: 2004-01-13 17:12:12

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Meg wrote:
> ja tak robie co do roztoczy, ale czy zabije to coś .....
> można spróbować

Swierzbowce to tez roztocza :) Wiec moze zadziala.

Kometa
GG 2138081
kometa(malpa)gazeta(kropka)pl

serca przeszczep