Święte krowy za drogie w utrzymaniu.

11. Data: 2013-06-12 19:52:54

Temat: Re: Święte krowy za drogie w utrzymaniu.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 12 czerwca 2013 17:02:45 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Akurat nasza tv jest CIĄGLE w rękach tych samych...

alez nie, panietasz za czasow pismenow byl taki prezes Urbanski, ten sie szarogesil
dopiero. za eselde byl Kwiatkowski... taka karuzela - kto ma wladze ten ma TV

12. Data: 2013-06-12 20:04:06

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>>> http://swiat.newsweek.pl/publiczne-radio-i-tv-w-grec
ji-wylaczone-w-ramach-ciec-budzetowych,105262,1,1.ht
ml

> Bo nie chcę utrzymywać armii darmozjadów? - no to jestem.

Bo wybierasz komercję. Dla mnie oczywiste jest ,
że narud powinien być w stanie utszymać państwową telewizję.
A unia wpadłą we własne sidła:
kto im teraz będzie propagande robił?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

13. Data: 2013-06-13 20:52:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jun 2013 10:50:13 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> wystarczy zrezygnowac z TV i PR. tylko nie bardzo wiem jak to zrobic?

I tu się właśnie zgina dziób pingwina - MUSISZ utrzymywać te krowy czy
chcesz, czy nie chcesz. Masz telewizor - musisz płacić na krowy.
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

14. Data: 2013-06-13 20:57:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jun 2013 10:52:54 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> alez nie, panietasz za czasow pismenow byl taki prezes Urbanski, ten sie szarogesil
dopiero. za eselde byl Kwiatkowski... taka karuzela - kto ma wladze ten ma TV

Nie rozumiesz. A ja mam już dosyć bycia nazywaną antysemitką, więc Ci nie
wytłumaczę :->

15. Data: 2013-06-13 21:00:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jun 2013 20:04:06 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Bo wybierasz komercję.

Nie, ja po prostu REZYGNUJĘ z wszelkiej tv. Ostatni telewizor wyrzucę lada
chwila.

16. Data: 2013-06-14 07:17:27

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 20:52:45 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Dnia Wed, 12 Jun 2013 10:50:13 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> I tu się właśnie zgina dziób pingwina - MUSISZ utrzymywać te krowy czy
>
> chcesz, czy nie chcesz. Masz telewizor - musisz płacić na krowy.

jak juz napisalem ze bardziej mnie wkurza proboszcz, ktory napierdziela w dzwony rano
a i weczorem. czy inny katabas bredzacy o relii na maturze. Tv wiadomo ze robi wode z
mozgu, ale zawsze jest alernatywa: reklama, albo siupy dennego polskiego "kabaretu"?
nie mniej, jak sie chce to zawsze mozna wybrac wartosciowy i madry program. a takich
jest skolko ugodno!

17. Data: 2013-06-14 07:26:17

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 21:00:00 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Nie, ja po prostu REZYGNUJĘ z wszelkiej tv. Ostatni telewizor wyrzucę lada
>
> chwila.

oddasz do utylizacji, jak rozumiem. mysle ze nie wywieziesz do lasu!? niedawno
probowalem sie pozbyc starego odbiornika Tv, i dowiedzialem sie ze to kosztuje
150zeta za 1szt. na szczescie sasiad przyjal ode mnie z wdziecznoscia 24" soniaka.
teraz mam ekran na pol sciany do tego blue rey. koncerty jak marzenie, szczegolne z
mezzo. zona lubi opere - tez boskie relacje.

18. Data: 2013-06-14 07:32:49

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

>wiadomo ze robi wode z mozgu, ale zawsze jest alernatywa:
> nie mniej, jak sie chce to zawsze mozna wybrac wartosciowy i madry

Proszę o trzy przykłady. Aby nawiązać do sprawiedliwych w tej Sodomie.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

19. Data: 2013-06-14 09:32:47

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 czerwca 2013 07:32:49 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> program. a takich jest skolko ugodno!
>

> Proszę o trzy przykłady. Aby nawiązać do sprawiedliwych w tej Sodomie.

voila:

http://www.teleman.pl/tv/Pogoda-5
http://www.teleman.pl/tv/Maklowicz-w-Podrozy-Podroz-
3-Niemcy-Dolna-Saksonia-Luneburg-862869
http://www.teleman.pl/tv/Siatkowka-Mezczyzn-Liga-Swi
atowa-739221

20. Data: 2013-06-14 10:07:32

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, ja po prostu REZYGNUJĘ z wszelkiej tv. Ostatni telewizor wyrzucę lada
> chwila.

Nie słusznie. Fakt : kszyczy tylko w jedną stronę.
Ale jest tani w użyciu. A programy i filmy są bardziej dopracowane niż
sieczka internetowa.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Dzieci gejów mają lepiej.