Święte krowy za drogie w utrzymaniu.

21. Data: 2013-06-14 10:40:20

Temat: Re: Święte krowy za drogie w utrzymaniu.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 czerwca 2013 10:07:32 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:

> Nie słusznie. Fakt : kszyczy tylko w jedną stronę.
>
> Ale jest tani w użyciu. A programy i filmy są bardziej dopracowane niż
>
> sieczka internetowa.

duzo kanalow popularno-naukowych; historycznych; informacyjnych (choc dobre to
anglojezyczne np. CNN); swietna TVP kultura; kanaly muzyczne - wspomniane wczesniej
Mezzo... jasne ze jak sie osad telewizji opiera na tym co oferuje TVP1 i TVP2 razem z
jakims TVN i Polsatem, to istotnie odbiornik tv mozna podpalic!

22. Data: 2013-06-14 11:34:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jun 2013 22:17:27 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> jak juz napisalem ze bardziej mnie wkurza proboszcz, ktory napierdziela w dzwony
rano a i weczorem.

A mnie się to podoba. Budzę się i bez otwierania oczu wiem, która godzina
rano - czy mogę jeszcze pospać, czy już mam wstawać. A wieczorem o 9-ej
dzwony mnie uspokajają, wyhamowują pod koniec dnia. Tak ze wiesz, reakcje
na takie sprawy zależą nie od samych dzwonów itp, lecz od indywidualnej
konstrukcji psychicznej.
Przyklad: naprzeciwko naszego kosśioła mieszka (od czasów kiedy była tam
tylko kaplica) gość podobny bardzo do Ciebie, z którym znamy się od wielu
lat i nigdy normalny nie był: kiedyś dorwał mojego męża i spieniony na
dzwony kościelne perorował mężowi na całą ulicę, jak to naliczył iles tam
uderzeń dzwonów na minutę i co sobie ten proboszcz wyobraża!
Mąż grzecznie się pożegnał i go starannie od tej pory omija, bo z
porąbańcami nie rozmawia...

> czy inny katabas bredzacy o relii na maturze.

Nie ma przymusu.

> Tv wiadomo ze robi wode z mozgu, ale zawsze jest alernatywa: reklama, albo siupy
dennego polskiego "kabaretu"? nie mniej, jak sie chce to zawsze mozna wybrac
wartosciowy i madry program. a takich jest skolko ugodno!

Generalnie nie ma czego oglądać. A jak jest, to po 2 w nocy. I to tylko
czasem. Wolę popatrzeć na moje koty albo pobyć z psem. Albo wziać się
wreszcie poważnie za malowanie.
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

23. Data: 2013-06-14 11:36:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jun 2013 22:26:17 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> oddasz do utylizacji, jak rozumiem. mysle ze nie wywieziesz do lasu!? niedawno
probowalem sie pozbyc starego odbiornika Tv, i dowiedzialem sie ze to kosztuje
150zeta za 1szt.

W czerwcu ma być w naszej gminie zbiórka elektrośmieci - już dzwoniłam do
gminy.
Lasu nie zaśmiecam, mam go wokół domu, dbam o to, zeby nie mieszkać w
smeitniku, w przeciwieństwie do mieszczuchów, którzy non stop wyrzucają ze
swoich wypasionych samochodów worki pełne pieluch i innego badziewia. Stac
ich na wypasione auto, ale już na opłatę za śmeici nie. Wypisz wymaluj
Kwaśniewska, która kradła wodę do podlewania ogródka bo przecież bogaty
musi oszczedzać...

24. Data: 2013-06-14 11:38:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Jun 2013 10:07:32 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Nie słusznie. Fakt : kszyczy tylko w jedną stronę.
> Ale jest tani w użyciu. A programy i filmy są bardziej dopracowane niż
> sieczka internetowa.

Nie cierpię na filmomaniactwo. Filmy mnie generalnie nudzą, niewiele jest
takich, które warte są obejrzenia.

25. Data: 2013-06-14 13:37:27

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 czerwca 2013 11:34:18 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

> uderzeń dzwonów na minutę i co sobie ten proboszcz wyobraża!
>
> Mąż grzecznie się pożegnał i go starannie od tej pory omija, bo z

paczpan, ja to jeszcze gryze ponad to...

26. Data: 2013-06-14 13:40:11

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Generalnie nie ma czego oglądać. A jak jest, to po 2 w nocy. I to tylko
>
> czasem. Wolę popatrzeć na moje koty albo pobyć z psem. Albo wziać się

co kto lubi? moj pies odszedl - niesety. byl wyjatkowy! ciagle za nim tesknie. koty
dokarmiam - bezdomne, sasiadow...

27. Data: 2013-06-14 14:00:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Jun 2013 04:37:27 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> paczpan, ja to jeszcze gryze ponad to...

Tamten nie gryzie, ale chyba niewiele mu brak :-)

28. Data: 2013-06-14 14:02:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Jun 2013 04:40:11 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> co kto lubi? moj pies odszedl - niesety. byl wyjatkowy! ciagle za nim tesknie. koty
dokarmiam - bezdomne, sasiadow...

Jakiego miałeś psa? Ja mam bernusia i starego niemca - oba po prostu mjut,
szczególnie berni, jest to rasa taka jak w opisach, wszystko prawda, nie
mogę bez niego wytrzymac nawet dwóch godzin, kiedy np jadę do miasta po
zakupy. To jest czysty obłęd, pies mną zawładnął do reszty, ale i nie bez
powodu, to się nie da opisac, jakie to mądre, jakie słodkie i kochane.

29. Data: 2013-06-14 15:11:08

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 czerwca 2013 14:02:35 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

> zakupy. To jest czysty obłęd, pies mną zawładnął do reszty, ale i nie bez
>
> powodu, to się nie da opisac, jakie to mądre, jakie słodkie i kochane.

miod wlewasz w moje serce opowiadajac o zwierzetach domowych. dobrze wiem co to
milosc do nich bo mialem jamnika; czarny, podpalany, gladkowlosy, z tych najwiekszych
- waga do 13,5kg. kupilem go jako ponadnormatywnego, bo iles tam w miocie ma
certyfikat... takie tam, nieistotne dla mnie. pojawil sie jak mial 5tyg. bo corka tak
wiercila dziure w brzuchu, ze pojechalem po niego przed umowionym terminem. wlasciwie
to mnie wybral. jak tylko wszedlem, to on zaraz do mnie doszedl. zawladnal naszymi
sercami na ponad 18-cie lat. byl rozumnym, zrownowazonym i bardzo uczuciowym psem. w
moim sercu pozostanie na zawsze!

30. Data: 2013-06-14 15:41:06

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl>> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu piątek, 14 czerwca 2013 07:32:49 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
ps.com...

>voila:

>http://www.teleman.pl/tv/Pogoda-5
>http://www.teleman.pl/tv/Maklowicz-w-Podrozy-Podroz
-3-Niemcy-Dolna-Saksonia-Luneburg-862869
>http://www.teleman.pl/tv/Siatkowka-Mezczyzn-Liga-Sw
iatowa-739221

Stała prognoza pogody, przepisy kulinarne różnych nacji i sport- siatkówka
Liga Światowa to rzeczywiście zajebiście (aby trzymać podany przez Ciebie
poziom) ambitna TV. ZAJEBIŚCIE. W Sodomie rolę sprawiedliwych pełnił pewno
(na podobnej zasadzie) alfons prowadzący lupanar wyłącznie hetero,
ladacznica, która dawała tylko po "bożemu" i stręczycielka, która nigdy nie
stręczyła dzieci. W Sodomie pewno uchodzili za sprawiedliwych- podobnie, jak
podane przez Ciebie programy za wartościowe i mądre.

No cóż- jakie czasy, taka TV. Kiedyś za ambine uchodziły np teatry TV,
"niszowe" filmy- które nie mogły się nigdzie przebić, a były wartościowe- np
nagradzane na festiwalach młodych artystów, czy też filmy psychologiczne,
gdzie żeby coś zrozumieć- trzeba było znać ludzką psychikę- nierzadko
operujące symbolem. Wartościowe były także teleturnieje- ostatni
zlikwidowany to Wielka Gra- gdzie naprawdę trzeba było błyszczeć wiedzą jak
diament w słońcu. Dziś zostały tylko teledurnieje, gdzie zarówno z
uczestników jak i z oglądających robi się większych durniów, niż w
rzeczywistości są.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

Dzieci gejów mają lepiej.
Dzieci gejów mają lepiej.