Re: Świeżb [OT]

Data: 2008-08-16 20:38:18
Temat: Re: Świeżb [OT]
Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
news:g87bcu$n18$2@news.onet.pl...

> Jesteś snobem, dlatego nie umiesz napisać nic poza sloganem.

Próbujesz mnie obrazić?

za wikipedią:
"Snobizm - jest postawą objawiającą się chęcią zaimponowania innym osobom
oraz wykazania swojej wiedzy na dany temat. Osoby takie często są nazywane
snobami, przykładowo mogą to być części bywalcy oper, teatrów oraz
spektakli, lecz jedynie w celu zamanifestowania swojej kultury,
zainteresowań czy upodobań. Nierzadko osoby te nie są zorientowane w temacie
bądź dziedzinie o jakiej się wypowiadają lub, w której biorą udział."

Chyba ciut się rozminęłaś w ocenie bo ani nie wykazuję żadnej wiedzy ani tym
bardziej nie chcę nikomu imponować.
Dopisałem się do wątku o świerzbie nie mówiąc nic o nim więc też mi nie
zarzucisz że się wypowiadam w dziedzinie o której nic nie wiem.
To skąd pomysł że jestem snobem ?

--
PawełJ