Re: Świeżb [OT]

Data: 2008-08-17 21:32:02
Temat: Re: Świeżb [OT]
Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
news:g89u6e$nu9$3@news.onet.pl...

> Nie pomyliłam się, masz nadzieję imoponować znajomością ortografi.
Jednak się mylisz :)
Nie wiem czy załapiesz różnicę ale spróbuję ci ją wskazać.
Ja staram się pisać z zasadami ortografii. Orłem nigdy nie byłem. Ale z
moich błędów nie robię fermentu na cały kraj twierdząc, że tego czego ja się
nie mogą nauczyć nie może nauczyć się żaden Polak.
Ty swoją ułomnością próbujesz obarczyć "zaleciałości językowe" i "system
nauczania".
Lekceważysz w ten sposób przede wszystkim czytających.więc nieptrzebnie
próbujesz błysnąć na różnych grupach zadając inteligentne inaczej pytania.
Dla ciebie ważne jest tylko to, żeby napisać post z sygnaturką skonstruowaną
jakby nie patrzył niezgodnie z regułami usenetu.
A nóż jakiś wkurzony na twój sposób pisania internauta kliknie na twoją
stronę zrobioną tak, że klękajcie narody.
Co do snobizmu płynącego z moich wypowiedzi - moich czepia się ktoś średnio
raz na rok, twoich średnio raz na dzień.
Jeżeli pisałabyś z moją ilością błędów - miałabyś sporo niej odpowiedzi.
Prawda, że to niewygodne? nowa ortografia nie miała by pola do rozplenienia
się.

--
PawełJ