Re: Świeżb [OT]

Data: 2008-08-18 18:16:32
Temat: Re: Świeżb [OT]
Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
news:g8b9ts$fla$1@news.onet.pl...
> Moje teksty, mimo , ze stosuję nową ortografię, są poprawniejsze
> ortograficznie (stosując tradycyjne reguły, i nie licząc stopki) niż
> statystyczny tekst na tej grupie dyskusyjnej.
prowadzisz tak dokładną statystyke czy jesteś snobem?

> Owszem, kiedyś, dawno temu kosztowało mnie to odrobinę wysiłku,
> obecnie nie, bo język polski jest bogaty i jest wiele możliwości
> omijania rz, ch i ó.
Jasne. Tylko nie bardzo potrafisz z tego korzystać. A faktycznie szkoda.

> Po prostu od tego są stokrotki, żeby zadawać pytania będące często
> tematem tabu, bo tabu to nie tyko seks i pupa, to wszystko
> o co wstydzisz się zapytać: robale, robaczki....
Powiedz że wzięłaś coś mocnego przed tym tekstem

> Tu się mylisz, na onecie jest filtr , moja stopka spełnia reguły.
Ty też się mylisz
"Podpis (stopka), o ile w ogóle z niego korzystamy, musi być w odpowiednim
formacie: rozpoczytna się od linijki zawierającej dokładnie "- " (dwa znaki
myślnika i spację), a w kolejnych liniach (nie więcej niż cztery, lepiej
mniej) znajduje się nasz właściwy podpis. Dzięki temu standardowi, czytniki
newsów mogą łatwo oddzielić podpis od treści posta."
tekst pochodzi z http://jakilinux.org/pomocy/usenet/
Na moje oko twoja stopka ma 5 linijek.

> To i tak dużo mniej niż 3 lata temu, wtedy było kilkaset .
> Widać powoli, ale moje działania zmieniają mentalność .
Nie bądź taka pewna swoich osiągnięć. Przez te trzy lata wiele osób
dorzuciło cię do swoich kf-ów lub po prostu olewa twoje mądre pytania.

> To znaczy, że jednak interesujesz się ortografią,
> jej historią, historią reform?
A czy potrafisz mi wytłumaczyć czy coś zmieni że ci napisze że się
interesuje bądź nie ?

--
PawełJ