Re: Swieze czy suche?

From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Swieze czy suche?
Date: Fri, 24 Jul 2020 11:56:06 +0200

W dniu 2020-07-24 o 00:26, Bischoop pisze:
> [...]
trzy minuty. Dwie na zapakowanie składników do pojemnika i minutę na wyjęcie chleba z
pojemnika. Ile czasu zajmuje Ci zrobienie chleba ze trzy minuty to za długo?

> Tak dokladnie, nie chce mi sie czekac az urosnie bez drozdzy.
> (...)

Ale po co czekać?
Jeśli przykładowo chcesz mieć chleb na czwartek, to po prostu w środę
przygotuj. W czwartek już tylko wypieczesz, nie będziesz musiał na nic
czekać.
Nie potrafisz sobie zorganizować pracy?

Nie traktuj tego pytania złośliwie, próbuję tylko zrozumieć mechanizm
myślenia. Oczywiście pomijam sytuacje takie, jak np. przyjazd z urlopu.

--
Pozdrawiam.

Adam