Syndrom okołoaborcyjny u mężczyzn...?

11. Data: 2008-02-28 12:54:02

Temat: Re: Syndrom okołoaborcyjny u mężczyzn...?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> napisał w wiadomości
news:fq67km$5ar$1@node1.news.atman.pl...

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Sky- odrzuć metodę "polowania" w dyskusji ze mną- to będziemy mogli
> spokojnie pogadać. O co innego nam chodzi w dyskusji- a to ją wyklucza

Nie mogę nie polować.
Jestem rybakiem łowiącym wasze dusze -jak bozia przykazała...
No więc o czym chciałeś "spokojnie" pogadać "rybko"?

12. Data: 2008-02-28 13:27:50

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> wrote in message

> Sky- odrzuć metodę "polowania" w dyskusji ze mną- to będziemy mogli
> spokojnie pogadać. O co innego nam chodzi w dyskusji- a to ją wyklucza

Sky rozmawia bardzo emocjonalnie. Mam wrazenie ze bardziej stara
sie przepchnac swoje niz rzetelnie porozmawiac. Wiec jaka wartosc
maja jego argumenty?
Duch
P.S.
Tak, kolego Sky, tak.

13. Data: 2008-02-28 13:37:05

Od: "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Sky rozmawia bardzo emocjonalnie. Mam wrazenie ze bardziej stara
> sie przepchnac swoje niz rzetelnie porozmawiac. Wiec jaka wartosc

To prawda. Jednakże- mając wybór 2 skrajności: rozum bez czucia (np ab,
Grzegorz Z), czy dominacja uczuć nad rozumem- naturalniejsze i bardziej
zrozumiałe wydaje mi się jednak to drugie...

Chiron

14. Data: 2008-02-28 13:50:20

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Grzegorz Z), czy dominacja uczuć nad rozumem- naturalniejsze i bardziej
> zrozumiałe wydaje mi się jednak to drugie...

Hm. Jak łatwo heretykom rozumu widzieć u innych herezję uczuć.

Niewątpliwie wyrażane uczucia obrażają ich własne poczucie poprawności i poprawności
argumentacji "sterylnej", wolnej od włożenia w dyskurs serca, świadczącego o
zaangażowaniu weń "całym sobą". Dlaczego to ich tak "porusza"? Bo nie są "cali" w tym
co robią? Tłamsząc w sobie emocje, nie ujawniając ich, z lęku o oskarżenie o
emocjonalizm zagrażający brakowi obiektywizmu...oskarżają innych o to samo czego się
sami boją.

PS
Tak pseudoDuchu, tak...heretyku.

15. Data: 2008-02-29 11:17:01

Od: "eS-Q" <es-q@gazeta./ciach/.pl> szukaj wiadomości tego autora

> cóż...sam zobacz inne odpowiedzi

kretyńsko idiotyczne..
te twoje tłumaczenie, w sam raz dla bezmyślnych moherów.

16. Data: 2008-02-29 16:37:42

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eS-Q" <es-q@gazeta./ciach/.pl> napisał w wiadomości

> kretyńsko idiotyczne..
> te twoje tłumaczenie, w sam raz dla bezmyślnych moherów.

Masz lepsze -podziel się nimi... ;)

17. Data: 2008-07-16 16:52:41

Temat: Syndrom okołoaborcyjny u mężczyzn...?
Od: "Benito" <m...@v...it> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote
> Zazwyczaj takie jednostki często również aktywnie uczestnicz? w promowaniu
pogl?dów liberalnych

To znaczy, że on wierzy, że Boga nie ma.

18. Data: 2008-07-19 16:58:33

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Wed, 16 Jul 2008 18:52:41 +0200, kto: Benito, co:

> "Sky" <s...@o...pl> wrote
>
> To znaczy, że on wierzy, że Boga nie ma.

jak mi się zdaje to nieporozumienie, ludzie myślący racjonalnie
albo nie zastanawiają się nad ewentualnością jego istnienia,
czyli przyjmują że świat jest bo jest, a jeśli ktoś ich będzie
nakłaniał, to raczej wykluczą istnienie takiego jakiego głoszą
religie, i to nie jest kwestia wiary tylko bilansu argumentów,
część tych argumentów dotyczy wielości, niespójności religii,
niezgodności z doświadczeniem, naiwności

19. Data: 2008-12-20 11:40:06

Od: " Eleonora" <l...@h...de> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Krużel" <e...@a...pl> wrote that
"Sky" <s...@o...pl> wrote

> Zazwyczaj takie jednostki często również aktywnie uczestnicz? w promowaniu
pogl?dów liberalnych

To znaczy, że on wierzy, że Boga nie ma.

Modlitwa ma pomóc zrozumieć ....
TARCZOWNICY
JANUS
SYNEK