Syrop glukozowo-fruktozowy

81. Data: 2016-03-18 10:54:29

Temat: Re: Syrop glukozowo-fruktozowy
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"stefan" <s...@w...pl> wrote in message
news:ncgdjt$fsj$1@node1.news.atman.pl...

> aktualne:
> http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,44425,19760747,kr
akowska-kranowka-druga-na-swiecie-pod-wzgledem-czyst
osci.html

Dzięki... ale:
"Dawniej woda była dostarczana z Wisły, a normy jakościowe nie były jeszcze
tak wysokie jak dziś. Woda z kranu była więc gorszej jakości niż obecnie.
[...]
W przypadku ołowiu czy innych metali ciężkich lub pestycydów obecnie
obowiązujące przepisy zostały zaostrzone nawet stukrotnie w stosunku do tych
z lat siedemdziesiątych."

Czyli pocieszające dla tych, którzy w Krakowie piją wodę z kranu dzisiaj,
gorzej z tymi którzy mieli 100-krotnie łagodniejsze normy czystości w latach
70-tych. Ja pewnie piłem jeszcze wodę z Wisły :-( jak Smok Wawelski :-)

Poza tym, czystość wody a celowy dodatek do niej związków fluoru dla
podniesienia twardości/odporności szkliwa zębów to dwa różne tematy.

> ---
> antywirusowe Avast.

Znowu Ci się to przyplątało... proszę, czy możesz to wyłączyć?

82. Data: 2016-03-18 11:24:52

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

pinokio wrote:

> [...]
d8c2ccaacb89.jpg>

> Bzdura, żółte banany były już za Gierka a starzy ludzie powiadają że i
> przed wojną, a o modyfikacji genetycznej nikt nie słyszał.
> Co innego jest coś "nie dzikie" to znaczy hodowane tak jak jabłonie na
> podkładce M9 za pomocą krzyżówek a co innego majstrowanie w genach!
> A więc żółte banany nie muszą oznaczać GMO, banany z GMO powinny być
> zakazane.

krzyżówki to sa własnie modyfikacje genetyczne.
Banany w obenej postaci nie wystepują w przyrodzie.
A zdjęcie pokazuje jak daleko odeszliśmy od naturalnego wyglądu

a może kukurydzę?
<https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a7
/Cornselection.jpg>

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

83. Data: 2016-03-18 12:09:58

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2016 o 20:52, Pszemol pisze:

> Nie jest calkiem tak - GMO maja wiele zalet.
> Nie badzcie fanatykami - zwroccie uwage na obie strony monety...
> Upraszczanie i generalizacja w taki sposob doprowadzi do blednych wnioskow
> w kazdej sprawie, bo wiekszosc spraw ma plusy i minusy.

Ale nie zająknąłeś się, jakie te zalety mają być oprócz wymienionych
wcześniej pieniędzy dla Monsanto?

--
Wiesiaczek (dziś z ??????a - Białoruś)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

84. Data: 2016-03-18 12:13:45

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2016 o 19:18, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-03-17 16:52, obywatel Wiesiaczek uprzejmie donosi:

> Tylko nie wyjedź z Polski, a zobaczysz i papierówki, i kosztele i całe
> tabuny innych dżabłek.

Nie wyjeżdżam (na dłużej) i widzę na bazarach całe sterty jabłek o
nazwach, których nawet sprzedawca nie potrafi wymówić ani zapisać.
A jabłek, o których wspominasz, ani na lekarstwo.

85. Data: 2016-03-18 12:23:34

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Ale nie zająknąłeś się, jakie te zalety mają być oprócz wymienionych
> wcześniej pieniędzy dla Monsanto?

Czyli nie wiesz jakie sa zalety ale wciąż jesteś przeciw? :-))

86. Data: 2016-03-18 12:40:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2016 o 16:52, Wiesiaczek pisze:

> [...]
> Tylko nie wyjedź mi, ze sąsiad za płotem ma papierówki, bo to jest
> margines, który prędzej czy później zniknie całkiem.

Akurat kosztele w zeszłym sezonie kupiłam. Nawet tu o tym pisałam.

Ewa

87. Data: 2016-03-18 13:03:04

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2016 o 11:24, masti pisze:
> krzyżówki to sa własnie modyfikacje genetyczne.
> Banany w obenej postaci nie wystepują w przyrodzie.
> A zdjęcie pokazuje jak daleko odeszliśmy od naturalnego wyglądu

Krzyżówki to krzyzówki, nic złego.
A modyfikacje genetyczne w laboratorium wczepiają geny np. zwierząt czy
człowieka do roślin.

88. Data: 2016-03-18 13:03:22

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

pinokio wrote:

> Krzyżówki to krzyzówki, nic złego.
> A modyfikacje genetyczne w laboratorium wczepiają geny np. zwierząt czy
> człowieka do roślin.

wiesz, że dzwonią tylko nie masz pojęcia w którym kościele

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

89. Data: 2016-03-18 14:48:08

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2016 o 14:23, Pszemol pisze:

> Czyli nie wiesz jakie sa zalety ale wciąż jesteś przeciw? :-))

Masz problemy z logiką? :)

Jeśli nie ma zalet to dlaczego mam być za?

Przypomina mi się powiedzonko: Trzy razy ucinał i jeszcze za krótkie:)

90. Data: 2016-03-18 14:51:19

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2016 o 14:40, FEniks pisze:

> Akurat kosztele w zeszłym sezonie kupiłam. Nawet tu o tym pisałam.
>
> Ewa

Nic, tylko pogratulować :)
Chyba jednak nie chcesz powiedzieć, że kosztele są w ciągłej sprzedaży
na rynku?

--
Wiesiaczek (dziś z ??????a - Białoruś)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Chleb upieczony w garnku
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Blog pewnej chinozamężnej osóbki...