Re: Syrop na kaszel i nie tylko..

From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Syrop na kaszel i nie tylko..
Date: Sat, 10 Feb 2018 21:30:39 +0100

> Zrywa się pędy sosny, zasypuje cukrem i wychodzi syrop, że palce lizać!

Prawda, ale jest wiele ale.........
1. Te pędy należy urwać w lesie - należy mieć więć transport do lasu, nie
każdy ma auto;
2. Te pędy należy urwać w określonym czasie - około maja (mają mieć 6-12 cm)
, nie każdy ma akurat wtedy czas;
3. Pownny być świeże, więc po wyczerpującej pracy (pora roku, ręce się
kleją, wolno to idzie, ilości mają być spore)
należy to jeszcze umyć, lekko pociahać, i zasypać cukrem wagowo około 1:1.
A człowiek wykończony tym lasem pada.
4. Kiedyś tam należy zlać, po około tygodniu, stać ma w słoju , dużym, nie
koniecznie na słoneczku,
i wcale tego wiele nie wyłazi. A jak człek niezdrowy, to syrop idzie jak
woda.
Ja miałam dla siebie w tym roku 6-7 szt , słoiki zaje się po dżemie.
Poszło wszystko zdaje się już w październiku.
Na razie nie horuje na gardło, ale jak mnie dopadnie ta obecna grypa,
to mi został tylko kupiony na wszelki wypadek maleńki słoiczek syropu z
pini.

Więc może prościej i szybciej tę cebulę pokroić?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)