Syryjczycy

21. Data: 2015-11-07 14:25:42

Temat: Re: Syryjczycy
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:n1kq6n$493$...@d...me...

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
news:563dec4b$0$652$65785112@news.neostrada.pl...

>Rozpasałeś się... sio do kąta!

rzeco?

22. Data: 2015-11-07 14:40:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> Wrote in message:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup

> Ale cieszysz się, że dokopali chrześcijaninowi z Syrii, który tu mieszka od
> trzech lat i jest lekarzem?

Chciałbyś, żebym się cieszyła, prawda? Właśnie ty jesteś winien
temu ekscesowi, nie ja. Ja wygrałam przed sądem Holandii, bo
to JA mam rację, a nie taki tani krzykacz jak ty, który swoją
pseudohumanitarną politpoprawną demagogią będącą totalitarnym
szantażem wzbudza w ludziach strach i pobudza ich do czynów
dyktowanych tym strachem. Każdy sąd w wolnym kraju przyzna rację
MNIE, a nie takim pojebom jak ty. Masz, oglądaj:
https://m.youtube.com/watch?v=PsYmwxni5tY
PS. Jak tam się czuje twoja twarz w lustrze i twoje gardło po
gardłowaniu w sprawie "winy pilota" itp po ZAMACHU smoleńskim -
po ostatnich katastrofach rosyjskich samolotów i spektakularnym
spier...u twojej góró, Anodiny?
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

23. Data: 2015-11-07 15:52:37

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup

>Chciałbyś, żebym się cieszyła, prawda? Właśnie ty jesteś winien
> temu ekscesowi, nie ja.

Taaa.

24. Data: 2015-11-07 16:00:30

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

naniu-pobito-syr

> Nie rozumiesz o czym piszesz.

Stosując argumentacje na podobnym poziomie: nie rozumiesz o czym piszesz.

25. Data: 2015-11-07 16:03:49

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-07 13:14, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Procedura

Oj tam, internetowe słowniki synonimów wiedzą, co podają.

26. Data: 2015-11-07 22:57:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> Wrote in message:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup

> Taaa.

Ludzie mają prawo się bronić, a skoro ludzie u władzy okazują
się bezsilnymi figurantami tylko na czas spokoju, a w ciężkich
chwilach tracą głowę i nie są w stanie zapobiec niczemu,
maskując to szantażem moralnym "odkup swoje winy, zaproś do domu
muzułmanina z Afryki, on przecież zrobi ci dobrze"
- bronią się
jak potrafią. Przyczyniasz się do tego BEZPOŚREDNIO, otwierając
bramy - jesteś za inwazją. Takich jak ty dobro ogółu każe tępić
jako zdrajców.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

27. Data: 2015-11-07 23:00:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> Wrote in message:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup

> Taaa.

A jak tam Anodina? Jej autorytet wzrósł niewątpliwie u ciebie?
Rosyjskie samoloty spadać będą nadal tylko z winy pilota,
pamiętaj.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

28. Data: 2015-11-08 04:43:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
"Ghost" <g...@e...com> Wrote in message:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

A to teraz nawoływacze do nienawiści są niewinni że ludzi katują , wszyscy winni
tylko nie odpowiedzialni za nienawiść. Zmanipulowane video przez faszystów ci nie
pomoże.

29. Data: 2015-11-08 08:32:48

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup

"Ghost" <g...@e...com> Wrote in message:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup

> Ludzie mają prawo się bronić

Przed chrześcijaninem, lekarzem, który przyjechał tu trzy lata temu?

Wiesz o tym, że w Polsce jest za mało lekarzy?

30. Data: 2015-11-08 11:31:14

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-08 08:32, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

Może krzyża nie powiesił?

Pszemololo i chrzest
Rzeźnicy!!!
Zagadka