System dziala

31. Data: 2010-09-08 21:45:58

Temat: Re: System dziala
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i68eis$7eu$...@m...internetia.pl...

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> "Ostatnio gdzies w migawkach widze ciagle Henryka Krzywonos,
> kto to jest, ze nagle wszedzie o niej pelno?
> To jedna z autorek strajku.
> No ale dlaczego teraz glosno?
> Mam - bo "zaatakowala" Kaczynskiego."
>
> oraz
>
> "No i miałem racje:"
> [...]
> "myslalem ze Pani Henryka teraz wypromowana - nie, juz od 1999 roku, przez
> GW.
> Wszedzie gdzie macza swoje paluszki Wyborcza - tam zaraz jakies oszustwo."

Zgadzam się. Jednak jeśli się nie zgadzasz (a jak zrozumiałem- nie)- to
właśnie chodziło mi o to, żebyś konkretnie napisał- z czym (napisałeś-
chyba) i dlaczego. Jeśli chodzi o mnie- to włączając radio w wiadomościach
od kilku dni tej pani pełno. Co o niej w wiki:

"Rola w strajkach w sierpniu 1980 [edytuj]

W dniu 15 sierpnia 1980 zatrzymała prowadzony przez siebie tramwaj,
przyłączając się do rozpoczętego już strajku pracowników gdańskiej
komunikacji[7]. 16 sierpnia, po podpisaniu w Stoczni Gdańskiej porozumienia
z dyrekcją i ogłoszeniu przez Lecha Wałęsę końca strajku, zatrzymała, wraz z
Aliną Pieńkowską, Anną Walentynowicz i Ewą Osowską na bramach robotników
opuszczających stocznię, co zapobiegło przedwczesnemu zakończeniu strajku"

No ok. Tylko że to nie jest powód jej nagłaśniania obecnie. Czy oprócz
zaatakowania oklaskiwanego na rocznicy Solidarności Kaczyńskiego zrobiła coś
jeszcze ostatnio? Ghost- czy w takim razie uważasz, że istnieje inny powód
nagłaśniania jej?

> I podaje rzekome cytaty z WP, majace sciemnic, ze zrodlo to Gazeta Polska.
Podaje cytaty z WP a także Gazety Polskiej. Pisząc to, co powyżej-
dopuszczasz się nadużycia. Nie wiesz przecież, czy cytaty z WP są podawane
przez Ducha w celu ściemniania czegokolwiek.

> No to mamy zgodnosc.

> Jest tak lansowana, jak smolenska katastrofa, jak krzyz i pare innych
> rzeczy.
Wiesz- zgodzę się, że sprawa krzyża jest czymś nagłasnianym i lansowanym.
Jednak o tragedii smoleńskiej tego bym nie powiedział...no cóż, to Twoje
zdanie.

> Jednak mysle, ze jestescie tak wyprani teza o Dzialajacym Systemie, ze
> wszystko dla Was to spisek.
Całkiem to być może. A może też być tak, że to Ty masz sprany mózg. Szkoda,
że nie bierzesz tego pod uwagę.

> BTW Jakubiak wykopana, jak daleko siegnie czystka w szeregach PiSu?
Tego nie wiem.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

32. Data: 2010-09-09 05:44:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

> Zgadzam się. Jednak jeśli się nie zgadzasz (a jak zrozumiałem- nie)- to
> właśnie chodziło mi o to, żebyś konkretnie napisał

Przeciez wyraznie napisalem, z tym co robi Odmienienienienieniony, probuje
niszczyc ludzi pod sztandarem: jest jakis dzialajacy sytem zaklamywania
rzeczywistosci i jedynie Gazeta Polska i zapewne Rydzykownia zbawiaja sten
swiat. Przeciez o tym jest ten watek. Tak Was miszcz nauczyl i tego sie
trzymacie.

BTW chocbys milion razy napisal, ze cytowal WP to i tak eni ezmieni to
prawdy, ze powolywal sie wylacznie na informacje z Gazety Polskiej..

33. Data: 2010-09-09 13:08:35

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Owszem naplules, z tryumfem wyjales syfy Gazety Polskiej twierdzac "a
> jednak mialem racje!". Nie rob z ludzi az takich idiotow. Tego co
> napisales juz nei zmienisz.
>
> Pluj dalej Gazeta Polska, Rydzykiem i innymi narzedziami zua, do tego sie
> wyjatkowo dobrze nadajesz.

Nie rozumiem cos sie tak zapieklił, w temacie dyskusji.
Cos nie tak? Ktos gdzies pluje?

Widze analogie do globem - jest non-stop atakowany :)

Pozdrawiam,
Druch

34. Data: 2010-09-09 13:45:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Odmieniony Druch napisał(a):
> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Nie rozumiem cos sie tak zapiekliďż˝, w temacie dyskusji.
> Cos nie tak? Ktos gdzies pluje?
>
> Widze analogie do globem - jest non-stop atakowany :)
>
> Pozdrawiam,
> Druch

Huju buraczany zapierdalasz nienawiścią, obłudą, paranoją i każdego
normalnego szlak trafia jak takie gówno widzi, jak Krzywonos na takie
obrzydlistwa reagują i ktoś ci kosę w końcu wsadzi. Trzeba było być
człowiekiem, a nie kurwą.

35. Data: 2010-09-09 13:46:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

36. Data: 2010-09-09 14:17:37

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Odmieniony Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
>
> Ktos gdzies pluje?

Ty. Pluju zlamany.

37. Data: 2010-09-09 16:48:47

Od: " hss" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> napisał(a):

> Był to dzień 07-wrzesień-10, kiedy Odmieniony Druch otworzył usta i usenet
> napełnił się słów muzyką:

> Łamistrajk autorem strajku? Interesujące :)

Ale tytuł wątku -w sam raz:
system -stawiania wszystkiego na głowie - działa!
A Gaz Wyborczy rozdają już za darmo.
Byle więcej naprogramować.
Walka o rząd umysłów.

38. Data: 2010-09-09 16:57:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

hss napisał(a):
> Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> napisaďż˝(a):

> Ale tytu� w�tku -w sam raz:
> system -stawiania wszystkiego na g�owie - dzia�a!
> A Gaz Wyborczy rozdajďż˝ juďż˝ za darmo.
> Byle wi�cej naprogramowa�.
> Walka o rz�d umys��w.
>
> --
> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Jutro napiszą, że wylądowało ufo i zyskają czytelników z wiochy, bo
debilstwo politpoprawne kocha zabobony.

39. Data: 2010-09-09 17:11:57

Od: " hss" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> napisał(a):

> hss napisa=B3(a):

> Druch otworzy=EF=BF=BD usta i usenet
> =BD:

> ..pl/usenet/
>
> Jutro napisz=B1, =BFe wyl=B1dowa=B3o ufo i zyskaj=B1 czytelnik=F3w z wiochy=
> , bo
> debilstwo politpoprawne kocha zabobony.

Zdecydowanie masz za dużo wolnego czasu, wszędzie cię pełno, techniku na
bezrobociu. Jak zajmiesz się tematem dopiero jak ci jakiś ufol w d. wsadzi
sądę domózgową będzie już za późno. Może zresztą już jesteś "zarażony".
Zalatwię ci darmo znajomego egzorcystę, chcesz? Moja asystencja też gratis. ;)

40. Data: 2010-09-09 17:26:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

hss napisał(a):
> glob <r...@g...com> napisaďż˝(a):

> Zdecydowanie masz za du�o wolnego czasu, wsz�dzie ci� pe�no, techniku na
> bezrobociu. Jak zajmiesz siďż˝ tematem dopiero jak ci jakiďż˝ ufol w d. wsadzi
> s�d� dom�zgow� b�dzie ju� za p�no. Mo�e zreszt� ju� jeste�
"zara�ony".
> Zalatwiďż˝ ci darmo znajomego egzorcystďż˝, chcesz? Moja asystencja teďż˝ gratis.
;)

> --
> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Czyli obrócz tego, że wszędzie ci lata ufo, to jeszcze wszędzie
widzisz opętanych? Ten debilizm zamordował mnóstwo ludzi w historii,
bo zamiast do lekarza, odprawiali egzorcyzmy. No widzisz buraczku,
zapałuje się was, bo chcecie urojeniami znowu mordować ludzkość i
takie debilstwo polazło do pisu.

Re: Erotyk
MIGDALINSKIEJ
POZDRAV