System jest domykany - Michalkiewicza cd...

11. Data: 2013-03-20 16:30:43

Temat: Re: System jest domykany - Michalkiewicza cd...
Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-20 17:22, m...@g...com pisze:
> [...]
???????????????

> ROTFLLLLLL!!! :DDDDDDDD Oplulem monitor przez zacisniente zemby... :y
a czy ty przypadkiem nie jesteś schizol z poznania?

12. Data: 2013-03-20 16:33:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruda**" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
???????????????

> nie boj. już ja go nadmucham jak będzie potrzeba. a ja nie chwaląc się
> umiem podnieść ciśnienie lepiej od drucha. tubylcy wiedzą

Ta, takie cisnienie lepiej od (dr)ucha do ucha. Wiedza.

13. Data: 2013-03-20 21:19:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 marca 2013 17:30:43 UTC+1 użytkownik Ruda** napisał:

> a czy ty przypadkiem nie jeste? schizol z poznania?

Zmiana nastroju:
"Kto jestem wie tylko ten który wie iz mnie wcale nie ma"
T.Miciński

14. Data: 2013-03-20 21:30:33

Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-20 22:19, m...@g...com pisze:

> Zmiana nastroju:
> "Kto jestem wie tylko ten który wie iz mnie wcale nie ma"
> T.Miciński
oj , i w dodatku otępienie postąpiło

15. Data: 2013-03-20 21:44:13

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 marca 2013 22:30:33 UTC+1 użytkownik Ruda** napisał:

> oj , i w dodatku ot?pienie post?pi?o

zieeeeewwww...rudzielcu ;P
papatki ide spac. Jutro sprobuj znow jak sie wyspisz...

16. Data: 2013-03-20 21:54:08

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Zmiana nastroju:
>"Kto jestem wie tylko ten który wie iz mnie wcale nie ma"
>T.Miciński

Schizol z Poznania? Żenada- on naprawdę jest bardzo chory. Cierpi on, jego
bliscy. Pamiętam tę sytuację- naprawdę bardzo smutne. A Izka z wrodzonym
sobie taktem określa chłopaka "schizol". Gdyby rzeczywiście trafiła na
niego- sprawiła by mu przykrość. No ale co ją to może interesować...
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

17. Data: 2013-03-21 08:06:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> sobie taktem określa chłopaka "schizol". Gdyby rzeczywiście trafiła na
> niego- sprawiła by mu przykrość. No ale co ją to może interesować...

Chironmagu, dzikujemy ci za pokazanie jaka ta ruda zla, ale to tylko twoja
optyka, optyka zlego czlowieka.

Dziekuja za uwage. Mozesz znow udawac, ze jestem w kf.

18. Data: 2013-03-21 08:13:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 marca 2013 22:54:08 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> U?ytkownik <m...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

ps.com...

> Schizol z Poznania? ?enada- on naprawd? jest bardzo chory. Cierpi on, jego
>
> bliscy. Pami?tam t? sytuacj?- naprawd? bardzo smutne. A Izka z wrodzonym
>
> sobie taktem okre?la ch?opaka "schizol". Gdyby rzeczywi?cie trafi?a na
>
> niego- sprawi?a by mu przykro??. No ale co j? to mo?e interesowa?...

Ta istotka ma interes wlasny w zdobywaniu przekonania ze jest zdolna wywierac wplyw
na ludzi (jesli nie potrafi wywierac dobrego chce wywrzec jakikolwiek) inaczej nie
potrafi uzyskac poczucia ze jeszcze istnieje... ;P

19. Data: 2013-03-21 08:15:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 marca 2013 09:06:45 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> U?ytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisa? w wiadomo?ci

ps.com...

> Chironmagu, dzikujemy ci za pokazanie jaka ta ruda zla, ale to tylko twoja
>
> optyka, optyka zlego czlowieka.

Czyli kazdy kto w innych widzi zlo sam jest zly?
Ty tez? Skoro Chironka takim nazywasz? ;P

20. Data: 2013-03-21 08:22:53

Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-21 09:13, m...@g...com pisze:

> [...]
na ludzi (jesli nie potrafi wywierac dobrego chce wywrzec jakikolwiek) inaczej nie
potrafi uzyskac poczucia ze jeszcze istnieje...

myślisz ? a to ciekawa ze mnie istotka

> ;P

no sorry, że wymiękam gdy widzę ten emot po każdym zdaniu do każdego faceta

ruda samozuo

Kukiz kontra Lis
Niechciana historia
zmiana-liczby-urzednikow -na-przestrzeni-ostatnic h-20-lat-z-podzialem-na- rzady
Durszlak w sejmie:-D
"Terapeuci " od Pawłowicz