Re: Systemu cień

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Systemu cień
Date: Wed, 10 Mar 2010 17:22:31 +0100

"de Renal" <f...@g...com>
news:f68a2770-24d6-4cb0-815a-40c382bbb05b@e1g2000yqh
.googlegroups.com...

> No dobra Robaksik rób sobie co chcesz, to nie mój wątek, ale twoje
> starania cały czas przekrzywiają wszystko w kolektyw i zatracanie
> siebie,....tak uwaga z mojej strony... Ale widzę , że próbujesz,
> niestety ten Wyspiański co tutaj wrzuciłeś to kategoria kolektywna, w
> imię przetwania stada piętnuje się jednostki, a niestety jest
> naodwrót, jednostka ma prawa to stado też jest silne. Widzisz jest
> taki numer, że w szkole uczy się nas pogardzać sobą na rzecz
> przeszłości, a tak naprawdę to obecne czasy dały nam taką wiedzę,
> że ten Wyspiański jest w stosunku do nas zwykłym prymitywem.
> [...]

hahahaha ha
A dla kogo de Renalko machniesz to "Wesele" jeśli nie dla stada
i skąd wiesz, że stado wymyśliło genetykę, memetykę, lott w kosmos,
kwanty itd? Napiszę Ci czego Ci brakuje. OK?
Czytaj uważnie:
Jeśli jakieś obyczaje w stadzie są niesprawiedliwe - to się zmienia
te obyczaje. Nie rewolucja - lecz renowacja.
Każdy żyjący i nieżyjący należy do jakiego stada i zawsze tak jest,
że należy się do wielu stad równocześnie.
Ja na przykład należę do stada osób, których nazwisko rozpoczyna
się od wielkiej litery "R", a ponadto należę do stada mężczyzn
po 50-tce. Należę także do stada miłośników kobiet, mądrości
i nie tylko. Ty także należysz do stada, tylko nie bardzo to sobie
uświadamiasz. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)