Sytuacja w Izraelu/Palestynie - dokument na TVN24 - polecam.

1. Data: 2010-12-12 11:59:09

Temat: Sytuacja w Izraelu/Palestynie - dokument na TVN24 - polecam.
Od: "Redart" <R...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie - pokazuje agresję Izraelską w okupowanej Palestynie.

2. Data: 2010-12-12 12:06:02

Od: zażółcony <R...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <R...@t...op.pl> napisał w wiadomości grup
> Jak w temacie - pokazuje agresję Izraelską w okupowanej Palestynie.

Trochę nie rozumiem, dlaczego w programie nie jest podana nazwa tego
dokumentu:
http://tv.wp.pl/page,2,index.html

3. Data: 2010-12-12 12:25:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: Sytuacja w Izraelu/Palestynie - dokument na TVN24 - polecam.
Wiadomość:

zażółcony napisał(a):
> U�ytkownik "Redart" <R...@t...op.pl> napisa� w wiadomo�ci grup
>
> Trochďż˝ nie rozumiem, dlaczego w programie nie jest podana nazwa tego
> dokumentu:
> http://tv.wp.pl/page,2,index.html

ssssyyyy, ssssyyyyy, ty ryży Tusku Żydzie tsssss, tssss jak możesz
żydzie pokazywać Żydów..tsssss, to Żydzi strącili samolot smoleński
tsssss, brzozę tss zasadzili celowo na lini lotu, tsss Palestyna to
początek , teraz twa okupacja polski tsssss, Najwyżsi lewakowo
lewarkowi Żydzi ingerują w nasze Państwo, ty tu celowo tssss trzymasz
ich stronę tsssss, aby zmylić, że okupują Palestynę a Polskę,,
prawdziwych plujaków,, okupują tssssss. Naszę zagrodę ze świnką
tsssss.;))

4. Data: 2010-12-12 12:52:26

Od: zażółcony <R...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W każdym bądź razie program był o izraelskiej organizacji pozarządowej
'Przerwać milczenie',
która skupia m.in. byłych izraelskich żołnierzy, weteranów, którzy decydują
się mówić o tym,
że zdecydowanie nie są dumni z tego co robili.

Ciekawa wypowiedź jednego z członków tej organizacji: "teoretycznie w
Izraelu mamy jeszcze
demokrację [tzn. organizacje typy 'Przerwać Milczenie' mogą działać,
protestować - przypowieść
moja], ale tak naprawdę należy to nazwać 'etnokracją', ponieważ prawa
demokratyczne masz tylko
wtedy, kiedy jesteś Żydem. jeśli jesteś Palestyńczykiem - Twoje prawa są
zupełnie inne."

5. Data: 2010-12-12 12:54:38

Od: zażółcony <R...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <R...@t...op.pl> napisał w wiadomości grup
> protestować - przypowieść
przypis

6. Data: 2010-12-12 13:42:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):
> U�ytkownik "za��cony" <R...@t...op.pl> napisa� w wiadomo�ci grup
> przypis

E tam zmanipulowane, Żydzi są non stop atakowiani i jak masz
spierdoleców wchodzących do przedszkola ,obwieszonych bombami, no to
nie ma mowy o demokracji, bo masz wroga przed którym trzeba mieć
siebie też pod kontrolą. Tak samo jest w Polsce, wiocha fanatyczna non
stop krzyżami atakuje normalne społeczeństwo i zobacz że nie ma
demokracji, tylko podzielone społeczeństwo na normalnych i wariatów i
wchodzimy w kolizję bo mają prawo do swojego krzyża, ale już nie mają
prawa strzelać krzyżem, czyli czy obywatele, czy bandyci?

7. Data: 2010-12-12 14:34:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: Sytuacja w Izraelu/Palestynie - dokument na TVN24 - polecam.
Wiadomość: ''
Oto slowa Kochanowskiej wypowiedziane do premiera !.
Dzicz i cholota , tylko tak mozna skwitowac tych , ktorzy takim
jezykiem
posluguja sie przy spotkaniu z najwyzszymi wladzami kraju .
Przyszedl ten moment , przed ktorym przestrzegalem mowiac ," nie mozna
tolerowac pisowsko-faszystowskiego chamstwa bo lekcewazenie jego
ekspansji
skonczy sie tym , ze obudzimy sie z reka w nocniku " .
I ten czas przyszedl . Pozwolilismy nieopatrznie na takie eskalowanie
bezczelnosci , chamstwa i tupetu, ze dzisiaj jest juz zbyt pozno aby
zatrzymac lawinowy rozwoj zjawiska w sposob pokojowy .
Dzisiaj trzeba juz
wykorzystac mozliwie najostrzejsze srodki zaradcze , prawne oczywiscie
bo
dalsza poblazliwosc doprowadzi do krwawych rozruchow .
Tusk okazal sie byc premierem slabym , nieporadnym i
nieprzewidujacym . W
imie zle pojetej demokracji zlekcewazyl rodzacy sie w pisie
faszyzm i
pozwolil mu urosnac w sile na tyle duza , ze dzisiaj juz sie nie kryje
faszystowskimi inklinacjami pozwalajac sobie na znacznie wiecej niz
mozna
pozwolic  opozycji   w demokratycznym panstwie. Ta osiagnala u nas
stan
faszytowskiej anarchii .
Slabosc premiera moze okazac
sie brzemienna w skutkach dla calego narodu ,
ktory podobnie jak w hitlerowskich Niemczech , mimo braku akceptacji
dla
zjawiska bezwolnie podda sie , bo taka juz jest natura wszystkich
niezorganizowanych grup , faszystowskim  praktykom .
Weszlismy w niezle szambo i winnym tego jest nie kto inny tylko
premier .
Ludzie sa rozni w tym tacy jak Kaczynscy i skupieni wokole niego
szalency
ale po to jest wladza aby nad takim motlochem panowac !. Ta wladza
sobie z
tym nie poradzila i prawdopodobnie poniesie tego dramatyczne
skutki .''

8. Data: 2010-12-12 21:59:59

Od: zażółcony <R...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości grup
g2000prm.googlegroups.com...

> [...]
> nie ma mowy o demokracji, bo masz wroga przed którym trzeba mieć
> siebie też pod kontrolą. Tak samo jest w Polsce, wiocha fanatyczna non
Rozumiem, że od lat śledzisz poczynania organizacji 'Przerwać Milczenie'
i jesteś ekspertem w dziedzinie konfliktu arabsko-palestyńskiego ?
Np. dobrze znasz liczby ofiar po jednej jak i po drugiej stronie w operacji
izraelskiej armii pod kryptonimem 'płynny ołów' ?

9. Data: 2010-12-12 22:34:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):
> U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa� w wiadomo�ci grup
g2000prm.googlegroups.com...

> Rozumiem, �e od lat �ledzisz poczynania organizacji 'Przerwa� Milczenie'
> i jeste� ekspertem w dziedzinie konfliktu arabsko-palesty�skiego ?
> Np. dobrze znasz liczby ofiar po jednej jak i po drugiej stronie w operacji
> izraelskiej armii pod kryptonimem 'p�ynny o��w' ?

Nie nie śledzę ale orientację mam na temat, nasi wrogowie mogą
spowodować że będąc bestiami będziemy musieli być tacy sami.

10. Data: 2010-12-12 22:36:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
6g2000prh.googlegroups.com...

Nie nie śledzę ale orientację mam na temat, nasi wrogowie mogą
spowodować że będąc bestiami będziemy musieli być tacy sami.
==========
Jak to było? "Panie Jasiński- mam rodzinę w Belgii. Tam każdy robotnik ma
samochód.
- To bzdura
-Panie Jasiński- a był tam pan?
- Nie, ale mam świadomość klasową. Mówi wam to coś?"

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Dwóch myszów "spłodziło" potomstwo