Kto pogada?

1. Data: 2004-08-02 21:39:40

Temat: Kto pogada?
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym pogadac o zyciu.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Bog kocha pasztety - tyle ich chodzi po ziemi.

1. Data: 2004-08-02 21:40:40

Temat: Re: Kto pogada?
Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"KOMINEK" <k...@o...org.pl> wrote in message
> Chcialbym pogadac o zyciu.

A o dupach i rznieciu?
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-08-02 21:49:56

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> wrote in

> A o dupach i rznieciu?

O! Dobry pomysl.
Pogadajmy o idealnej kobiecie, ktora bedzie idealna dupa do rzniecia.
Czekaj no, tylko znajde w googlach, bo kiedys pisalem juz o tym na innej
grupie.

No juz mam.

Ponizej opis idealnej kobiety dla kominka.
Wszystkie panny, ktore spelniaja kryteria proszone sa o kontakt.

Moj ideal musi miec/lubic:

uadne stopy

ponadprzecietna uroda

musi byc inteligentna(ale banau;-) )

musi cholernie o siebie dbac

musi byc lubiana w towarzystwie

musi byc kobieca, calkowicie kobieca

musi sama kupowac sobie bilety do kina

musi umiec gotowac

musi byc szczupla

musi miec uadny guos

musi umiec mi sie sprzeciwiac

musi kochac jamniki

musi miec bardzo dobre stosunki ze swoja rodzina

musi czytac ksiazki

musi wiedziec co sie dzieje na swiecie

musi byc tolerancyjna

musi umiec nie kochac mnie

musi byc stanowcza

musi umiec kokietowac mezczyzn

musi lubic robic lody

musi w ogole byc dobra w lozku

musi kochac dzieci, ale nie chciec ich miec

_______

I co ty na to?

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Ponizej pasa nie ma zadnej madrosci.

1. Data: 2004-08-02 22:13:38

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co ty na to?

hmmmmmmmmm

ja bym dodal jeszcze:

- musi smiac sie z moich dowcipow (zawsze i naturalnie)

- zaskakiwac mnie checia analka w najdziwniejszych miejscach i porach

- lubic koty, bo mam dwa i to czarne jak kurwa mac

- musi byc tolerancyjna dla gosci z ciezkim charakterem (dla mnie)

- musi pic wiecej niz wynosi srednia dla kobiety

- musi umiec zaklac

- ma byc fanka ponczoch i kroktich spodniczek

- nie moze miec mi za zle ze sie ogladam za innymi dupami.........
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-08-02 22:49:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... Sir Bluzgaczu, wytlumacz kobietom jak sie robi lody...

A co? Juz sobie nie wystraczacie? ;)

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-08-02 22:49:22

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> wrote in

+++++++++++++++++
No to teraz bardziej hardcorowo, czyli cos, czego faceci wymagaja od
kobiet, ale nie maja odwagi im tego powiedziec.
++++++++++++++++++

Kolejne cechy idealnej kobiety:

1. Musi miec dobrze ogolona cipe.
Nie calkiem wygolona, zeby nie wygladac jak dziwka i nie z cienkim
paseczkiem, zeby wygladac jak kolezanka dziwki.
Musi miec wlosy, najlepiej szeroki prostokacik.

2. Musi golic sobie wasy pod nosem.
Wielu laskom takie rosna, a one mysla, ze tego nie widac. Widac jak cholera
i jest to obrzydliwe.

3. Robienie loda to tez nie bulka z maslem.
Jak nie przygryza to za lekko. Nosz kurwa mac, troche wyczucia!

Sir Bluzgaczu, wytlumacz kobietom jak sie robi lody...

4.
a) Musi byc dobra w lozku. Laski sa tchorzliwe. Jesli juz nie sa klodami,
to najwyzej zadowalaja faceta robiac mu dokladnie to, co on im. Czyli-
facet ssie jej cycka, to ona tez mu possie. Facet robi minete, to ona mu
loda. Facet lize w ucho - ona to samo. Nuuuuda!

b) Nie znam faceta, ktorego nie rajcowalo gdyby mu nagle laska siadla
okrakiem na twarzy i kazala sobie zrobic minete.

C) Nie znam faceta, ktorego nie rajcowalolby, gdyby laska tuz po wejsciu do
jego chaty, jeszcze ubrana, bez slowa powitania zdjela mu spodnie i zrobila
loda.

d) Nie znam faceta, ktory nie chcialby, aby laska tuz przed orgazmem wyjela
penisa z buzi i trzepiac go pozwolila sobie spuscic na twarz.

5. Cipa.
Jeszcze slowko o cipie. Cipa nie tylko musi ladnie wygladac,ale powinna
miec takze odpowiednia szerokosc. Najlepiej jak najciasniejsza. Wprawdzie
bylem z kobietami, ktore ciasnych nie mialy i bylo mi dobrze, ale jakby
mialy ciasniejsze to byloby jeszcze lepiej. Cwiczyc miesnie, kurwa mac!
Jesli chodzi o mnie to mam swoiste fizyczne embargo na kobiety o cipach
wielkich tak, ze po rozlozeniu nog pokazuja sie nam nerki i inne
wnetrznosci.

6. Zapach z ust. Nie wystarczy umyc zeby i myslec, ze ma sie ladny zapach.
Warto miec przy sobie gume do zycia, bo po jakims czasie zapach staje sie
brzydki. Zwlaszcza po parogodzinnym seksie oralnym. Laski w ogole nie zdaje
sobie z tego sprawy.
Czy one nie czuja wlasnego smrodu?

7. Majtki.
No na Boga! Do dzis z niesmakiem przypominam sobie dupe, ktora przyszla do
mnie w bialych majtkach z zoltym kolorem na kroczu i zapachu moczu... No
dobra, nie spodziewala sie, ze wyladuje w moim lozku, ale popelnila
niewybaczalny grzech i niech sie cieszy, ze z seksu wymigalem sie klamiac,
ze nie mam gum. Sprawdzac czystosc majtek!
Idealna kobieta chodzi na co dzien w normalnych majtkach, a przychodzac do
faceta ma na sobie stringi.

8. Romantyzm.
Kobiety nie sa romantyczne. Idealna kobieta wie, ze facet tez potrzebuje
przytulic sie, pogadac o gwiazdach, galaktykach, pieknu milosci. A jak
zdradzam laskom, ze lubie sluchac Krawczyka i Michala Wisniewskiego to albo
nie wierza, albo sie ze mnie smieja. Czy facet nie moze lubic piosenek o
milosci?
Nosz kurwa, noc w lozku to nie tylko lody, anal i udawane orgazmy.
Idealna kobieta powinna o tym wiedziec.

To tyle.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

"chyba zacznę studiować kominkologię." [logan]

1. Data: 2004-08-02 22:52:57

Od: Pyskaty <no_spam@no_priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KOMINEK napisał:

> Ponizej opis idealnej kobiety dla kominka.
> Wszystkie panny, ktore spelniaja kryteria proszone sa o kontakt.
>
> Moj ideal musi miec/lubic:
>
> uadne stopy

pomalowane paznokcie na czerwono...

> ponadprzecietna uroda
>
> musi byc inteligentna(ale banau;-) )

no nie... a tyle glupich cip na tym świecie

> musi cholernie o siebie dbac

cholernie to nie, wystarczy zeby nie smierdzialo od niej, nie byla
brudna, spocona, nie ogolona na nogach i kwiatuszku. No i niewiem jak ty
ale ja patrze na stan uzębienia

> musi byc lubiana w towarzystwie
>
> musi byc kobieca, calkowicie kobieca
>
> musi sama kupowac sobie bilety do kina

To przemilcze bo nie nawidze tematu pieniędzy.

> musi umiec gotowac

Moja na szczęscie umie to robić zajebiscie
(DZIĘKUJE CI BOŻE)

> musi byc szczupla
>
> musi miec uadny guos

najlepiej lekko zachrypnięty jak Edzia Bartosiewicz

> musi umiec mi sie sprzeciwiac
>
> musi kochac jamniki

hehe nie przesadzaj :P

> musi miec bardzo dobre stosunki ze swoja rodzina

mnie tam wystarczałyby gdyby miala dobre stosunki ze mną...nie chcialbym
zeby ona z wlasną rodzina...

> musi czytac ksiazki
>
> musi wiedziec co sie dzieje na swiecie
>
> musi byc tolerancyjna
>
> musi umiec nie kochac mnie

no to jest kwestia sporna, bo nie do końca sie z tym zgadzam. Ale Musi
umiec nie dawać wykorzystywac sie ani nie byc manipulowana

> musi byc stanowcza
>
> musi umiec kokietowac mezczyzn

jakiego chuja? nie lubie byc zazdrosny

> musi lubic robic lody

podstawa

> musi w ogole byc dobra w lozku

ja wole nie grzeczne... ;P

> musi kochac dzieci, ale nie chciec ich miec

no ja chcem mieć 11 synów by mieć drużynę piłkarską więc musi chciec
miec 11 synów :P

> I co ty na to?

przeciętnie
--
Tofik

Jak mawiają francuzi - co stoi to do buzi

1. Data: 2004-08-02 22:56:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

>- musi smiac sie z moich dowcipow (zawsze i naturalnie)

No bez przesady! Badz zesz realista! ;))))

1. Data: 2004-08-02 23:09:00

Od: "Kasia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> milosci?
> Nosz kurwa, noc w lozku to nie tylko lody, anal i udawane orgazmy.

KURWAAAAAA
mialam nie odpisywac no ale zesz kurwa sie nie da. hahahahaha

strasznie mi przykro z powodu tych wszystkich lasek, u ktorych te wady
zauwazyles, coz niestety nikt inny na ciebie nie poleci.

juz ci kiedys tam pisalam ze sie cieszyc powinienes ze grube baby ze sklepu
i "suki" z McDonalda na ciebie patrza, bo niebawem i tego juz miec nie
bedziesz.

--
"When fortune smiles at something
as violent and ugly as revange,

http://f2.pg.photos.yahoo.com/mopek21

1. Data: 2004-08-02 23:18:48

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No to teraz bardziej hardcorowo, czyli cos, czego faceci wymagaja od
> kobiet, ale nie maja odwagi im tego powiedziec.

Zgadzam się - wygolona to podstawa, chocby dlatego ze strasznie ulatwia
facetowi dzialanie, szczególnie gdy kobieta siedzi mi na twarzy. Lubie jak
wtedy mnie ujezdza robiąc mi jednoczesnie dobrze ustami. Bycie wygolona w
tym przypadku stanowi conditio sine qua non.

Co do robienia loda - od jakiegos czasu jestem zwolennikiem takiegoz ale
robionego w stylu Brianny Banks, co oznacza mniej wiecej tyle co w czasie
wojny powiedzenie Churchila "krew, pot i lzy" z tym ze tu oznacza
rzeczywiście łzawienie oczu i odruch wymiotny.

Nieodzownym elementem wspolnych igraszek jest wypiety tylek partnerki, na co
zawsze zwracam uwage, bo to po prostu mnie kreci. Laska która się nie wypina
i nie robi dobrze ustami w ostrzejszy od standardowego sposób jest dla mnie
tak malo atrakcyjna jak celulit Violetty Villas...

Co do wypietego tylka, lubie przyłożyć z plaskiej reki i wiem ze naprawde
spora czesc kobiet to lubi choc udaja zglupiale kiedy im się pierwszy raz
przylozy - to stara sztuczka: nie chca abyśmy je uwazali za wyuzdane bo
jeszcze sobie pomyslimy ze sa dziwkami albo czyms w tym rodzaju.

Jeżeli chodzi o temperament to preferujemy kobiety które maja caly czas
ochote i nie wstydza się tego przede nami tym bardziej ze np. ja naleze do
osob bardzo nieśmiałych do tego nie jestem zbyt atrakcyjny i trzeba mnie
zachęcać, bo się wstydze.

Z pewnością kobiety musza golic wasa bo taka u której choc troche go zauważę
odpada na starcie - jakbym chciał się calowac z Malyszem, to już dawno
pojechałbym do Wisly, a to nie jest szczyt moich marzen.

Co do charakteru to odrzucaja mnie kobiety z charakterkiem, czyli takie
które odzwierciedla typ Kasi (mopek81) i wiem ze takie jak ona odpychaja
wszystkich facetow, poza tymi którzy maja problemy ze wzrokiem i wzwodem.

Cialo kobiety tez musi odbiegac od kasinego, a zatem musi być zgrabne,
ladne, choc po kilku browarach potrafie zaakceptowac troche szersze w
biodrach, jednak nadal takie które (gdybym był romantykiem) mógłbym nosic na
rekach.

Z wszystkich kobiet które miałem, znakomita większość swietnie radzila sobie
z oralem za co jestem im wdzięczny po dzis dzien, choc już o nich
zapomniałem, a czesc z nich porzuciłem tak jak dziecko porzuca zabawki,
widzac lepsze ciekawostki na horyzoncie

Dlatego umiejętności manualno-oralne stanowia essentialis partis znajomości
z potencjalna kandydatka i to ze dla niej pozbywam się dotychczasowej
znajomej.

Don Kominku - co do higieny to popieram całkowicie. Mógłbym dodac nawet
jeszcze pare kwestii. Po pierwsze myjcie nie tylko szparki ale i glowy, bo
czasami jak macie dlugie wlosy to się pocicie szybciej i gdy was caluje
(rzadko to robie bo przy grze wstępnej zasypiam z nudow) to jedzie mi lojem,
a tego nie toleruje. Pamiętajcie o wkładkach higienicznych, i o tym ze je
się zmienia nie w ten sposób ze przenosi z majtki na majtki, ale ze trzeba
je wyrzucac po każdorazowym uzyciu. Golimy poza cipkami nogi i pachy -
pamiętajcie o tym!

Ogolnie rzecz biorac to podpaski sa przeżytkiem i żaden facet nie za bardzo
lubi, kiedy kobieta z która się spotyka praktykuje taki sposób
zabezpieczenia się przed okresowymi podwoziami. Tampony rulez i to chyba
logiczne dlaczego!

Mam do was dziewczyny jedna prosbe i tu zgadzam się ponownie z Don
Kominkiem: nie badzcie jak klody i pozwolcie się czasem wypierdolic w
nietypowy sposób. Ciagle na wznak, jęcząc och-ach i to samo tempo spowoduje
ze facet z pewnością was pusci bokiem już po 2-3 tygodniach.

A czyz to nie przyjemne kiedy ktos was ostro rabie od tylu jak syberyjski
drwal, az wasze wypieta posladki uderzaja w nasze podbrzusze zakłócając (z
lekka jedynie) wasz krzyk rozkoszy, który słyszy cala okolica, sasiedzi,
służby mundurowe, organizacje społeczne oraz mniejszości narodowe i
zrzeszenia rolnikow ???

Najlepszy bowiem seks to taki po którym nawet sasiedzi musza zapalic.
--
Bluzgacz
GG: 5015

Logan