Szamańskie Inspiracje... Warsztaty rozwojowo-edukacyjne na granicy...

1. Data: 2005-03-15 23:01:37

Temat: Szamańskie Inspiracje... Warsztaty rozwojowo-edukacyjne na granicy...
Od: "Filip Fronczak" <F...@I...xtr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szamańskie Inspiracje... Warsztaty rozwojowo-edukacyjne na granicy...

Warsztaty te odbywają się na granicy. Na granicy Polski i Czech, na granicy
psychologii i szamanizmu, na granicy świadomości i nieświadomości, ciała i
ducha, życia i śmierci, znanego i nieznanego, możliwego i niemożliwego...

Miejsce - Niedamirów (Karkonosze)
Termin - 29.04.-3.05.2005

Zapraszam na stronę http://integra.xtr.pl/wyjazdy/index.htm

Filip Fronczak
0-601-882075
F...@I...xtr.pl
http://Integra.xtr.pl

1. Data: 2005-03-15 23:25:34

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip Fronczak napisał(a):

> [...]
> ducha, życia i śmierci, znanego i nieznanego, możliwego i niemożliwego...

O kurwa...

--
Kiedy znudzi ci się samotna masturbacja pisz: ocenzurowany [na] o2.pl !

1. Data: 2005-03-16 08:44:40

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ducha, życia i śmierci, znanego i nieznanego, możliwego i niemożliwego...

Jak tak można!
Przedstawiciele przynajmniej jednej z dwu pośrednio wymienionych
tu narodowości mogą poczuć się obrażeni!

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2005-03-16 10:10:48

Od: HardStyler <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gnój napisał(a):
> O kurwa...
mac!

Pzdr,
HS.

--
Ale mam zajebistego siga. Nie tak jak inni...

1. Data: 2005-03-16 10:35:25

Od: zielsko <m...@g...cy> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na wiadomość <6...@n...onet.pl> z dnia
Wed, 16 Mar 2005 09:44:40 +0100, napisaną przez vonBraun:

<ciach>

> Jak tak można!
> Przedstawiciele przynajmniej jednej z dwu pośrednio wymienionych
> tu narodowości mogą poczuć się obrażeni!

Szamani są ponad takimi detalmi jak narodowość :>
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl

1. Data: 2005-03-16 21:12:49

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <m...@g...cy> napisał w wiadomości
> W odpowiedzi na wiadomość <6...@n...onet.pl> z dnia
> Wed, 16 Mar 2005 09:44:40 +0100, napisaną przez vonBraun:
>
> <ciach>

> Szamani są ponad takimi detalmi jak narodowość :>

Widać chodzi o polskich psychologów, nie czeskich szamanów ... :)

"Na granicy Polski i Czech, na granicy
psychologii i szamanizmu, na granicy świadomości
i nieświadomości, ciała i ducha, życia i śmierci,
znanego i nieznanego, możliwego i niemożliwego"

Mówię Wam, com sam widział ...
Ci czescy szamani to są naprawdę niemożliwi, nawet, jak
nieświadomi niczego, robią za duchy zakopane w
grobie Nieznanego Żołnierza ... ;)

W każdym bądź razie żaden żywy polski psycholog, choćby
nawet i głęboko świadomy swego ciała ( możliwe, że nawet
bardzo znany ) się do nich nie umywa ... :)))

1. Data: 2005-03-16 21:19:43

Od: zielsko <m...@g...cy> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na wiadomość <d1a7c9$t78$2@news.onet.pl> z dnia Wed, 16 Mar
2005 22:12:49 +0100, napisaną przez Redart:

[...]
> W każdym bądź razie żaden żywy polski psycholog, choćby
> nawet i głęboko świadomy swego ciała ( możliwe, że nawet
> bardzo znany ) się do nich nie umywa ... :)))

Pro to ze najlepšý je Pilsner ;)

--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl

uwaga na p. Andrzeja Wiśniewskiego z L.P.
[nauka] jak z uplywem czasu zmienia sie osobowosc...
Tesknie...
psychoterapeuta we Wrocławiu - prosze o pomoc !!!
Polskie grupy dyskusyjne to DNO