Szanse pani. Grodzkiej

11. Data: 2015-02-14 09:34:08

Temat: Re: Szanse pani. Grodzkiej
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-08 o 18:15, XL pisze:

> Od obecnego? - nawet lepsza 333333333333-)))

A od pozostałych, no pomijając tu akurat p. Kukiza?

12. Data: 2015-02-14 10:53:50

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> A od pozostałych, no pomijając tu akurat p. Kukiza?

Ja na przykład nie mogę rozkminić, jak się będzie trzeba zwracać do takiego
prezydenta. "Prezydento"?, "prezydentko"? Bo przecież nie dyskryminacyjnie
"pani prezydent"

13. Data: 2015-02-14 12:42:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Feb 2015 09:34:08 +0100, Trybun napisał(a):

> A od pozostałych, no pomijając tu akurat p. Kukiza?

Nie no, sorry, nie no, KUKIZ? Owszem, jego poglądy mi pasują, ale to za
mało - prędzej sama bym się nadawała ;-P

14. Data: 2015-02-14 14:53:03

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-14 o 10:53, krys pisze:

> Ja na przykład nie mogę rozkminić, jak się będzie trzeba zwracać do takiego
> prezydenta. "Prezydento"?, "prezydentko"? Bo przecież nie dyskryminacyjnie
> "pani prezydent"

Jak to dyskryminacja? Przecież pani Grodzkiej to mile świetlne do
poglądów niejakiej K. Szczuki, Nowickiej i innych "walczących"
feministek. Więc spokojnie można się będzie zwracać per "pani prezydent" .

15. Data: 2015-02-14 14:53:30

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-14 o 12:42, XL pisze:

> Nie no, sorry, nie no, KUKIZ? Owszem, jego poglądy mi pasują, ale to za
> mało - prędzej sama bym się nadawała ;-P

No, gdybyś akurat Ty kandydowała to nie miałbym żadnych rozterek przy
urnie. Ale ale, wracając do tematu - można wiedzieć czym Ty się
kierujesz stawiając "X" przy danym nazwisku, skoro odrzucasz kandydaturę
Pawła?

16. Data: 2015-02-14 15:15:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Feb 2015 14:53:03 +0100, Trybun napisał(a):

> Więc spokojnie można się będzie zwracać per "pani prezydent" .

ZWŁASZCZA w przypadku Grodzkiej przecież to będzie idealne :-PPP

17. Data: 2015-02-14 15:27:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Feb 2015 14:53:30 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
> urnie. Ale ale, wracając do tematu - można wiedzieć czym Ty się
> kierujesz stawiając "X" przy danym nazwisku, skoro odrzucasz kandydaturę

Balansem między zgodnością z moimi poglądami a tzw siłą przebicia
konkretnego kandydata. Co z tego, ze np kandydat A pasuje mi pod względem
poglądów w 100 procentach, równoczesnie mając zerowe szanse na wybranie,
skoro kandydat B pasuje mi np w 70 %, ale ma szansę na sukces w 30 % (vide
np 2011)? W pierwszym przypadku mam zerową szansę na realizację
jakiegokolwiek z moich celów, a w drugim dużą (bo 30 procent głosów to
DUZO) na realizację 70 procent celów.
Po prostu czytam program wyborczy i wybieram zgodnie z "Lepszy wróbel w
garści, niż kanarek na dachu" :-)

PS. Abstrahuję oczywiście od tzw kiełbasy wyborczej, tzn od tego, co i ile
spełni ze swojego prpgramu dany kandydat, bo to akurat jest niemierzalne w
momencie wyborów. Z doświadczenia jednak wiadomo, ze ten, co obiecuje
najwięcej, ma najmniej do ofiarowania - vide Wałęsa.

18. Data: 2015-02-14 16:25:49

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-14 12:42, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Nie no, sorry, nie no, KUKIZ? Owszem, jego poglądy mi pasują, ale to za
> mało - prędzej sama bym się nadawała ;-P

Piękniejsza od Ogórka i mądrzejsza od Korwina. Na pewno

19. Data: 2015-02-14 16:40:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Feb 2015 16:25:49 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-02-14 12:42, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Piękniejsza od Ogórka i mądrzejsza od Korwina. Na pewno

A co bardziej Ci leży na sercu?

20. Data: 2015-02-14 16:44:06

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-14 o 12:42, XL pisze:
> Nie no, sorry, nie no, KUKIZ? Owszem, jego poglądy mi pasują, ale to za
> mało - prędzej sama bym się nadawała ;-P

Ikselka nie będzie na nikogo głosowała, wszyscy za marni, dlaczego sama
nie kandydujesz?

Konwencja antyprzemocowa
Geje kontra lesbijki
Tak, jestem antyklerykałem