Szczepienie

1. Data: 2003-09-16 17:22:43

Temat: Szczepienie
Od: m@rkop <m...@p...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Przeczytalem w (tylko sie nie smiejcie ;)) "naj", ze szczepienie
przeciw grypie dla osob z tzw. grup wysokiego ryzyka (pielegniarki,
nauczyciele) jest bezplatne.
Czy ktos moglby to potwierdzic (zdementowac) i ewentualnie podac jakas
podstawe prawna.
--
Pozdrawiam :)
m@rkop

2. Data: 2003-09-16 17:39:21

Temat: Re: Szczepienie
Od: "Piotr" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem nauczycielem i wlasnie zbieram 25 zl na szczepienie :(
oczywiscie szkola moze zasponsorowac :) tylko jak to dyr. powiedziec
ze ma zaszczepic 90 osob jak starostwo nie daje nawet na papier toaletowy

3. Data: 2003-09-16 20:54:14

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1...@m...pl,
m@rkop <m...@p...spam.pl>:

> [...]
> nauczyciele) jest bezplatne.
> Czy ktos moglby to potwierdzic (zdementowac) i ewentualnie podac jakas

Jesli chodzi o nauczycieli, to moja znajoma, nauczycielka w liceum,
szczepila sie w zeszlym roku w szkole i bylo to odplatne, 30zl. Nic nie
slyszalem, aby w tym roku bylo inaczej.

--
Robert

4. Data: 2003-09-16 21:11:40

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli chodzi o nauczycieli, to moja znajoma, nauczycielka w liceum,
> szczepila sie w zeszlym roku w szkole i bylo to odplatne, 30zl. Nic nie
> slyszalem, aby w tym roku bylo inaczej.
> Robert

Lekarze tez szczepia sie za kase.

casus

5. Data: 2003-09-17 10:01:11

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> Lekarze tez szczepia sie za kase.

Jeszcze jako studentka byłam szczepiona w przychodni akademickiej za darmo.
Nie wiem skąd przychodnia miała kasę na szczepionki, ale co roku, kto się
pospieszył, to się załapał. Było ok 70-80 dawek i zawsze ok 3-4 października
sie kończyły. No a teraz płacić trzeba.... Ale czasy ;))
Pozdrawiam.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

6. Data: 2003-09-17 12:14:02

Od: "milka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m@rkop" <m...@p...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nauczyciele) jest bezplatne.
> Czy ktos moglby to potwierdzic (zdementowac) i ewentualnie podac jakas

Witam,
Dziennik Ustaw z dnia 17 stycznia 2003 r ( 03.5.60) mowi o stanowiskach
pracy oraz szczepieniach ochronnych wskazanych ( a wiec niekoniecznie
obowiazkowych) do wykonania pracownikom podejmujacym lub zatrudnionym na
roznych stanowiskach. W zaleznosci od zagrozen na stanowisku jest mowa o
roznych szczepieniach np. przeciw wsciekliznie, durowi brzusznemu, wzw i
innych. Szczepienie przeciw grypie nie jest wymienione przy zadnym
stanowisku.
Mysle, ze to, czy zaklad pracy zafunduje swoim pracownikom darmowe
szczepienie zalezy tylko i wylacznie od kondycji finansowej zakladu pracy.

pozdrawiam serdecznie
milka

Staż na Banacha w Warszawie
CT ?