Szczepionka na grype i jej konsekwencje?

1. Data: 2001-11-11 07:53:47

Temat: Szczepionka na grype i jej konsekwencje?
Od: "rob" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przed zaszczepieniem sie przeciwko grypie bylem troche podziebiony,
jednak osoba robiaca szczepienia (lekarka) stwierdzila ze moge sie
zaszczepic.
Teraz mam bole w klatce piersiowej i jestem przeziebiony i nie moge
sie z tego wyleczyc, bylem u pulmonologa dostalem syrop a bule i
przeziebienie
dalej mnie mecza. Rentgen i EKG nic nie wykazaly, jestem w sile wieku bez
nalogow
jedyne co mnie meczy to zatoki no i czesto sie przeziebiam. Kiedys
trenowalem plywanie
i po basenie chodzilem bez czapki i tak zlapalem zatoki.
Moze jest ktos kto mial podobne problemy i moze cos doradzic jak sie
wzmocnic na zime,
i czy w Polsce lub za granica jakies skuteczne leczenie zatok bez
antybiotykow ?

Pozdrawiam Rob

2. Data: 2001-11-11 11:15:40

Temat: Re: Szczepionka na grype i jej konsekwencje?
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i czy w Polsce lub za granica jakies skuteczne leczenie zatok bez
> antybiotykow ?
>
> Pozdrawiam Rob

Ponoc laserem
adas

3. Data: 2001-11-12 07:37:01

Od: "Arkadiusz Koziel" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdz czy nie jestes uczulony na jajko...na bazie którego jest robiona
szczepionka...
(test skórny...)

pozdrawiam
Arek
P.S.
Przy okazji zrobią Ci testy na inne subtancje(kurz domowy etc....),
co moze pomoc w wyjasnieniu czestych przeziębień.

Ankieta
Neurolog dzieciecy.Pilne.
Jaki jest wpływ alkocholu na dzialanie tabletek Antykoncepcyjnych
Strony WWW
Neurochirurg