Szczepionka na świnkę

1. Data: 2003-09-02 21:53:45

Temat: Szczepionka na świnkę
Od: "Basia" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy można gdzieś w Lublinie dostać szczepionkę przeciw śwince (nie łączoną,
tylko samą świnkę)?
Czy można dorosłego faceta zaszczepić tą potrójną? Z jakimi szczepionkami
jest ona połączona?

Dziękuję za ewentualne odpowiedzi
Pozdrawiam
Basia

2. Data: 2003-09-03 06:21:54

Temat: Re: Szczepionka na świnkę
Od: " Przemo" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> tylko samą świnkę)?
> Czy można dorosłego faceta zaszczepić tą potrójną? Z jakimi szczepionkami

Witam!
Szczepionki przeciw samej śwince nie dostaniesz nigdzie. Producent juz jej
nie robi. Oczywiście można zaszczepić dorosłego faceta szczepionką potrójną (
sam zaszczepiłem się w poniedziałek, bo jako lekarz mam duży kontakt z
chorobami zakażnymi a sam na świnkę nie chorowałem). Jest ona połączona ze
szczepionką przeciw odrze i różyczce. Koszt szczepionki ok. 55 zł. Pozdrawiam
Przemek
P.S: W nowym kalendarzu szczepień na 2003 rok szczepienie przeciw śwince jest
obowiązkowe w 13-14 miesiącu życia i ma być wykonywane od 1 września. Skoro
obowiązkowe to musi być bezpłatne. Ciekawe w jaki sposób skoro samej
szczepionki przeciw śwince nie ma obecnie na rynku a za szczepionke potrójną
nikt kasy nie zwróci rodzicom. Kolejny paradoks urzędniczy.

Liquid-phase microextracion
rak jelita grubego z przerzutami
[zatrudnie] Apteka w Bedzinie
staż i zeszyt