Szczepionka przeciwko zoltaczce

1. Data: 2002-02-04 09:08:22

Temat: Szczepionka przeciwko zoltaczce
Od: "SM" <s...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Okolo 1,5 miesiaca temu wpadlem na genialny pomysl aby zaszczepic sie
przyciwko zoltaczce (B).
Aby nabyć odpornosc na kilka lat nalezy dac sie pokluc 3 razy (drugi raz po
miesiacu, trzeci raz po pol roku od drugiego szczepienia).
Pierwsze szczepienie wykonalem w szczecinskiej spoldzielni lekarskiej
Medicus (56 zł za jedna dawke).
Po miesiacu od przyjecia pierwszej dawki radosnie udalem sie Medicusa, aby
uslyszec tam,
ze szczepionek nie ma "z winy producenta".

Moje pytania:
1. Jak bardzo mozna wydluzyc (poza 1 miesiac) okres pomiedzy pierwszym a
drugim szczepieniem
aby przynioslo ono efekt?
2. Czy w przypadku gdybym musial caly cykl przechodzic od poczatku moge
domagac sie od spoldzielni lekarskiej zwrotu kosztow nieudanego szczepienia?
3. Moze spotkaliscie sie juz z takimi przypadkami?

Z gory dziekuje za porade.
Pozdrawiam.

Szymon

P.S. Zastanawiam sie tez czy to nie jest przypadkiem tak, ze wladze
spoldzielni spodziewajac sie
podwyzki cen szczepionki celowo nie wstrzymaly szczepien aby zarobic na
swoich zapasach?

2. Data: 2002-02-04 14:05:36

Temat: Re: Szczepionka przeciwko zoltaczce
Od: "Wojtek G." <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SM" <s...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> P.S. Zastanawiam sie tez czy to nie jest przypadkiem tak, ze wladze
> spoldzielni spodziewajac sie
> podwyzki cen szczepionki celowo nie wstrzymaly szczepien aby zarobic na
> swoich zapasach?

Mysle ze nie, w tej chwili faktycznie w hurtowniach farmaceutycznych brakuje
szczepionek na HBV, wszyscy czekaja na dostawe.

Pozdrawiam
Wojtek G.

3. Data: 2002-02-05 00:37:11

Temat: Odp: Szczepionka przeciwko zoltaczce
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Bralam szczepionke przeciw HBV:
Pierwsza dawke, po miesiacu druga, a trzrecia dawke mam wziasc do roku od
daty pierwszego szczepienia ale nie wczesniej niz po pol roku.
Tak poinformowali mnie w przychodni.
Jesli ten czas sie wydluzy trzeba wszystkie szczepienia powtorzyc, to tez
informacja z przychodni.
Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

4. Data: 2002-02-05 04:54:59

Temat: Re: Odp: Szczepionka przeciwko zoltaczce
Od: a...@n...net (Marcin Debowski) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Może ktoś mi przy okazji wątku powiedzieć, gdzie w Trójmieście zaszczepić
się przeciw odmianie A, jaki jest stopień odporności po pierwszym
i drugim szczepieniu, czy trzeba mieć skierowanie lekarza i ile ta
cała impreza (poszczególne dawki) kosztuje.
A jeszcze może wcześniej, gdzie można zrobić test na obecność antyciał
ww. odmiany, bo jesli są, to jak rozumiem szczepić się nie trzeba.

--
Marcin Dębowski

do grzess
aborcja, dobra rada