Szczepionki

1. Data: 2004-04-17 08:35:23

Temat: Szczepionki
Od: "Mario" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Mam nastepujace pytanie. Czy sa jakies przeciwskazania do przyjmowania dwoch
rodzajow szczepionek jednoczesnie ? Mam na mysli szczepionki firmowe
przyjmowane doustnie. Pierwsza to broncho-vaxom wplywajaca na ogolna poprawe
kondycji ukl. odporonosciowego a druga to Arthrokehlan (zawiera
Propionibacterium acnes ). Mam problemy z tradzikiem i wymaz wykazal , ze
Propionibacterium acnes sa przyczyna zmian zapalnych, a kuracje
antybiotykowe nie daja zadnych efektow. Kuracja pierwsza szczepionka trwa 3
miesiace w zwiazku z tym nie chce tak dlugo czekac i chce polaczyc podawanie
tych dwoch szczepionek. Czy sa jakies przeciwskazania ?

Z gory dzieki za odpowiedz.
Pozdrawiam Mario.

2. Data: 2004-04-17 19:41:21

Temat: Re: Szczepionki
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mario" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
podawanie
> tych dwoch szczepionek. Czy sa jakies przeciwskazania ?

Zasadniczo - jeżeli dopiero planujesz rozpoczęcie szczepień tymi
preparatami- możesz zacząć dwoma na raz.
Jeżeli zaś jesteś już w czasie kuracji broncho-vaxomem, to odradzałabym
rozpoczęcia brania Arthrokehlanu, gdyż efektu raczej nie będzie.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

soczewki kontaktowe i ich moc