Re: Szczepionki i korona - jak ja to lubie!

następny post »
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 14 Feb 2021 18:38:58 -0800 (PST)
Subject: Re: Szczepionki i korona - jak ja to lubie!
From: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz>

> [...]

> From : Sylvio Balconetti
>
> Doszla do mnie wiadomosc (nazwy pisma nie podam,
> ale z tutejszej pierwszej pólki):
> "Szczepienia trzeba przelozyc -
> 9 zmarlych w kolońskim domu starców".
> Myśle sobie szczepionki zaszkodzily,
> jest problem i przeloza szczepienia
> az sie wyjasni.
> Otwieram newsa, a tam pisze, ze 9 seniorow umarlo na koronawirusa,
> wiec termin szczepien z powodu braku szczepionki przelozono.
> W domu starcow w Köln-Ehrenfeld wirusem zarazilo sie 58 mieszkancow
> i 20 pracownikow, 9 seniorow zmarlo. Szczepionki na razie nie ma,

! ! !

> Czekam az jacys anyszczepionkowcy to podchwyca
> i na pisza, ze zaszczepieni umarli.

! ! !

> saluto
> SB . . .

wiem że ( tu ) się nie doczekam
aż jacyś folksdojcze pozwolą sobie
bez pozwolenia ( makreli , itp ) zauważyć
( nie tylko z oficjalnego punktu widzenia lecz )
jak inni : bez filtrów ( autoCenzury ) ich widzą , tu
podam * nazwy * ( wiadomości ) z brzegu pierwszej półki
tych : https://pl.wikipedia.org/wiki/My%C5%9Blozbrodnia

Peter's principle | A Short Film
by Jim Lacy & Kathrin Albers
https://youtu.be/PGhTBqLkrZ4

Klaus Schwab i jego wielki reset faszystowski
Klaus Schwab & His Great Fascist Reset
https://off-guardian.org/2020/10/12/klaus-schwab-his
-great-fascist-reset/

https://sjp.pl/oszwabić
https://sjp.pwn.pl/slowniki/oszwabić.html
https://www.wsjp.pl/index.php?id_hasla=57321&ind=0&w
_szukaj=oszwabić
Covid 19 i testy PCR Zbrodnie przeciwko ludzkości Reiner Fuellmich
Covid 19 & tests PCR Crimes contre l'humanité Reiner Fuellmich
https://www.globalresearch.ca/video-crimes-against-h
umanity-the-german-corona-investigation/5725795
https://youtu.be/x_sTEem7LG4
https://bit.ly/3tXnglx
Niemiecka pozaparlamentarna Komisja Badawcza ds. Korony
wszczyna pozew zbiorowy przeciwko przestępcom koronnym
https://www.globalresearch.ca/germany-extra-parliame
ntary-corona-investigative-commission-launching-clas
s-action-suit-against-

corona-criminals/5725633

to szybko jest usówane
może zdążysz otworzyć ?
https://youtu.be/7PHWmUqszsI
Dr Reiner Fuellmich about covid19 pandemic impacts
https://youtu.be/VWk90PvlJX0

https://postimg.cc/PCWVpRQ6

https://bit.ly/3jNL6LG
Wszczepiony identyfikator ,,pakietu szczepionek":
parlament Niemiec ratyfikował cyfrową ,,Agendę ID2020" GAVI
https://www.globalresearch.ca/implanted-vaccine-pack
age-id-germanys-parliament-has-ratified-gavis-digita
l-agenda-id2020/5736277

Szczepionka przeciwko koronawirusowi: prawdziwe niebezpieczeństwo to ,,Agenda ID2020"
https://www.globalresearch.ca/coronavirus-causes-eff
ects-real-danger-agenda-id2020/5706153

Drosten ścigany za zbrodnie przeciwko ludzkości
https://ripostelaique.com/drosten-poursuivi-pour-cri
mes-contre-lhumanite.html

[...]

https://bit.ly/37fvcEX
WHO przyznaje, że wysokocyklowe testy PCR prowadzą do fałszywie dodatnich wyników
COVID
Right On Cue For Biden, WHO Admits High-Cycle PCR Tests Produce COVID False Positives

https://www.zerohedge.com/economics/right-cue-biden-
who-admits-high-cycle-pcr-tests-produce-massive-covi
d-false-positives

Klaus Schwab i jego wielki reset faszystowski
Klaus Schwab & His Great Fascist Reset
https://off-guardian.org/2020/10/12/klaus-schwab-his
-great-fascist-reset/

wiem
że te pospieszne * skróty myślowe *
zostaną szybko zakazane - usunięte
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ewaporacja
dzięki * wzorowej postawie * Oszczanych balkonowców itp

a jednak to wrzucam do tej pustej butelki po kolacji
i tą butelkę do Spokojnego ( oceanu ) z naszej wyspy