Re: Szczepionki i korona - jak ja to lubie!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 17 Feb 2021 14:20:04 -0800 (PST)
Subject: Re: Szczepionki i korona - jak ja to lubie!
From: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz>

(o; ten wstęp , olać ;o)

na końcu między wykrzyknikami
warto przeczytać ( w jedną minutę )

,,nawet jeśli jakiś wirus zabija komórki w probówce (in vitro)...
czy można sTwierdzić, że wynik będzie ten sam
w żywym organizmie (in vivo)? "

" współczesna medycyna
nie jest nauką ani sztuką , to jest religia...
Wystarczy zapytać wystarczająco dużo razy ,,dlaczego"
a prędzej czy później osiągniesz granicę wiary "
Nowoczesna medycyna nie może przetrwać bez naszej wiary,
produkuje wykwalifikowanych techników ( miernych naukowców )
którzy porzucili prawdziwą interpretację naukową
utożsamiając swoje eksperymenty z nauką

____________________________
tu przypomnienie
(o: powrót do tematu :o)

> " Szczepionki i korona - jak ja to lubie! Sylvio Balconetti
>
> ,,Wkrótce Europa przekona się, i to boleśnie, co to są polskie fobie,
> psychozy oraz historyczne bóle fantomowe"
> (Stanisław Lem po wejściu Polski do UE).

Europa wciąż nie przekonana , że jest niemiecka ( niemców )
po pierwszej , drugiej i ( teraz ) trzeciej wojnie światowej ?

" Germanami byliśmy, Niemcami jesteśmy, Europejczykami będziemy ! "
Germanen waren wir, Deutsche sind wir, Europäer werden wir sein. (niem.)
Autor: Arthur Moeller van den Bruck - Das dritte Reich (1923)

> 9 zmarlych w kolońskim domu starców
> Czekam az jacys anyszczepionkowcy to podchwyca
> i na pisza, ze zaszczepieni umarli "

tu nie ci sami , ale . . . może też poLubicie ? . . .

https://2020news.de/whistleblower-aus-berliner-alten
heim-das-schreckliche-sterben-nach-der-impfung/

--------

i bez sprawdzenia * tłumaczone * google'm :
z krótkim " streszczeniem " poniżej ( między wykrzyknikami ) :

Informator z domu starców w Berlinie: Straszna śmierć po szczepieniu
12 lutego 2021 r
193546
E-mail Telegram Whatsapp Facebook
Po raz pierwszy pojawia się relacja naocznego świadka z domu starców w Berlinie na
temat sytuacji po szczepieniu. Pochodzi z domu

spokojnej starości AGAPLESION Bethanien Havelgarten w Berlinie-Spandau. W ciągu
czterech tygodni od pierwszego szczepienia

szczepionką BioNTech / Pfizer Comirnaty, ośmiu z 31 seniorów, którzy cierpieli na
demencję, ale byli w dobrej kondycji fizycznej jak na swój

wiek przed szczepieniem, zmarło tam. Pierwsza śmierć nastąpiła już po sześciu dniach,
pięciu innych seniorów zmarło około 14 dni po

szczepieniu. Pierwsze objawy choroby pojawiły się wkrótce po szczepieniu. Zgodnie z
dostępnymi do tej pory informacjami na 2020news.de

absolutnie niezbędna odpowiednia edukacja na temat zagrożeń związanych z tą
szczepionką była niewystarczająca - między innymi

Viviane Fischer, adwokat i dr. Reiner Füllmich z Komitetu Corona mówił w wywiadzie
wideo z sygnalistą o szczegółach szczepienia,

objawach, które wystąpiły i różnicy w umieraniu w stosunku do szczepienia.

W dniu 3 stycznia 2021 r. 31 mieszkańców oddziału demencji ,,parter / strefa
chroniona" zostało zaszczepionych Comirnaty. Krewni trzech

kolejnych seniorów sprzeciwiali się szczepieniu, dwóch rezydentów znajdowało się pod
opieką terminalną, dlatego szczepienia nie były

wymagane.

Mieszkańcy tej stacji są bardzo aktywnymi, ,,obronnymi" osobami z demencją, którzy są
w dobrej kondycji fizycznej. Możesz swobodnie

poruszać się po oddziale przez cały dzień. Na dzień przed szczepieniem wszystkie 31
zaszczepionych osób było zdrowych. Kilka dni

wcześniej, zgodnie z raportem informatora, wszyscy mieli negatywny wynik testu na
koronę.

Pierwsze szczepienie z Komirnatami 3 stycznia 2021 r., Zdaniem informatora, odbyło
się w taki sposób, że wszyscy mieszkańcy zgromadzili

się w salonie na parterze. Zespół szczepień składający się ze starszego szczepiciela,
trzech pomocników i dwóch żołnierzy Bundeswehry w

mundurze Flecktarn przeprowadził szczepienia. Pracownicy domowi i lekarz domowy
wspierali proces. Rola żołnierzy Bundeswehry, którzy

nigdy nie odeszli od szczepionki, nie została ostatecznie wyjaśniona.

Tym, co sygnalista był w stanie ustalić, było jednak to, że obecność umundurowanych
funkcjonariuszy mocno onieśmielała seniorów. Grupa,

która normalnie wykazuje ,,silne zachowanie obronne" w nieznanych terapiach, była
trudna do rozpoznania, ponieważ była tak przeważnie

,,pobożna dla baranka", że zniosła szczepienie Comirnaty. Informator podejrzewa, że
może to mieć również związek z tym, że bardzo starzy

seniorzy, którzy jeszcze byli świadkami wojny, nie potrafili właściwie ocenić roli
żołnierzy i prawdopodobnie przypomnieli sobie o

traumatycznych okolicznościach wojennych.

Podczas pierwszego szczepienia odmawiający zgody senior był przetrzymywany przez
pielęgniarkę pod czujnym okiem żołnierzy

Bundeswehry - relacjonuje naoczny świadek. Nie wydano orzeczenia sądowego o
zastosowaniu środka detencyjnego, co jako takie stanowi

przymus, a zatem generalnie wymaga oceny sądowej w indywidualnych przypadkach.

Według informatora drugą dawkę szczepienia podano bez ostrzeżenia wszędzie tam, gdzie
znajdowała się osoba, która miała być

zaszczepiona. Na przykład starsza pani leżąca niczego nie podejrzewająca w łóżku,
która zaczęła walczyć z drugą dawką, została

zatrzymana przez dwie pielęgniarki w celu przezwyciężenia jej oporu - ponownie bez
koniecznego nakazu sądowego. Według informatora,

skrobanie do testu PCR, któremu niektórzy seniorzy próbowali się przeciwstawić,
odbywa się regularnie z użyciem siły fizycznej wobec osób

starszych, które opierają się niechcianemu usuwaniu.

Zgodnie z informacją informatora o szczepieniach opiekunów i bliskich zostali
poinformowani - seniorzy nie są w stanie wyrazić skutecznej

zgody na szczepienie z powodu ograniczenia demencji - na podstawie nieaktualnych kart
informacyjnych RKI / Green Dot. W szczególności

są to informacje wymagane zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 507/2006 w sprawie
zatwierdzenia UE (warunkowe pozwolenie na

dopuszczenie do obrotu) wydanego Komiratu szczepionki oraz ważnych powodów
warunkowego dopuszczenia (w szczególności organ

wydający zezwolenia EMA w odniesieniu do różnych aspektów sytuacji w zakresie danych,
np. w odniesieniu do interakcji Comirnaty z innymi

lekami).

Już w dniu szczepienia czterech zaszczepionych seniorów zaczęło wykazywać niezwykłe
objawy. Wieczorem tego dnia byli wyczerpani i

skrajnie zmęczeni, a czasami zasypiali przy stole przy obiedzie. We krwi stwierdzono
gwałtowny spadek nasycenia tlenem. W dalszym

przebiegu ołowiane zmęczenie utrzymywało się, nasycenie krwi tlenem pozostawało
niewystarczające, czasami dochodziło do zadyszki i

występowała gorączka, obrzęk, wysypka, żółtawo-szare przebarwienie skóry i
(charakterystyczne) drżenie mięśni górnych ciało i ramiona.

Seniorzy również wykazywali zmianę charakteru, czasami nie reagowali i odmawiali
jedzenia i picia. Zaszczepiona starsza kobieta, która

wcześniej była ,,sprawna" zgodnie z jej wiekiem i nie miała wcześniej poważnych
chorób, zmarła 9 stycznia 2021 r., Zaledwie sześć dni po

szczepieniu. Śmierć zaszczepionych seniorów nastąpiła 15 stycznia, 16 stycznia, 19
stycznia (2 zgony), 20 stycznia, 2 lutego i 8 lutego 2021

roku. Ostatni zmarły był byłym śpiewakiem operowym, który grał na fortepianie dzień
przed szczepieniem. Informator donosi o stanie

zdrowia, że starzec regularnie uprawiał jogging, tańczył, muzykował i poza tym był
bardzo dynamiczny i aktywny.

Spośród seniorów, którzy uzyskali negatywny wynik testu przed szczepieniem, kilku
nagle wykazało pozytywny wynik testu po szczepieniu.

Jednak żaden z tych seniorów nie wykazał żadnego ze znanych objawów COVID-19, tj.
Objawów przeziębienia, takich jak kaszel, katar,

utrata węchu i smaku itp.

24 stycznia 2021 roku drugą dawkę Comirnaty podano 21 seniorom. Po tym szczepieniu,
zdaniem informatora, jedenastu seniorów wykazuje

uporczywe skrajne zmęczenie, czasem sapanie, czasem obrzęk, wysypkę i żółtawoszare
przebarwienia skóry. Na dzień 10 lutego 2021 r.

Zmarł senior, który otrzymał drugą dawkę Comirnaty, ale stan części seniorów w tej
grupie stale się pogarsza.

Informator w imponujący sposób opisuje odmienny charakter procesu umierania
szczepionych. Zwykle w pewnym momencie umierający

godzili się na nieuchronną śmierć i - być może po ostatnim spotkaniu ukochanej osoby
- szli w spokoju. Śmierć jak po szczepieniu była inna.

To było ,,nieludzkie". Starzy ludzie oddychali ciężko, mocno drżeli i czuli się tak,
jakby weszli do środka. Wydawało mu się to samotną,

daremną walką ze śmiercią, jakby ,,ludzie wiedzieli, że ich czas jeszcze nie nadszedł
i dlatego nie mogli odpuścić".

Dom spokojnej starości AGAPLESION Bethanien Havelgarten został poproszony 3 lutego
2021 r. Przez prawniczkę Viviane Fischer, w imieniu

i na rzecz dwóch dziennikarzy badających ten temat, o skomentowanie wydarzeń, ale nie
odpowiedziała do dnia dzisiejszego.

Prawnik Viviane Fischer złożył w dniu 3 lutego 2021 r. 12:04 skargę do prokuratury i
policji, a także do prof. Klausa Cichutka , szefa

odpowiedzialnego za nabycie skutków ubocznych szczepionek Paul-Ehrlich-Institute oraz
O wydarzeniach poinformował berliński senator

ds. zdrowia Dilek Kalayci . Poinformowano także wydział zdrowia, a także wydział
administracji Senatu odpowiedzialny za opiekę.

Adwokat Fischer zwrócił się do prokuratora o zabezpieczenie zwłok ostatniego zmarłego
starszego pana i zwrócił uwagę na przerażającą

śmierć ósmej ofiary, która od tamtej pory zmarła z powodu swojej choroby.

W odpowiedzi na zapytanie telefoniczne z 8 lutego 2021 r. Nie udało się znaleźć
procesu w rejestrze prokuratury. Ogłoszono, że takie

nagranie może trwać do sześciu tygodni w czasach Corona.

W związku z tym adwokat Fischer w dniu 8 lutego 2021 r. Złożył skargę karną za
pośrednictwem policyjnej stacji internetowej.

Wieczorem 9 lutego 2021 roku policja wszczęła dochodzenie prasowe w celu wszczęcia
śledztwa, zajęcia ciał i ewentualnych podobnych

incydentów z przeszłości badanych przez władze, które prawnik Fischer z kolei
przeprowadził w imieniu dwóch dziennikarzy na 8 lutego

2021 r. Odpowiedział: ,,Jak dotąd policja berlińska nie prowadziła śledztwa w sprawie
opisywanych przez ciebie zgonów. Takie dochodzenie

jest zawsze wszczynane, jeżeli lekarz wystawiając akt zgonu stwierdzi nienaturalną
przyczynę zgonu. Berlińska policja również nie wie o

dwóch przypadkach śmierci, o których wspomniałeś. W tym zakresie nie przeprowadzono
żadnych śledztw ani zabezpieczono zwłoki

zmarłego. Wniesione przez ciebie zarzuty karne zostały przekazane policji berlińskiej
i są obecnie badane przez wyspecjalizowanego

komisarza policji kryminalnej lub berlińską prokuraturę. Informacje na ten temat
można uzyskać w prokuraturze w Berlinie ".

Według prawnika dr hab. Adwokata dr hab. Inż., Postępowanie śledcze policji, które
obecnie wydaje się być mało zaangażowane, jest

sprzeczne z zasadą legalności i przymusowego ścigania przestępstw. Wypełnij mnie.
Naruszenie tego mogłoby uzasadniać zarzut

utrudniania wykonywania kar w urzędzie zgodnie z § 258 a StGB. Artykuł 160 (I) zdanie
StPO stanowi: ,,Gdy tylko prokuratura dowie się o

podejrzeniu popełnienia przestępstwa poprzez zawiadomienie lub w inny sposób, musi
zbadać fakty w sprawie, aby zdecydować, czy opinia

publiczna ma zostać wniesiony oskarżenie. "Stosuje się art. 160 (I) zdanie 1 Kodeksu
postępowania karnego:,, Władze i funkcjonariusze

policji muszą badać przestępstwa i przyjmować wszelkie polecenia, które nie pozwalają
na zwłokę, aby zapobiec sprawie przed

zaciemnieniem ".

Byłoby zatem sprzeczne z obowiązującym prawem, zgodnie z którym policja może podjąć
działania tylko wtedy, gdy lekarz pierwszego

kontaktu lub lekarz medycyny ratunkowej wypełniający akt zgonu, a nawet sam
szczepiąca, potwierdzi nienaturalną przyczynę zgonu.

Wątpliwe jest już, czy lekarz zewnętrzny, który w razie wątpliwości nie może
szczegółowo poznać historii pacjenta, jest w stanie w ogóle

prawidłowo ocenić sytuację i śmiertelność. Według prawnika dr. Fuellmich,
niewątpliwie duże początkowe podejrzenie, że nadzwyczajna

częstość zgonów - na oddziale umiera zazwyczaj jeden lub dwóch seniorów miesięcznie -
nie była spowodowana przyczynami naturalnymi.

W przypadku jedenastu seniorów, których stan zdrowia pogorszył się po drugiej dawce
Comirnaty, istnieje również niebezpieczeństwo

zaległości w płacach.

Policja, władze sanitarne i administracja senatu mają gwarantowaną pozycję, aby
zapobiec niebezpieczeństwu dla ludności. Jeżeli osoby

powołane do zapobieżenia niebezpieczeństwu nie dopełnią swojego obowiązku, osoby
zaangażowane mogą zostać ukarane za czynne

pomaganie lub podżeganie przez nie wyrządzenie uszczerbku na zdrowiu (z możliwym
skutkiem śmierci) - na stanowisku, zdaniem

adwokata Fischera. W razie potrzeby należy również zbadać niedbałe zaangażowanie.
Dlatego policja jest zobowiązana do niezwłocznego

wszczęcia profesjonalnych dochodzeń, również ze względu na ochronę potencjalnych
przyszłych ofiar. Autopsja jest obowiązkowa.

Wycofanie się z ewentualnej oceny teoretycznej przeprowadzonej przez ekspertów
policyjnych, jak wskazał prawnikowi Fischerowi właściwy

wydział LKA 115 (zbrodnie przeciwko ludziom), nie może zostać zaakceptowane. Jeśli
chodzi o pytanie, które objawy pojawiają się po

szczepieniu i mogą prowadzić do śmierci, obecnie w ogóle nie ma ekspertyzy, choćby
dlatego, że obecnie nie ma wiarygodnych wyników

badań, np. W odniesieniu do ryzyka dla osób starszych ze szczepienia oraz, w
szczególności nie było żadnych badań interakcji z innymi

lekami. Po śmierci w Norwegii w następstwie szczepienia koronowego, szczepienia
bardzo starych, wrażliwych ludzi stają się coraz częstsze

W tej chwili nie może istnieć żadna specjalistyczna wiedza, choćby dlatego, że
obecnie nie ma wiarygodnych wyników badań, na przykład w

odniesieniu do ryzyka dla osób starszych ze strony szczepionki, aw szczególności nie
ma badań interakcji z innymi lekami. Po śmierci w

[...]

częstszeNie jest już zalecane w Norwegii .

Tylko ze względu na narzucający się związek przyczynowy między szczepieniami a
kumulacją zgonów, zwłaszcza wśród osób starszych,

pilnie potrzebne są środki państwowe w celu ochrony zdrowia i życia wszystkich osób,
które są gotowe do szczepienia oraz tych, którzy

otrzymali już dawkę preparatu Comirnaty . Może to obejmować zawieszenie stosowania
tej szczepionki na czas pełnego i przejrzystego

dochodzenia w sprawie roli, jaką mogła odegrać w śmierci osób starszych, których losy
są przedmiotem niniejszego artykułu.

Te działania państwa mają być podejmowane w szczególności na rzecz tych osób, które
chcą odwiedzić ośrodki szczepień, są

mieszkańcami domów spokojnej starości, domów opieki lub pracują w służbie zdrowia,
mając kontakt z pacjentami.

Komirnat nie wydaje się być tak pewny, jak mogłoby się wydawać, biorąc pod uwagę
rządową kampanię szczepień i liczne publiczne

oświadczenia polityków i ekspertów, którzy popierają rządowy kurs blokady.

Comirnaty to tak zwana szczepionka mRNA (mRNA = informacyjny kwas rybonukleinowy).
MRNA zawiera ,,plan" dla białka na powierzchni

SARS-CoV-2. Poprzez szczepienie plan ten dociera do komórek ciała zaszczepionej osoby
poprzez maleńkie cząsteczki tłuszczu (tłuste

nanociała). Powinny one następnie wytworzyć białko, które można znaleźć na
powierzchni wirusa. To z kolei ma na celu wywołanie reakcji

układu odpornościowego, co ma zapewnić, że w przypadku późniejszego zakażenia
SARS-CoV-2 może nastąpić odpowiednia odpowiedź

immunologiczna.

Ze względu na niezwykle krótki czas trwania badań klinicznych na ludziach, od
2020news.de wynika, że nie wszystkie możliwe negatywne

skutki tej szczepionki można zbadać. Z punktu widzenia ekspertów istnieje również
szczególne ryzyko tworzenia się przeciwciał

wzmacniających infekcję (wzmocnienie zależne od przeciwciał, ADE). To nazwa
przeciwciał, które wiążą się z powierzchnią wirusów, ale ich

nie neutralizują, ale prowadzą do lepszego wchłaniania wirusa do komórki, a tym samym
sprzyjają rozprzestrzenianiu się i reprodukcji

wirusa. Przeciwciała wzmagające infekcję sprzyjają patogenezie immunologicznej i są
od dawna znanym potencjalnym zagrożeniem ze

strony niektórych szczepionek.

Występowanie tego ryzyka jest dobrze udokumentowane w przypadku wcześniejszych,
nieudanych prób opracowania szczepionek

przeciwko koronawirusom (np. SARS-CoV). W niektórych przedklinicznych eksperymentach
na zwierzętach zwierzęta poważnie zachorowały

lub nawet zmarły po napotkaniu dzikiego wirusa z powodu pojawienia się przeciwciał,
które nasilają infekcję.

Eksperci obawiają się również, że nie można wykluczyć wystąpienia chorób
autoimmunologicznych oraz upośledzenia lub zagrożenia

płodności, ciąży, życia nienarodzonego, karmienia piersią mlekiem matki oraz dzieci,
których matki były zaszczepione w czasie ciąży -

zwłaszcza, że prawdopodobieństwo wystąpienia tych negatywnych konsekwencji do
projektu badań klinicznych na ludziach, które BioNTech

/ Pfizer przeprowadził przed warunkowym zatwierdzeniem przez Comirnaty, nie mogły
zostać zbadane lub nie zostały odpowiednio zbadane.

Według Instytutu Paula Ehrlicha zawarte w nim nanocząstki lipidowe zawierające glikol
polietylenowy (PEG) mogą być również przyczyną

poważnych reakcji obserwowanych w związku ze szczepieniem Comirnaty. Jest to również
niepokojące, ponieważ liczne badania

przedkliniczne wykazały, że liposomy PEG są odpowiednie do transportu substancji
przez barierę krew-mózg. W badaniach na zwierzętach

pewne liposomy były również powiązane ze śmiercią określonych komórek wątroby i płuc.
Więcej informacji w nagraniu z posiedzenia nr 37

Komitetu Corona (od 03:55:00).

Według tablicy EMA , od 12 lutego 2021 r. Zgłoszono już 54 828 niepożądanych reakcji
na szczepionki. 31 stycznia 2021 roku było ich

26.849 .

Z powodu wielu obaw dotyczących szczepień, wniosek o wycofanie został już
złożonyprzed zatwierdzeniem EMA. Według adwokata

Fischera, adwokata Dr. Renate Holzeisen, w przypadku klientów z Włoch, składa na czas
skargę na to przyznanie się wraz z pilną procedurą

do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości (ETS). Taki pozew i taki wniosek są
możliwe w ciągu dwóch miesięcy po uzyskaniu warunkowej

zgody Cominarty. W postępowaniu tym miałaby teraz towarzyszyć międzynarodowa sieć
prawników i naukowców, w skład której wchodzili

także członkowie Komitetu Corona. Wyrok w postępowaniu głównym i decyzja w
postępowaniu pilnym będą miały wpływ na wszystkie

państwa członkowskie UE, w których warunkowe zatwierdzenie przez Komirnaty stanie się
skuteczne.

12 lutego 2021 r. Prokurator Viviane Fischer oświadczyła na piśmie: ,,Twoja skarga
kryminalna jest już tutaj znana, ale nie została jeszcze

zarejestrowana w naszym systemie, dlatego nie mogę w tej chwili udzielić Ci dalszych
informacji. Jednak w ramach dopuszczalnych

dochodzeń wszystko, co konieczne, zostanie przyspieszone. "

2020News poinformuje o dalszym rozwoju.

(o: przy okazji :o)

https://corona-ausschuss.de

! drugi trybunał w Norymberdze !

https://nouveau-monde.ca/fr/le-plus-grand-nuremberg-
de-tous-les-temps-se-prepare/

17.02.2021

Obecnie przygotowywany jest drugi trybunał w Norymberdze,
w ramach którego pod egidą tysięcy prawników z całego świata
powstał ,,pozew zbiorowy"
stojący za amerykańsko-niemieckim prawnikiem Reinerem Fuellmichem,
który pozywa odpowiedzialnego za skandal Covid-19
zinstrumentalizowany przez Davos Forum.
W tym względzie warto przypomnieć, że Reiner Fuellmich jest prawnikiem,
któremu udało się skazać motoryzacyjnego giganta Volkswagena
w sprawie sfałszowanych katalizatorów.
I jest to ten sam prawnik, któremu udało się skazać Deutsche Bank
jako przedsiębiorstwo przestępcze.

Według Reinera Fuellmicha
wszystkie oszustwa niemieckich firm
są niewielkie w porównaniu ze szkodami,
które spowodował i nadal powoduje kryzys Covid-19.
przemianowany na ,,Skandal Covid-19",
a wszyscy odpowiedzialni za szkody
spowodowane manipulacją i sfałszowanymi protokołami testów.
muszą zostać pociągnięci do odpowiedzialności cywilnej
Dlatego międzynarodowa sieć prawników biznesowych
zajmie się największą sprawą deliktową wszechczasów ,
skandalem który stał się największą zbrodnią przeciwko ludzkości,
Komisja śledcza Covid-19 została utworzona
z inicjatywy grupy niemieckich prawników
w celu wniesienia pozwu zbiorowego
na szczeblu międzynarodowym z wykorzystaniem prawa anglosaskiego.

Oto podsumowanie ostatniego komunikatu dr Fuellmicha z 15.02.2021
,,Przesłuchania stu naukowców, lekarzy, ekonomistów, prawników o międzynarodowej
renomie,
które od 10.07.2020 przeprowadziła berlińska komisja śledcza w sprawie Covid-19,
pokazały że Skandal związany z Covid-19 nigdy nie był problemem zdrowotnym.
Chodziło raczej o scementowanie władzy - nielegalnej,
bo zdobytej metodami kryminalnymi - skorumpowanej ,,kliki z Davos",
niszcząc m.in. w szczególności średnie przedsiębiorstwa.
Covid-19 jako dywersyjna taktyka korporacyjnych i politycznych ,,elit",
której celem jest przeniesienie udziału w rynku
i bogactwa z małych i średnich firm na platformy globalne,
takie jak Amazon, Google, Uber itp.

1. unieważnienie zgody na szczepienia,
wniesione przeciwko Komisji Europejskiej,
2. pozew w Nowym Jorku w sprawie statutu testów PCR,
3. procesy niemieckie, kanadyjskie, australijskie, austriackie,
4. pozwy przed Międzynarodowym Trybunałem Sprawiedliwości
i Europejskim trybunał praw człowieka.

,,Widzieliśmy to, co zostało wielokrotnie potwierdzone:
zagrożenie ze strony wirusa jest takie samo jak grypy sezonowej,
niezależnie od tego, czy jest to nowy wirus
(w całości lub częściowo wyprodukowany),
czy też po prostu mamy do czynienia z grypa
przemianowaną na ,,pandemię Covid-19".
Tymczasem testy PCR Drostena
nie są nawet w stanie powiedzieć nam nic o zakaźnych infekcjach.
Co gorsza, szkody zdrowotne i ekonomiczne
spowodowane były tak katastrofalne,
że trzeba mówić o historycznie wyjątkowym poziomie zniszczeń. "

,, Fakt, że nigdy nie dyskutowano o zdrowiu, jest szczególnie widoczny ,
zastrzyki z genetycznie eksperymentalnych substancji
przebranych za 'szczepienia' powodują obecnie poważne szkody,
w tym śmiertelne, na masową skalę.
Światowa populacja służyła do tych eksperymentalnych wstrzyknięć genów,
stopniowo i niezwykle szybko.
Aby pogrążyć ludność w panice,
wprowadzono niebezpieczne i szkodliwe środki ograniczające
(nawet według WHO) obowiązkowe,
niepotrzebne i niebezpieczne noszenie maski
oraz dystans społeczny, niepotrzebny
i przynoszący efekt przeciwny do zamierzonego.
Ludność była więc ,,gotowa" na zastrzyki. "

,,W międzyczasie coraz więcej ludzi,
a nie tylko prawników - i słusznie - domaga się,
oprócz natychmiastowego zakończenia tych śmiercionośnych środków,
rewizji sądowej przez prawdziwie niezależny międzynarodowy trybunał
na wzór procesów norymberskich.
Przykład takiej prośby oraz przejmujący fragment wypowiedzi
angielskiego lekarza dr Vernona Colemana można znaleźć pod linkiem: (1)

___________________

! ! !

Ponadto wywiad z sygnalistą z domu spokojnej starości w Berlinie
świadczy o tym, że z 31 osób zaszczepionych tam, niektóre siłą !
w obecności żołnierzy Bundeswehry,
których wynik testu przed szczepieniem był negatywny,
8 zmarło, a 11 jest podatnych poważne skutki uboczne. " (2)

https://2020news.de/whistleblower-aus-berliner-alten
heim-das-schreckliche-sterben-nach-der-impfung/

! ! !
_________________

Nadzwyczajne posiedzenie berlińskiej komisji Covid, środa 17.02.2021
,,W tym kontekście w środę 17.02.2021
odbędzie się nadzwyczajne posiedzenie berlińskiego komitetu Covid
na żywo iz wieloma gośćmi, którzy wezmą udział przez Zoom.

Odbędą się wystąpienia i dyskusje
na temat sposobów zabezpieczenia dostaw żywności ,
w szczególności poprzez wzmocnienie rolnictwa regionalnego;
ale także poprzez tworzenie walut regionalnych,
w razie potrzeby wraz z powrotem UE do EWG,
w jaki sposób możemy zapewnić, że polityka ,,kliki z Davos",
polegająca na drukowaniu pieniędzy z niczego,
może zostać powstrzymana
i można osiągnąć powrót do stabilnych walut .

Ale przede wszystkim eksperci wytłumaczą nam, jak to się stało,
że rok temu znaleźliśmy się w sytuacji niewyobrażalnego szantażu.

W drugiej części sesji, która rozpocznie się o godzinie 19:00,
znane na całym świecie osobistości odniosą się do stanu
trwających międzynarodowych sporów prawnych,
w tym różnych pozwów zbiorowych, jak podsumowano powyżej.
Będzie to jednak również kwestia tego,
w jaki sposób osoby ponoszące główną odpowiedzialność,
zwłaszcza polityczną, za popełnione tu zbrodnie przeciwko ludzkości
muszą zostać pociągnięte do odpowiedzialności cywilnej i karnej
w ramach nowego Międzynarodowego Trybunału Sprawiedliwości,
zgodnie z wytycznymi procesów norymberskich o międzynarodowej dystrybucji. "

Link do ogłoszonej tutaj specjalnej sesji Komitetu Covid będzie dostępny
17.02.2021 na stronie internetowej Komitetu. (3)

Komentarz:
Aby w pełni zrozumieć, o co toczy się ten nowy trybunał w Norymberdze,
który ma przeprowadzić największą sprawę deliktową wszechczasów,
należy wyciągnąć wątek kłamstwa dr Drostena
za zniekształcenie protokołu testów PCR w imieniu Davos.
klika, z którą przyjdzie wszystko: sponsorzy oligarchii finansowej,
Klaus Schwab, wielki architekt tego gigantycznego wzięcia zakładników,
politycy na czele UE uzbrojeni w wykonanie dyrektyw Drostena i WHO
co doprowadziło wszystkie zachodnie rządy do podjęcia druzgocących decyzji
o zamknięciu, wprowadzeniu godziny policyjnej, obowiązkowym noszeniu masek
i zachowaniu dystansu społecznego,
a dziś szczepionki są śmiertelne dla najstarszych z nas.

,,To są prawdy, które zniosą maski winnych popełnionych zbrodni.
Do polityków, którzy wierzyli w te skorumpowane postacie ",
mówi dr Fuellmich ,,, Przedstawione tutaj fakty są linią ratunkową,
która może pomóc im naprawić sytuację i rozpocząć długo oczekiwaną
naukową debatę publiczną, aby uniknąć zatopienia się
w tym samym czasie co ci przestępcy szarlatani ".

Następnie, w świetle najnowszego komunikatu dr Fuellmicha,
uwagę zwracają dwie propozycje z nadzwyczajnego posiedzenia
Komitetu Covid w Berlinie:

____________

! ! !

Przede wszystkim sposób, w jaki można zapewnić dostawy żywności,
Jeśli odnosimy się do planowania Forum Klausa Schwaba w Davos,
przerwy w łańcuchu żywnościowym
pod koniec drugiej połowy 2021 r. (4)

https://nouveau-monde.ca/fr/la-quatrieme-phase-de-sc
hwab/

https://twitter.com/ohboywhatashot/status/1357103772
602892295?ref_src=twsrc%5Etfw

https://twitter.com/PoempieIoempie/status/1356753665
537662979

w Berlinie organizuje globalny krach na giełdzie,
który oligarchia finansowa Forum w Davos zamierza wykorzystać,
do stworzenia kredytu społecznego
w stylu chińskim, od którego klasa średnia wszystkich narodów
zrujnowana zamknięciem ich przedsiębiorstw, małe i średnie przedsiębiorstwa
- MŚP, przemysł kulturalny i turystyczny, obiekty sportowe itp. staną się zależne.

! ! !
____________________

Dlatego każdy z nas powinien teraz zrobić wszystko, co w jego mocy,
aby ta międzynarodowa koalicja prawnicza
mogła jak najszybciej zacząć działać.
W tym celu wszyscy z nas,
którzy chcą przyłączyć się do zbiorowej akcji prawników,
aby uczestniczyć w tym odzyskaniu naszych wolności,
już do 21 lutego zgłosili się do akcji zbiorowej (5) .
Za tę cenę kryje się nasze przetrwanie,
a także przyszłość naszych dzieci.
.

Uwagi
(1) https://youtu.be/T3DNV7v5i74

(2) 2020news.de/whistleblower-aus-berliner-altenheim-das
-schreckliche-sterben-nach-der-impfung/

(3) corona-ausschuss.de

(4) nouveau-monde.ca/fr/la-quatrieme-phase-de-schwab/

(5) francesoir.fr/opinions-entreneurs/interview-me-virgi
nie-de-araujo-recchia-avocate-au-barreau- de-paris

na kolację ( dziś z obiadem ) znów , steak
( jak Fred Flintstone w Skalisko ) męczę
was przy okazji . . .