Szkla kontaktowe i bardzo duzy astygmatyzm

1. Data: 2006-08-08 09:12:29

Temat: Szkla kontaktowe i bardzo duzy astygmatyzm
Od: zbychuto <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedno oko 2,5 drugie 6,75 cylinder. Czy jestm mozliwe skorygowanie tak
duzej wady przy pomocy szkiel kontaktowych? Ktos mi kiedys sugerowal ze
to raczje niemozliwe, ze bede nosil szkla kontaktowe (w dodatku twarde)
i jeszcze zwykle szkla cylindryczne z mala korekta. Czy to prawda?

2. Data: 2006-08-08 11:24:46

Temat: Re: Szkla kontaktowe i bardzo duzy astygmatyzm
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to raczje niemozliwe, ze bede nosil szkla kontaktowe (w dodatku twarde)
> i jeszcze zwykle szkla cylindryczne z mala korekta.

Ja noszę soczewkę toryczną roczną na jedno oko: cylinder (+2,5)+ "zwykłe
minusy" (tu sporo), druga soczewka jest już bez cylindra. Cena ich jest wysoka
na specjane zamówienie do 4 tygodni, popytaj w dobrym zakładzie optycznym. Ja
ostatnio kupuję przez internet ale juz dokładnie wiem jakie i jakiej firmy mi
najlepiej pasują. Pierwszych bym nie radziła przez internet.

pzdr.
Ania

P.S. Jakby co pisz na priva.

3. Data: 2006-08-08 15:02:12

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbychuto" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> raczje niemozliwe, ze bede nosil szkla kontaktowe (w dodatku twarde) i
> jeszcze zwykle szkla cylindryczne z mala korekta. Czy to prawda?

wydaje mi sie, ze mozna, tylko to wsciekle drogo wychodzi - J&J = ok. 300 zl
miesiecznie:( jesli jestes z wwy, to moge ci polecic doby punkt, gdzie
lekarka dobrze to dopiera a pare na 2 tygodnie do wyprobowania daja gratis.

Ugryzienie przez kleszcza - borelioza - badania
ile kosztuje usunięcie pieprzyków?
lacinski slownik medyczny
Wewnątrzgałkowe zapalenie nerwu wzrokowego
Wewnątrzgałkowe zapalenie nerwu wzrokowego