Szkodliwe pralki

91. Data: 2017-04-28 19:43:08

Temat: Re: Szkodliwe pralki
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>No, ale co będzie jak do pralki wsypię szare mydło? :)
Podobno będzie się za bardzo pienić i piana wyjdzie każdą dziurą pralki.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

92. Data: 2017-04-28 19:57:01

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 28 Apr 2017 12:26:39 +0200, w
<o...@t...wroclaw.vectranet.pl>, Trefniś
<t...@m...com> napisał(-a):

> Zrobisz ją na szaro!

Pralkę czy Ikselkę?

93. Data: 2017-04-28 19:59:51

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-28 o 18:16, Animka pisze:

> Ale to było już za Gomułki, a nie Bieruta.

Bierut umarł 12 marca 1956, po nim był Ochab (krótko) potem tow. Wiesław...
pozdr
Stefan

94. Data: 2017-04-28 20:18:40

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Przyganiał kocioł garnkowi :)
>
> Pszemol, zamiast wyśmiewać innych, podaj lepiej przepis na tygodniowy
> zapas jajek na twardo, którego tutaj szukałeś. Nie każdy ma węża w
> kieszeni i tak zabawnie oszczędza, ale kogoś może ten przepis
> zainteresować. Jako informacja o Pszemolu!

Proszę bardzo: wkładasz jajka w papierowej wytłoczce (plastikowe są
niezdrowe!!!) do pralki, ustawiasz program na 60' i wyjmujesz ugotowane na
twardo.

Tylko nie zapomnij ustawić program z wirowaniem, aby bakterie Salmonelii ze
skorupek jajek strzepać dokładnie :-))

95. Data: 2017-04-28 21:47:36

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-28 o 19:43, Stokrotka pisze:

> Podobno będzie się za bardzo pienić i piana wyjdzie każdą dziurą pralki.

Kiedyś tak miałam. Wsypalam proszek do prania pieniący się-nie do pralek
automatycznych i zaczęło mi wszystko kipieć różnymi dostępnymi otworami.
Pralka wtedy stała w kuchni, bo była z tych dużych i do łazienki była
trochę za bardzo toporna.

--
animka

96. Data: 2017-04-28 21:52:24

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-28 o 19:59, stefan pisze:

> Bierut umarł 12 marca 1956, po nim był Ochab (krótko) potem tow. Wiesław...

Sory za swoją ciemnotę, ale nie było mnie jeszcze na świecie i potem
widziałam tylko Gomułkę, a jakoś nawet nie interesowałam się tym
człowiekiem, bo mi jego gadka działała na nerwy.

--
animka

97. Data: 2017-04-28 22:06:20

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałam niedawno artykuł jednej mundrej pani, która napisała, że
ręczniki należy wyrzucać po 3-ch latach i kupować nowe. Czy ta pani nie
pierze? A może ma kuku na muniu?

--
animka

98. Data: 2017-04-28 23:03:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
> Przeczytałam niedawno artykuł jednej mundrej pani, która napisała, że
> ręczniki należy wyrzucać po 3-ch latach i kupować nowe. Czy ta pani nie
> pierze? A może ma kuku na muniu?

Nie ma. DZISIEJSZE ręczniki są z tak podłej bawełny, że i tak dłużej nie
wytrzymują - ani one, ani ich kolory.

Piszę "dzisiejsze", bo używam jeszcze kilku ręczników, które dała mi po
ślubie moja Mama - a którymi byłam wycierana po kąpieli jako niemowlę. Te
ręczniki mają ponad 50 lat i są ciągle w użyciu, prane i wygotowywane - ani
się nie rozlatują, brzegi im się nie strzępią, kolory jak nowe. Zatem mam
porównanie.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

99. Data: 2017-04-28 23:49:44

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-28 o 23:03, Ikselka pisze:

> Nie ma. DZISIEJSZE ręczniki są z tak podłej bawełny, że i tak dłużej nie
> wytrzymują - ani one, ani ich kolory.

Ona pisała, że starsze ręczniki mają zarazki i trzeba je wyrzucić po
3-ch latach i kupić nowe. Tak jakby nie pomyślała, że to sie pierze!
Też mam od dawna ręczniki, które są super, bo kiedyś wykonywano je
porządniej. Wiele z tych nowych już wyrzuciłam , bo cienkie i wygłądały
wkrótce jak ....

> [...]
> się nie rozlatują, brzegi im się nie strzępią, kolory jak nowe. Zatem mam

Mam ze 2, które pralka mi po bokach postrzępila, ale mam maszynę do
szycia i na nowo podrębilam je.

--
animka

100. Data: 2017-04-29 01:03:58

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Wtedy to chyba nie było jeszcze nawet pralek Frań czy ich podobnych.

Wtedy czyli kiedy? Nie, ja nie mieszkałem tam za sanacji. Ani nawet za
Bieruta. To za Jaruzela było. Obok kuchni mieliśmy maleńkie pomiszczenie,
tak ze dwa metry kwadratowe. Jak raz nadawało się do wstawianie tam
pralki automatycznej, choćby ze względu na bliskość wody i kanalizacji.
Nic więcej oprócz pralki się tam nie mieściło.

Jarek

--
Tu lewą mam rączkę, tu prawą rączkę mam,
Jak praczki pracują, pokaże ja wam.

Jaki termos obiadowy?
Co zrobić poświątecznie?
Re: FREE CLASSIFIEDS
Apply for real passports, visa, driver's license, ID, etc
Wielkanoc, Dzień Słońca..