Szkodliwe pralki

11. Data: 2017-04-28 20:17:35

Temat: Re: Szkodliwe pralki
Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

A w powietrzu jest PM10 i PM2.5.
Nie wdychaj bo umrzesz :-)

12. Data: 2017-04-28 20:37:54

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.04.2017 o 20:17, z pisze:
> A w powietrzu jest PM10 i PM2.5.
> Nie wdychaj bo umrzesz :-)

OK, zastosuję się.
Tylko naucz się cytować, bo na kilometr śmierdzi onetem.

--
Kaczin

13. Data: 2017-04-28 20:40:03

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-28 o 13:12, Marteczka pisze:

> Bedzie niezdrowo. Na stronie wszystko jest wyjasnione.

OOOO i strona ma moderatora który niewygodnych komentarzy nie przepuszcza

Wyborne?

Towarzystwo sponsorowane czy to tylko tak z głupoty?

14. Data: 2017-04-28 20:45:06

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-28 o 20:37, Kaczin pisze:
> Tylko naucz się cytować, bo na kilometr śmierdzi onetem.

Myślę że ten wątek jest już na tyle absurdalny że cytowanie nic tu nie
pomoże. A na pewno pralkom :-)

Ale jeśli się upierasz to kolejne dwie linijki do piachu :-)

15. Data: 2017-04-29 18:14:01

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-04-27 09:35, obywatel Marteczka uprzejmie donosi:
> Moje niektóre znajome mają dzieci i wiedzą jak im szkodzą ale to
> ignorują!! Ze zwykłego LENISTWA. Szkoda słów na takie mamki...
> Tu jest wyjasnione

Bez pręga i psp się nie liczy.

rynna - liscie
wykopany rów na działce - regeneracja trawy
halogen na czujnik ruchu nad garazem
Taśma silikonowa uszczelniająca - jak użyć?
Test