Szkodliwość Zupek Chińskich

1. Data: 2005-02-19 20:24:03

Temat: Szkodliwość Zupek Chińskich
Od: "Grzesiekk84" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Serdecznie
Mam problem Bliska mi osoba wcina cały czas zupki z papierka "Chińskie" czy
są jakieś racjonalne wytłumaczenie jej dlaczego nie powinna tego jeść
głownie chodzi mi o szkodliwość bo czy nie lepiej zjeść co ugotowanego i
dobrego wiec czy może mi ktoś podsunąć jakieś pomysły

Z Góry dziękuje za pomoc i Pozdrawiam

1. Data: 2005-02-19 20:29:36

Temat: Re: Szkodliwość Zupek Chińskich
Od: "Iza" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-02-19 20:34:56

Od: "Andy Niemczuk" <l...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Grzesiekk84 wrote:
> [...]
> powinna tego jeść głownie chodzi mi o szkodliwość bo czy nie lepiej
> zjeść co ugotowanego i dobrego wiec czy może mi ktoś podsunąć jakieś

A znajdz dla bliskiej osoby jakis artykul na temat glutaminianu sodu. Toz
wlasnie Chnczycy lubuja sie w tej truciznie.
Przed paru laty wybralem sie z rodzinka na kaczke po pekinsku. Zonaka i
curucha to niejadki, wiec zjadlem prawie trzy porcje. Nastepnego dnia prawie
wyladowalem w szpitalu.

Andy

1. Data: 2005-02-19 21:09:44

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cv878t$hhg$1@opal.futuro.pl>,
"Grzesiekk84" <g...@o...pl> wrote:

> [...]
> głownie chodzi mi o szkodliwość bo czy nie lepiej zjeść co ugotowanego i
> dobrego wiec czy może mi ktoś podsunąć jakieś pomysły

Kuzynka, która pracuje w wytwórni takich zupek mówiła, że robią je ze
szczurów otrutych strychniną.

Władysław

1. Data: 2005-02-19 21:10:56

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cv87r7$sk6$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Iza" <i...@o...pl>
wrote:

> Użytkownik "Grzesiekk84" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

Z zaniedbań rodzicielskich.

Władysław

1. Data: 2005-02-19 21:12:06

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cv87sv$aeq$1@online.de>,
"Andy Niemczuk" <l...@c...de> wrote:

> A znajdz dla bliskiej osoby jakis artykul na temat glutaminianu sodu. Toz
> wlasnie Chnczycy lubuja sie w tej truciznie.

Tyle, że to nie żadna trucizna. Temat zresztą był z dziesięć razy tu
wałkowany. Przegooglaj grupę.

Wwładysław

1. Data: 2005-02-19 21:14:42

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andy Niemczuk" <l...@c...de> napisał w wiadomości

> wiec zjadlem prawie trzy porcje. Nastepnego dnia prawie wyladowalem w
> szpitalu.

Z przeżarcia :P

HaNkA

1. Data: 2005-02-19 22:03:35

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los <w...@o...pl> wrote:

> Tyle, że to nie żadna trucizna. Temat zresztą był z dziesięć razy tu
> wałkowany. Przegooglaj grupę.

Jak to - nie trucizna?!? Przecież w 'Pani domu' wyraźnie napisali, że jest
rakotwórczy, a w 'Superekspresie', że się od niego ślepnie. Albo odwrotnie.
A w dodatku jeden znajomy po wizycie w chińskiej knajpie to miał straszną
migrenę. Trucizna, panie, jak nic! Lepiej już sobie muchomora sromotnikowego
usmażyć.

Pedro (MSPANC).

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@m...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil

1. Data: 2005-02-20 07:48:23

Od: "Kyllyan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem ...

To idź do psychologa. "Żyj i daj żyć innym"

1. Data: 2005-02-20 07:50:57

Od: "Kyllyan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry, nie podpisałem się

--