Szkodliwość masturbacji

41. Data: 2014-06-21 14:36:01

Temat: Re: Szkodliwość masturbacji
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomo z psychiatrii, że frustracja seksualna degeneruje osobowość. Najczęściej są
to zaburzenia nerwicowe z towarzyszącym im zaburzenami osobowości i w sferze
seksualnej. Typową reakcją jest upokażanie się z towarzyszącym wzmożeniem popędu
seksualnego, z przesunięciem źródła rozkoszy w kierunku cierpienia. Innymi słowy,
chodzi tu o masochizm, czyli czerpanie satysfakcji seksualnej z udręczania swojego
ciała. Aż do czasów rewolucji przemysłowej znane były praktyki biczowania się. Dość
rozpowszechniony, przynajmniej we francuskich zakonach żeńskich, był zwyczaj
masturbacji przy pomocy pokrzyw, specjalnie zresztą do tego celu uprawianych.

Zauważył to już Zygmunt Freud na przykładzie współczesnych mu Niemiec. Jest to kraj o
tyle szczególny, że zamieszkują go zarówno katolicy, jak i protestanci. I jakimś
dziwnym trafem na nerwice cierpieli głównie chrześcijanie rzymskiego obrządku.

Przekładając to na prostszy język, sprawa sprowadza się do tego, że katolicy mają
narzucone bardzo silne ograniczenia seksualne (zakazy superego), co wywołuje konflikt
z przyrodzoną każdemu człowiekowi cielesnością. Ludzki organizm jest w naturalny
sposób seksualny, co objawia się na przykład adekwatnymi myślami i tendencjami, które
w świetle religii okazują się grzeszne. W efekcie te najzupełniej zdrowe tendencje są
wypychane do nieświadomości i objawiają się jako nerwice. Bardzo wyrazistym
przykładem takiego problemu jest obsesyjne tropienie i zwalczanie homoseksualizmu,
które jest po prostu próbą oczyszczenia się z własnych nieakceptowanych tendencji.

Osoby pozbawione możliwości realizacji potrzeb natury seksualnej, jak również osoby,
którym się pożycie nie układa, cechują zmiany, a raczej odstępstwa w postawach
względem normatywów seksualnych. Rzadko jest to nadmierne pobłażanie. Najczęściej
psychika ewoluuje w kierunku rozerwania miłości międzypłciowej od seksualności,
wytwarza się tendencja do stawiania rygorów "na żyletę", zaostrzania obowiązujących
norm, nahalnego moralizowania. Dominuje negatywizm, umniejszanie znaczenia seksu w
roli więziotwóczej, a nawet aseksualizm i wstręt.

Oznacza to, że określone grupy poglądów i postaw nie są po prostu oceną, przekonaniem
czy normami etycznymi, choć często są racjonalizowane właśnie religią, ale wypływają
z frustracji lub wręcz degeneracji osobowości. Są one zaburzeniem psychicznym,
ponieważ są niespotykane u par małżeńskich o udanym pożyciu. Innymi słowy, cierpienie
wypacza postrzeganie i odbiór rzeczywistości, zniekształca zdolność do przyjęcia i
wykształcenia w sobie etyki seksualnej .

Ryzyko pedofilii jest niezależne praktycznie od kultury, kraju, rasy, ale zależne od
religii (dodatnia korelacja), co świadczy że religia nie jest żadną osłoną przed
pedofilią, natomiast jest czynnikiem usposabiającym, jak dzieje się to w
chrześcijaństwie i islamie; obu o surowych wymaganiach w zakresie przedmałżeńskiej
etyki seksualnej. Jest to jeden z podstawowych powodów, dla których w środowiskach
zakonno-księżowskich występuje tak wysoki odsetek parafilii i zastępczych form
seksualnych, jak np. praktyk homoseksualnych.

43. Data: 2014-06-21 15:27:43

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-21 13:36, Ikselka pisze:
> Wystarczy wprowadzić bykowe 3333-P

To już lepsza masturbacja

44. Data: 2014-06-21 15:49:53

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-21 13:36, Ikselka pisze:
Masturbacja ma tę wadę, że seks jest lepszy, choć ma z drugiej strony
zalety, że nie powoduje ciąży, nie trzeba aborcji itp.

> Wystarczy wprowadzić bykowe 3333-P
Zastanów się co piszesz. Marzy ci się okradanie obywateli za pomocą
ustawy. Należy znieść becikowe.

45. Data: 2014-06-21 16:06:45

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-21 10:01, Chiron pisze:

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

andi-seks-jako-narzedzie-kontroli-spolecznej

> Porażające jest to, że w miejsce argumentu wsadzasz politgramotną
> agitpropkę w stylu "każdy wie" "widać, co za geniusz" "wszyscy wiedzą, że"
> Naprawdę nie potrafisz KONKRETNIE napisać, z czym się nie zgadzasz w
> argumentacji osoby, którą tu sekujesz? To jednak świadczy WYŁĄCZNIE o Tobie
>
> --
>
> Chiron

no i co dzięki temu o mnie wiesz?
bo jeśli bierzesz na poważnie tekst:

"Tak jak dziś homoseksualiści okazują sobie czułość, tak jutro
normalnym może stać się widok nekrofila pieszczącego obrzmiałe członki
z plamami opadowymi, namiętnie całującego zimne i sine gnijące wargi
martwego partnera."

lub

"Dziś lewica by przetrwać musi mocniej niż dotychczas gmerać przy
genitaliach wyborców."

albo

"Darwinizm przybrał kostium naukowości by skuteczniej niż Marks czy
Freud zwalczać chrześcijaństwo."

oraz

"Niemniej jak wierzy pan że pochodzi od małpy to życzę smacznego
banana."

to można raczej powiedzieć, że więcej wiadomo o tobie, niż o mnie.

jeśli naprawdę uważasz, że ludzie mądrzy piszą takie rzeczy, to jest to
porażające.

i jeszcze tu perełki:

",,Golgota Picnic" jest kolejnym przykładem jak władze marnuje pieniądze
podatników na zbyt często zdegenerowaną, pełną nienawiści do
chrześcijaństwa, szerzącą pornografie, sztukę nowoczesną."

no więc wygląda na to, że nie zgadzamy się w żadnej kwestii.

--
You are the result of 4 bilion
years of evolutionary success.

46. Data: 2014-06-21 16:07:32

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-21 10:46, Przemysłąw Dębski pisze:

> Nieważne. Określenie jest przednie - "niszczyć kutasa", tak jeszcze to
> nie było nazywane :)
>
> Dębska

odsyłam do tekstu źródłowego, jest tam więcej takich kwiatków :)

47. Data: 2014-06-21 16:41:21

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ikki nie wiedziały, że dobro i zło to nioe jest to, co każdy sobie sam
> definiuje- tylko istnieje realnie. Czy potrafisz wyartykułować, o co Ci

za to chirony nie chcą wiedzieć, że moralność to czynienie tego, co
jest słuszne niezależnie od tego, co nam powiedziano a religia to
czynienie tego, co nam powiedziano, niezależnie od tego, co jest
słuszne.

i chirony dlatego uważają się za lepszych od innych.

a najgorsze jest to, że chirony nie mają szacunku dla innych ludzi, a w
szczególności dla tych, którzy myślą, mówią, żyją, śpią, wierzą inaczej
niż chirony.

i takie chirony twierdzą, że mają patent na definicję dobra i zła, oni
wiedzą, właśnie oni.

48. Data: 2014-06-21 16:56:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jun 2014 15:27:43 +0200, zdumiony napisał(a):

> To już lepsza masturbacja

Dla kogo?

49. Data: 2014-06-21 16:58:02

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-21 16:56, Ikselka pisze:

> Dla kogo?

Bykowe to okradanie jednej części społeczeństwa przez inną.

50. Data: 2014-06-21 16:58:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jun 2014 15:49:53 +0200, zdumiony napisał(a):

> W dniu 2014-06-21 13:36, Ikselka pisze:
> Masturbacja ma tę wadę, że seks jest lepszy, choć ma z drugiej strony
> zalety, że nie powoduje ciąży, nie trzeba aborcji itp.

Dlaczego cytujesz nie moje powyżej?

> Zastanów się co piszesz. Marzy ci się okradanie obywateli za pomocą
> ustawy. Należy znieść becikowe.

I wtedy przestaną się masturbować?

Animal Studies
Koniec interesu w Niemczech