Szkodliwość masturbacji

81. Data: 2014-06-23 14:18:12

Temat: Re: Szkodliwość masturbacji
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselcia
Dokłaaaaaadnie Ikselcia

Katoliku - Twoje zdanie mówiące, iż nie pojmujesz skąd ten sprzeciw wobec religii
jest równie naiwne, co zdziwienie gwałciciela - skąd ten sprzeciw gwałconej przez
niego kobiety.

82. Data: 2014-06-23 18:13:09

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-23 10:50, Chiron pisze:

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego protestuję i nie zgadzam się na kopulujace na ulicach zboczone
> bydło? No wybacz- ale jak tego nie rozumiesz- nie jestem Ci w stanie
> wytłumaczyć. Porównywanie katolickich procesji do demonstrowania sodomii
> na ulicach świadczy naprawdę o Tobie. Tyle, że jakby niezbyt dobrze...:-(

sodomia czy wśród homoseksualistów czy wśród księży, co za różnica?
właściwie to ta wśród księży jest gorsza.
katolicy mogą blokować ulice, homoseksualiści też.

> Muzułmanie w Polsce mają takie same przywileje, jak katolicy. Czego nie
> mają- co mają katolicy? Chyba tylko liczby wiernych. No ale to jakby nie
> wynika z nierównego traktowania.

nie wiedziałam, że muzułmanów z państwem Polskim też łączy konkordat.
możesz podać lina do ustawy?
twierdzenie, że kk nie jest uprzywilejowany to zwykła bezczelność i
ordynarne kłamstwo.

--
You are the result of 4 bilion
years of evolutionary success.

83. Data: 2014-06-23 18:20:12

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-23 11:00, Chiron pisze:

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli swoją wiedzę o KRK czerpiesz z "Faktów" i mitów- to masz rację.
> Prawda jest jednak inna. Prosto i bardzo mądrze pisze o tym np święta
> Faustyna Kowalska w swoim dzienniczku- polecam z całego serca.

> Na co Tobie szkodzi? Żołądek, płuca, nerki, wątroba? Mnie tam pomaga.

pewnie, że ci pomaga. nie pomaga za to ofiarom religii. rozumiem, że w
to wierzysz, bo łatwiej ludzi ogłupić, niż przekonać, że zostali
ogłupieni. Ale zamykanie oczu na zło, którego religia jest przyczyną
nie zmienia faktów.

> To, co napisałas- świadczy ponownie o Twoim braku podstawowego choćby
> zrozumienia chrześcijaństwa. Rzucasz tekstami, których- mam takie
> przekonanie- nałykałaś się na stronach z antykatolickim agitpropem.
> Pisałem Ci: definicja dobra chrześcijanina oparta jest o najważniejsze
> przykazanie, które dał nam Pan Jezus. Z definicją tą- jak mniemam-

jakoś nie widzę, byś je wykonywał. nawet nie jesteś blisko.

> zgodził by się wszelkiego rodzaju buddysta, czy też wyznawca
> jakiejkolwiek religii uznającej pojęcie dobra- w sensie europejskim.
> Muzułmanin czy żyd raczej dobro będzie widział jako po prostu
> wykonywanie Prawa. Jeśli uważasz, że ich definicja lepsza- to ją stosuj.

ależ stosuj sobie taką, jaką tylko chcesz. to jest ok. dopóki nie
ograniczasz innych ludzi i nie wchodzisz im z buciorami w życie.

> Jednak- Ty_tak_naprawdę_sama_niczego_nie_uważasz.

ależ mnie zdiagnozowałeś, robaczku :)

> Więc ja niczego sodomitom i gomorytkom narzucać nie mam zamiaru. Niech
> oni tylko nie demonstrują swojego zboczenia- to co mi do nich?

katolicy mogą, homoseksualiści też. to jest wolny kraj. podobno.

> Nie masz bladofiołkowego pojęcia o naszej religii- czemu dałaś wyraz
> choćby w tej dyskusji. Ateista nie wierzy w Boga- więc z nim nie walczy,
> jak ty

ja walczę z bogiem? posiadanie własnego zdania na temat kk to walka z
bogiem?
śmieszne.

84. Data: 2014-06-23 18:20:48

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-23 11:48, Ikselka pisze:

> Nic dodać, nic ująć - bingo!

przypomnij sobie przypowieść o gołębiu :)

85. Data: 2014-06-23 19:55:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikki
I znowu nie masz racji, gdzie ty widzisz sodomie u homoseksualistów, normalni ludzie
z normalnymi związkami. Jedynym sodomistycznym miejsce jest kler katolicki bo tam się
gwałci ludzi w PUPCIE.

86. Data: 2014-06-23 21:54:46

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> sodomia czy wśród homoseksualistów czy wśród księży, co za różnica?
Słyszałaś o marszach księży- sodomitów? Naprawdę nie widzisz różnicy między
byciem sodomitą, a propagowaniem sodomii?

> nie wiedziałam, że muzułmanów z państwem Polskim też łączy konkordat.
> możesz podać lina do ustawy?
> twierdzenie, że kk nie jest uprzywilejowany to zwykła bezczelność i
> ordynarne kłamstwo.

Muzułmanie w Polsce mogą bez przeszkód wyznawać swoją religię. Nawet są
szkoły gdzie jest religia - islam. No cóż- nie znam kraju islamskiego, w
którym by katolicy mieli choć 10% takich przywilejów. Ty znasz?

--

Chiron

87. Data: 2014-06-23 22:01:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jun 2014 21:54:46 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> Słyszałaś o marszach księży- sodomitów? Naprawdę nie widzisz różnicy między
> byciem sodomitą, a propagowaniem sodomii?

Żeby widzieć różnicę, trzeba mieć motywację... Widzisz tu motywację?

> Muzułmanie w Polsce mogą bez przeszkód wyznawać swoją religię. Nawet są
> szkoły gdzie jest religia - islam. No cóż- nie znam kraju islamskiego, w
> którym by katolicy mieli choć 10% takich przywilejów. Ty znasz?

W samych założeniach islamu jest _krwawa_ walka z innowiercami, tzw
niewiernymi - takim "wojownikom" jest obiecana w ichnim niebie nagroda,
słodkie życie z setką hurys u boku.
Katolicyzm to religia pokoju i tolerancji, stąd to muzułmanie u nas czują
się jak u siebie, ale nie my u nich.

88. Data: 2014-06-23 22:02:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jun 2014 22:01:07 +0200, Ikselka napisał(a):

> W samych założeniach islamu jest _krwawa_ walka z innowiercami, tzw
> niewiernymi

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1060891,Egzek
ucja-Chrzescijanie-zginely-od-strzalow-w-glowe
I to wciąż się gdzieś dzieje.

89. Data: 2014-06-23 22:19:45

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-23 22:01, Ikselka pisze:

> [...]
> słodkie życie z setką hurys u boku.
> Katolicyzm to religia pokoju i tolerancji, stąd to muzułmanie u nas czują

dlatego zapewne zrezygnowano z wystawienia golgota picnic. bo katolicy
byli pokojowo nastawieni i nie obawiano się szturmu na CK Zamek.
(żeby nie wspominać krwawych rzezi i tortur, które fundowali katolicy)

nie kłam iksi, nie przystoi.

90. Data: 2014-06-23 22:20:13

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-23 21:54, Chiron pisze:

> [...]
> szkoły gdzie jest religia - islam. No cóż- nie znam kraju islamskiego, w
> którym by katolicy mieli choć 10% takich przywilejów. Ty znasz?

nie takie było pytanie :)
w Polsce kk ma znacznie więcej przywilejów nie tylko w porównaniu z
innymi wyznaniami, ale również w porównaniu do JAKIEJKOLWIEK grupy
społecznej.

nie kłam, że jest inaczej, to się nie godzi, chrześcijaninie :)

http://demotywatory.pl/4058786
http://demotywatory.pl/3943826

--
You are the result of 4 bilion