Szkoła, szkoła

11. Data: 2005-09-16 07:11:14

Temat: Re: Szkoła, szkoła
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fioletowy Kot!" <f...@v...pl> napisał w wiadomości
news:16pust33bhdzj$.dlg@fioletowykot.republika.pl...
> Chciałbym przyznac, ze biorę pod uwage taką możliwosc i patrzac na
> dotychczasowe moje pseudo doświadczenia, moge stwierdzic, że jest to nawet
> dośc mozliwe. Bla bla bla, chuj mnie to obchodzi, jak bede na to patrzył
> za
> 10 lat, liczy się tu i teraz, co niby każdy wie.

Dżizes!! chłopie weź te zdjęcia usuń z onetu!!

Pozdrawiam
Vicky

12. Data: 2005-09-16 13:00:50

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky napisał(a):

> Dżizes!! chłopie weź te zdjęcia usuń z onetu!!

Chciałem być miły, ale jak tego idiotko nie umiesz docenic, to jak mam cie
szanowac. Moje zdjecie, moja decyzja. Nie masz nic na to, że jest to
głupie.

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl
alt.pl.zbluzgaj, alt.pl.tvn.brednie - grupy dobre w ryj

13. Data: 2005-09-17 10:11:57

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer napisał(a):

> Dlaczego uważasz, że nie należy mi się szacunek? :)))

> Flyer

http://flyer.sympatia.onet.pl/

...niewierze.

14. Data: 2005-09-18 16:15:39

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot!; <1...@f...republika.pl> :

> http://flyer.sympatia.onet.pl/
>
> ....niewierze.

:)))))))))))))))

No cóż, to nie moja wina, że jestem aż tak popularny i mam duże grono
naśladowców - Elvis też tak ma. ;)

A po prawdzie - jak wlazłem na Sympatię, to już odpowiedni login był
zajęty, więc nadałem sobie najbardziej durny i nijaki jaki tylko
zdołałem wymyślić. ;)

Swoją drogą - poprzednik obecnego flyera z Sympatii chyba gdzieś uciekł
- ciekawe dlaczego? ;))

Flyer

15. Data: 2005-09-19 18:18:33

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałem być miły, ale jak tego idiotko nie umiesz docenic, to jak mam cie
> szanowac.

Nie możesz bo nie umiesz. Nikt Cię tego nie nauczył.
Docenić? :>

> Moje zdjecie, moja decyzja. Nie masz nic na to, że jest to
> głupie.

Nie mam bo nie musze - pewne rzeczy są oczywiste :]

Pozdrawiam
Vicky

16. Data: 2005-09-19 23:27:05

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky napisał(a):

> Nie możesz bo nie umiesz. Nikt Cię tego nie nauczył.
> Docenić? :>

Teraz To On będzie tresował takie jak Ty kicia.

17. Data: 2005-09-20 06:14:45

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" napisał w wiadomości

> Teraz To On będzie tresował takie jak Ty kicia.

Kicia?
Chyba Ci się dziecino adresy pomyliły :)
Żeby brać się za tresowanie trzeba posiadać mózg :]

Pozdrawiam
Vicky

http://PSPhome.DHTML.pl
Rodzice