Szkolka

1. Data: 2004-05-23 18:01:24

Temat: Szkolka
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis bylo spotkanie Dolnoslaskiego Tow. Milosnikow Lilii.
Odbylo sie w Korfantowie niedaleko Nysy,w szkolce jednego z naszych
czlonkow.Maja tam mase ciekawych krzewow,sadzonki porzadne.
Trafilem pare ciekawych okazow-jasminowiec o zoltych lisciach,
tawule o lisciach rozowych,druga o lisciach postrzepionych i pokreco
nych.Bagno grenlandzkie.Azalii kupilem 6 roznych,na japonskie nawet
nie patrzalem aby nie wpasc w nalog .Adres podam na zyczenie.
Mirzan

2. Data: 2004-05-23 18:27:06

Temat: Re: Szkolka
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trafilem pare ciekawych okazow-jasminowiec o zoltych lisciach,
> tawule o lisciach rozowych,druga o lisciach postrzepionych i pokreco
> nych.

A tak dokładnie jakie to tawuły? I te rózowe listki, ciemo-, jasno-?

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2004-05-23 18:48:12

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> A tak dokładnie jakie to tawuły? I te rózowe listki, ciemo-, jasno-?
>
> Pozdrawiam
> Kaśka
>
> Ta o jasno rozowych lisciach nazywa sie Anthon Waterer.Stare
liscie sa czerwone.Zielone sa ale niewiele.Krecona narazie bez
nazwy ,bo gospodarz wybyl i nie zapisalem,ale da sie ustalic.
Dostalem jeszcze biala pnaca trojesc[?].Zapomnialem napisac,
byly tam piekne buki z rozowa obwodka lisci.Mirzan

4. Data: 2004-05-23 19:42:21

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> writes:

> [...] Adres podam na zyczenie.

Poproszę.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Juan Sanchez, co mieszkał był w Chile,
Dość pechowo się potknął na pile.

5. Data: 2004-05-24 07:09:04

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Adres podam na zyczenie.
> Mirzan

Niniejszym wyrażam życzenie ;)

Plizzzz

--
pozdrawiam - Halina

6. Data: 2004-05-24 15:01:30

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Dostalem jeszcze biala pnaca trojesc[?]

Moim zdaniem, chociaz nie widzialem tej Twojej rosliny, to gatunek
ciemiezyka. Jesli pnacy, to dla odroznienia od niepnacych zaliczany do
rodzaju Cynanchum. Jak sie zwie dokladnie - nie wiem. Moze to ten sam, ktory
rosnie u Michala w Indianie.
Zajrzyj na strone Michala, gdzie jest on pod nazwa "obojnik" cytowana za
spisem z Warszawskiego OB (tj. ze strony www tegoz ogrodu).
Pisze o tym ciemiezyku przez moja niewiedze, bo nie slyszalem o pnacej
trojesci ;)
Roslina ta, jak zgaduje, to bliski krewniak ciemiezyka bialawego z Twojej
oferty. Sek w tym, ze nie wiem, na ile poprawna nazwa jest "c. bialawy".

Pozdrawiam,
Bpjea

Lawenda
Spełniło sie marzenie !!!
Nie tylko do kolekcjonerów Cypripedium
Do kolekcjonerów Cypripedium..
czarneplamy na liściach pomidora - co może pomóc?