Re: Szlaban na kosiarkę spalinową w ROD..

1. Data: 2009-05-12 19:48:19

Temat: Re: Szlaban na kosiarkę spalinową w ROD..
Od: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

dexth <d...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomoœci
> [............]
>
> Chyba kazdy ROD ma swoj regulamin. U nas wprowadzili zakaz wjazdu
> samochodami od 1 maja do 30 wrzesnia. O zakazie koszenia jeszcze do nich
nie
> doszlo i na razie mozna kosic do woli czym sie chce.
>
> pozdtr dexth

Nie chodzi mi bynajmniej o to by napinać w sprawie mięśnie...Cenię
sobie również ciszę i nigdy jej nie staram się zakłócać.Próbowałem kosić w
poprzednich latach starą elektryczna kosiarką lub podkaszarką. Jednak kłopot
z "wypozyczaniem energii od sąsiadów i potrzeba silniejszego urządzenia
tnacego zmusiło mnie do wprowadzenia na teren ROD kosiarki spalinowej. Halas
deklarowany przez producenta to 96db( opisywane powyzej 46 db.? to pieśń
przyszlosci... Regulamin jak pisalem szczegółowy w treści jest ogólnopolski.
Poszczególne ROD mogą wprowadzać szczegółowe regulaminy, jednak nie mogą one
zawierać nieznanych, albo sprzecznych uregulowań z ogólnokrajowym..!! (jak
kazdy akt prawny lokalny w stosunku do centralnego) Nie wszystko da się co
zrozumiałe uregulować w przepisach! Ale.. stosowanie przez grupkę ludzi
(zarząd i prezes) samodzielnie stanowionych "dyrektyw" nie powinno być
sprzeczne z obowiazujacym PÓKI Co porządkiem(...) jak i stać w dysonansie z
dziwnym skądinąd umozliwianiem wjazdu masy pojazdów na teren działek pod
pozorem strefy ogrodzonego parkingu. Taki przywilej mają uzytkownicy działek
pozamiejscowi, podczas gdy miejscowi nie wjeżdżają na teren ogrodu, bo tu
nie nocują.Ci pierwsi mogą używać wszelkich odbiorników medialnych, grać i
spiewać przy grilach,itd. Obserwuję czynienie miast strefy naturalnej ciszy
raczej enklawę samowładztwa i popisu swojego zakresu kognicji.
Gdy powiedziałem prezesowi, że nie mam energii elktrycznej(stąd okazyjnie
ta kosiarka) usłyszałem : "to se pan załóz"...A kosiarki wypozyczamy jakby
co...
~~ jakby nic... Marex

2. Data: 2009-05-17 04:51:57

Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marex wrote:

> Nie chodzi mi bynajmniej o to by napinać w sprawie mięśnie...Cenię
> sobie również ciszę i nigdy jej nie staram się zakłócać.Próbowałem kosić w
> poprzednich latach starą elektryczna kosiarką lub podkaszarką.
Przepraszam a ile masz tej trawy do koszenia?

3. Data: 2009-05-17 20:05:07

Od: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> napisał(a):

> Przepraszam a ile masz tej trawy do koszenia?
ok.80 m2 trawnika wokół jabloni. .I na bokach kawałki.w sumie może
ok.100m2

POLEWANIE
Szlaban na kosiarkę spalinową w ROD..
papier falisty i pułapka
U mnie to wszystkie plagi w tym roku... pomóżcie!
odmiany derenia jadalnego