Szok :-(((((((

31. Data: 2001-09-25 17:01:01

Temat: Re: Szok :-(((((((
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
news:9oggll$hp7$3@news.tpi.pl...

> Pojedyńczy osobnik z populacji ludzkiej "Krzysztof Marusiński"
> <o...@t...jest.to> pomyślał miejmy nadzieję i

Czy to taki dziwny żart czy może kpiny?

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

32. Data: 2001-09-25 17:25:21

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Pojedyńczy osobnik z populacji ludzkiej "Krzysztof Marusiński"
> <o...@t...jest.to> pomyślał miejmy nadzieję i napisał w

> .
>
> Jeśli to poważnie ,

A Ciebie, temat wątku nastraja do żartów?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

33. Data: 2001-09-25 18:04:46

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
..............>Jeśli miał być to symbol to dla
> mnie naturalne jest aby czymś się wyróżniał -

Myślę, że czymś się wyróżniać powinien strach na wróble albo osoba która
chce zwrócić na siebie uwagę. Może to zrobić np. wieszając sobie kolczyk w
uchu.
Symbol, w naszym
przypadku, powinien uzmysławiać powód dla którego sadzimy drzewo. Nie
sadzimy go dla Ameryki. Sadzimy go dla ludzi którzy chcą albo powinni
pamiętać o ofiarach, bez względu na ich narodowość. Sadzimy go przeciwko
ludziom, którzy niszczą to co my kochamy.
Sadzimy go bo jesteśmy przygnębieni ofiarami. Wyrażamy, w ten sposób swój
żal i obawę. W naszym kręgu kulturowym takie uczucia kojarzą się, jeżeli z
roślinami to ze szczególnymi.
W jednych drzewach mieszka diabeł, inne kojarzone są z wielkimi wodzami.
Niektóre symbolizują dziewiczość, a jeszcze inne traktowane są jako
pomnikowe. "Wynalazki" czyli importy z innych części naszego globu
traktowane są przez nas jako ciekawostki, które bawią nas swoja formą lub
barwą. Patrząc na nie mówimy: ale fajne. Nie pobudzają nas one do refleksji
i zadumy.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

34. Data: 2001-09-25 18:16:50

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wiesz co Jagoda?
> Lepiej niech nie proponuje, bo mu jeszcze przyjdzie do głowy taki pomysł
> jak wysyłanie 1 zł za 3,5 zł.

Próba zaoszczędzenia 3,50 , w takiej sytuacji, wydaje się być nie całkiem
stosowna.
Myślę nawet, że może urazić uczucia niektórych osób.

> Komu to ma służyć? [Krzysztofie, bez obrazy, wiem, że byłeś dobrej myśli.]

Ma służyć tylko tym którzy tego chcą. Nie jest to obowiązkowe. Jeżeli ktoś
uważa, że tak niska wpłata za 3,50 jest mało rozsądna to proponuję mu wyższą
wpłatę. Np. 20 zł.
Oczywiście, wszyscy rozumiemy, że owa złotówka jest symbolem. Dla nas nie
jest ważna jej wartość. Wpłacając złotówkę wyrażamy pewne stanowisko.
Jeżeli nawet Jagoda zakupi drzewo, a my zwrócimy jej pieniądze "przy okazji"
to będzie to nieporozumienie. Jakże łatwo manifestować uczucia na tutejszej
liście. Gdy coś piszemy, nic to nas nie kosztuje. Jednak, jeżeli mamy pójść
na pocztę... O! to już jest pewien wysiłek. Jak widać, wzbudza on protesty.

Ta > A tak przy okazji, kwadra korzenia zaczyna się od 3 października ;-)))

Żarty są dobrą sprawą, ale we właściwym miejscu.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

35. Data: 2001-09-25 18:19:48

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
.........> > 6. Sadzenie - proponuję przeprowadzić w przyszłym roku przy
okazji
> jakiegoś
>
> Stanowczo za późno. Myślę że można je posadzić jeszcze we wrześniu.

Czy na zdarzenie o wymiarze historycznym należy reagować w pośpiechu?
Czy upamiętnienie tego czynu nie wymaga refleksji, jakiejś formy dojrzewania
w sferze uczuć?
Czy, w tym przypadku, zwłoka nie będzie podkreśleniem wagi jaką przykładamy
do sprawy?
Szybko zrób - to szybko zapomnij.
Więcej czasu to także możliwość dołączenia się osób które jeszcze o naszym
zamiarze nie wiedzą.
Oczywiście nie zależy nam na ilości. Ja przyjmuję, że będzie to kilkanaście
osób.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

36. Data: 2001-09-26 07:48:55

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> kraju

> A Ciebie, temat wątku nastraja do żartów?

Gdybyś przeczytał moją wypowiedż to byś wiedział ,że nie.!!!
A jak chcesz się czepiać wyrwanych słów to proponuję coś na uspokojenie
,Nerwosol albo chwila medytacji .
Nagłowek zaś postu zmieniam od czasu do czasu ,aby zobaczyć właśnie reakcję
różnych osobników.

Co do Twojego wcześniejszego postu ,na który już nie będę odpowiadał bo
szkoda czasu ,to wyróżniać się można także myślą ,spokojem,zastanowieniem -
może Tobie chodzą kolczyki po głowie ,mi jakoś nie .

Piszesz :
"sadzimy bo" "symbol powinien " "w naszym przypadku" itd. Gdzieś zgubiłeś
się i zapomniałeś słowa "imho" .

BTW wątek poważny a robisz z niego pyskówkę .

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
j...@p...pl http://republika.pl/jkch1

37. Data: 2001-09-26 10:07:20

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof =?ISO-8859-2?Q?Marusi=F1ski ?= napisał(a):

> proponuje posadzić drzewo, dšb?. Miejscem najbardziej
> zwišzanym z naszš grupš jest Wola Jagodowa.

SŁOWA! SŁOWA! SŁOWA!
Zamiast ględzić o sprawach trzeciorzędnych niechże ktos poda numer konta albo
adres na ktory przeslemy pienišdze.
Dzielenie włosa na czworo juz nie raz na tej grupie uziemiło sprawę.
Jest pomysł - OK
Jagoda się zgodziła dać "plac" - OK
Jest deklaracja "zbierajacego kasę" - OK
Konto poproszę!
Pozdrawiam :-))))
Janusz

38. Data: 2001-09-26 12:28:37

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@l...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> Jest pomysł - OK
> Jagoda się zgodziła dać "plac" - OK
> Jest deklaracja "zbierajacego kasę" - OK

Janusch schrieb dobrze! Mnie jest wurszt czyli kielbasa, co posadzicie, dab czy
klon,grunt zeby z tego lipa nie wyszla.

Irek

PS. za mnie placi Jerzy, bo mi dziewczyne odbil.

39. Data: 2001-09-26 14:52:40

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki napisał(a):

> PS. za mnie placi Jerzy, bo mi dziewczyne odbil.

????????????
Handlujesz odbitymi dziewczynami???? :-)
Może i jest to jakiś pomysł bym i ja majštek zrobił :-)))))
Ale tymczasem może jakieś szczegóły (mogš być pikantne w granicach dobrego
smaku)?????
Pozdrawiam :-)
Janusz

40. Data: 2001-09-26 15:09:22

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Próba zaoszczędzenia 3,50 , w takiej sytuacji, wydaje się być nie
całkiem
> stosowna.
Niestosowny zarzut. :-(

> Myślę nawet, że może urazić uczucia niektórych osób.
jw.

^^^^^^^

[...]
> Oczywiście, wszyscy rozumiemy, że owa złotówka jest symbolem. Dla nas
nie
> jest ważna jej wartość. Wpłacając złotówkę wyrażamy pewne stanowisko.
Można je też [było] wyrazić inaczej. Naprawdę.

> Jeżeli nawet Jagoda zakupi drzewo, a my zwrócimy jej pieniądze "przy
okazji"
> to będzie to nieporozumienie.
??? Miałem bardziej na myśli to, że można sie zebrać "dla okazji" i
dokonać grupowo stosownego zakupu. Wówczas ta sama symboliczna złotówka
bedzie miała wartość 4,5 zł. Albo i więcej, a zrzutka do skarbonki jakoś
bardziej mi pasuje, jest nieformalna i nie wymaga rozliczeń, świadectw,
zaświadczeń.
Mam nadzieję, że tym razem wydźwięk jest czytelny.

> Jakże łatwo manifestować uczucia na tutejszej liście.
[...]
Aleś się ... rozpisał. EOT
pozdr. Jerzy

Re: F_U_C_K chicks waiting for you! Our X-X-X adult site is free, check it out!9PL1YmUytzrVd
lawenda
Deren wielkowocowy
Pod wrazeniem
Bardzo wazna wiadomosc