Szpadle

61. Data: 2008-02-07 09:03:07

Temat: Re: Szpadle
Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Feb 2008, Dirko wrote:

> W wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0802070840030.24236@dimed.uhc.com
.pl

> Hejka. Masz co do tego jakieś podejrzenia? :-)
> Pozdrawiam sensacyjnie Ja...cki

Mam wątpliwości. Do tej pory myślałem, ze iglaki nie maja włośników a
zaopatrują się w wodę dzieki mikoryzie.

Dariusz Pakosz
Programista WebRAAD/Clinicom PL
Dział Produkcji

UHC sp. z o.o,
ul. Do Dysa 9, 20-149 Lublin, Poland
Tel. +48 81 444 20 15, w. 21
Fax. +48 81 444 20 18
http://www.uhc.com.pl

NIP PL 712 10 76 075
Nr KRS 0000136033 SR w Lublinie XI wydział Gospodarczy KRS
Kapitał zakładowy 810.000,00 zł
Kapitał zakładowy CompuGROUP Holding AG,

UWAGA: Ten dokument może zawierać informacje stanowiące tajemnice
przedsiębiorstwa i przeznaczone tylko do wiadomości adresata. Zabrania
się kopiowania oraz udostępniania tego dokumentu osobom trzecim przez
osoby inne niż adresat. Jeżeli otrzymaliście Państwo ten dokument przez
pomyłkę, prosimy o jego skasowanie i powiadomienie nadawcy. Dziękujemy.

CAUTION: Privileged/confidential information may be contained in this
document and is intended only for the use of the addressee. If you are
not the addressee, you may not copy or deliver this to anyone else. If
you receive this document by mistake, please delete it and notify us
immediately. Thank you.

62. Data: 2008-02-07 10:55:40

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0802071000420.23118@dimed.uhc.com
.pl
Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> napisał(a):

> Mam wątpliwości. Do tej pory myślałem, ze iglaki nie maja włośników a
> zaopatrują się w wodę dzieki mikoryzie.

Hejka. Jak są wątpliwości to powinno się temat przestudiować. :-) Może
warto wyjaśnić, czym roślina pobiera wodę i sole mineralne zanim nawiąże
kontakt z grzybem mikoryzowym?
Pozdrawiam drążąco Ja...cki

63. Data: 2008-02-07 11:00:20

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Feb 2008, Dirko wrote:

> [...]
>>
> Hejka. Jak są wątpliwości to powinno się temat przestudiować. :-) Może
> warto wyjaśnić, czym roślina pobiera wodę i sole mineralne zanim nawiąże
Hejka. No to oswiecaj. Pamietaj tylko, że rozmawiamy o takich iglakach,
ktore chcemy okopywac szpadlem (patrz temat).

Pozdr.

D.P.

64. Data: 2008-02-07 11:09:32

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0802071158000.23118@dimed.uhc.com
.pl
Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> napisał(a):

> Hejka. No to oswiecaj. Pamietaj tylko, że rozmawiamy o takich
> iglakach, ktore chcemy okopywac szpadlem (patrz temat).

Hejka. Myślisz, że włośniki coś wiedzą na temat naszych zamiarów
względem iglaka? :-) Czy może widok szpadla powoduje ich nagły a
nieodwracalny zanik? ;-)
Pozdrawiam antycypująco Ja...cki

65. Data: 2008-02-07 11:17:03

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Feb 2008, Dirko wrote:

> [...]
>>
> Hejka. Myślisz, że włośniki coś wiedzą na temat naszych zamiarów
> względem iglaka? :-) Czy może widok szpadla powoduje ich nagły a

Myśle, ze sporo się wyjaśni jeśli powiesz mi po jakim czasie od
wykiełkowania nasiona, system korzeniowy iglaka wchodzi w mikoryzę.
Wg mnie dzieje się to w przeciągu maksymalnie kilku tygodni. Okopywanie
szpadlem wchodzi w rachubę w przypadku roślin kilkuletnich.

Pozdr.

D.P.

66. Data: 2008-02-07 11:26:22

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0802071212380.23118@dimed.uhc.com
> [...]
> Wg mnie dzieje się to w przeciągu maksymalnie kilku tygodni.
> Okopywanie szpadlem wchodzi w rachubę w przypadku roślin

Hejka. Wchodzenie w mikoryzę nie jest przecież obligatoryjne. Czasami
może nie być odpowiednich do tego grzybów w jakimś podłożu. A po drugie
system korzeniowy cały czas się rozrasta i być może zanim młody korzonek
nawiąże kontakt z grzybem mikoryzowym to jednak zdąży wytworzyć włośniki.
:-)
W każdym razie teraz odrywam się od komputera i jadę na działeczkę
poszukać włośników. :-)
Pozdrawiam odjazdowo Ja...cki

67. Data: 2008-02-07 12:10:13

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Feb 2008, Dirko wrote:

> W każdym razie teraz odrywam się od komputera i jadę na działeczkę
> poszukać włośników. :-)
> Pozdrawiam odjazdowo Ja...cki
OK. Jak coś znajdziesz - daj cynk.

Pozdr.
D.P.

68. Data: 2008-02-07 14:09:30

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :-)
> W każdym razie teraz odrywam się od komputera i jadę na działeczkę

To jedź, a nie czyhaj tu od świtu do nocy
na totalne wpadki grupowiczów.;-)

69. Data: 2008-02-07 14:20:54

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma takiego szpadla, którego nie mógłbym złamać, wykopując drzewo
> albo krzak,postępując nieostrożnie.Może mieć nawet numer rejestracyjny,
> a jak się szpadel wbije pod drzewo, w poprzek położy rurę, aby zrobić
> dźwignię i naciśnie, to jest szansa,że chrupnie.

W kręgosłupie ?:-)

70. Data: 2008-02-07 14:56:28

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fof3h5$jc9$1@atlantis.news.tpi.pl ?
<n...@o...pl> napisał(a):

> To jedź, a nie czyhaj tu od świtu do nocy
> na totalne wpadki grupowiczów.;-)

Hejka. Już wstałeś? ;-)
Pozdrawiam sowio Ja...cki

WYSIEWANIE YUCCA I AGAVE